Tappajakissa kävi kimppuun!

Originally posted by timba79
No johan sitä maailma kaatuu jos kissa sattuu pihaan kusemaan...erijuttu on leikkaamattomat kollit, mutta niitä ei taajama-alueella kukaan täysjärkinen vapaana pidäkkään!! Siitä ei kukaan välitä kun joku hevosta isompi rotikka tulee ja vääntää jumalattoman paskan portille...voi voi...mutta kissa jos kusee niin heti ollaan parkumassa!!

Ja tässä nyt kummasti kauhistellaan tätä kissan hyökkäystä...oli elämäni eka tarina kun kuulen kissan käyttäytyvän näin...ja niitä koiratarinoita saa sitten kuulla senkin edestä...mutta onhan kissa niin vaarallinen peto että kaikki pitäs lukkojen takana pitää...voi vittu mitä juttua...:david:

Ja entä sitten jos kissa tappaa linnun?? hiirien ja muiden tappaminen on ok...eläimiä nekin on vaikka tuholaisia...kyllä niitä perkeleen västäräkkeja ja varpusia riittää vaikka kissat niiistä muutaman tappaiskin...turha pillittää pikkuasioista...:piis: & :haart:

Jotenkin tuntuu että omistat kissan. Mulla ei oo koskaan ollu ongelmaa kuseksivista kissoista kun pumppuhaulikko näyttää tehoovan joka kerta kun kissat 'erehtyy' mun pihalle. Ainoa vaan et ne raadot vittumainen hävittää ja talvella puhdas lumi sotkeentuu... :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://personal.inet.fi/atk/tm/tina/totuus.htm

Jos samaan tilastoon otetaan mukaan toinen lemmikki, kissa, niin huomataan sen menevän aiheutettujen vammojen vakavuudessa ykköseksi ohi kaikkien koirarotujen. Tämä ei kuitenkaan ylitä uutiskynnystä.

En nyt tiedä kuinka luotettava lähde tuo on, mutta harvoin tosiaan kissojen aiheuttamista vammoista kohu nousee, toisin kuin koirien.

Meillä oli kerran asia kissa. Jos koira alkoi jahdata sitä meidän pihan ulkopuolella, niin karkuun juostiin häntä suorana mutta kun tultiin postilaatikolle niin jarrut pohjaan ja rintamasuunta kääntyi 180 astetta. Siinä sai moni koira kyytiä, ja turpiinsa saaneissa koirissa oli jopa terriereitä ja saksanpaimenkoiria.

Ennenkuin tästä kehkeytyy kissa- jakoiraihmisten välinen tappelu, haluaisin muistuttaa, että loppupeleissä vastuu lemmikeistä -niin kissoista ja koirista kuin kaikista muistakin- on omistajalla. On turha ihmetellä eläinten häiriintynyttä käyttätymistä kun tietää millaisia vastuuttomia kahjoja niillä on emäntinään ja isäntinään. Se, jääkö koira täysin vaille koulutusta tai villiintyykö kissa on täysin omistajasta kiinni ja hänen vastuullaan. Välillä lievästi sanottuna raivostuttaa, kun saa huomata millaisille kaistapäille on ylipäätään edes suostuttu myymään eläin.

Vielä "TAPPAJAKOIRISTA" .. on huvittavaa huomata miten varauksellisesti ihmiset suhtautuvat bullterrieri-ystävääni. Todellisuudessa tämä vanha-herra on, ja on aina ollut yksi kilteimmistä, lauhkeimmista ja tottelevaisimmista koirista mitä tiedän. (Tässä yhteydessä mainittakoon, että lähipiirissä on maan huippu toko-koiria, joiden pennut menevät järjestelmällisesti huume- ja opaskoiriksi..)

No voi jeesuksen kristuksen sovintoveren pillunreikä sentään taas!!!

"Tappajapupujussit liikkeellä!

Viattoman näköiset pupujussit ovat raadelleet ohikulkijoita Turussa. Söpöt karvapallerot murhasivat itsepuoluolustuslajien harrastajia, ammattisotilaita ja voimanostajia iltakävelyllä kuolettavasti raateluhampaillaan.

Uhrit ovat hoidettavina teho-osastolla. Heidän tilansa on vakaa. NO EI OO!!!"

Onko taas tajunnan taso laskenut merkittävästi sitten viime näkemän? Jos tommonen lowlife hyökkää niin:"Monoa kissalle!"

Siis oikeesti, ei nää asiat ole niin vaikeita.

:kuola: OMG, oujee, HTH.

Originally posted by kekexx
No voi jeesuksen kristuksen sovintoveren pillunreikä sentään taas!!!

"Tappajapupujussit liikkeellä!

Viattoman näköiset pupujussit ovat raadelleet ohikulkijoita Turussa. Söpöt karvapallerot murhasivat itsepuoluolustuslajien harrastajia, ammattisotilaita ja voimanostajia iltakävelyllä kuolettavasti raateluhampaillaan.

Uhrit ovat hoidettavina teho-osastolla. Heidän tilansa on vakaa. NO EI OO!!!"

Onko taas tajunnan taso laskenut merkittävästi sitten viime näkemän? Jos tommonen lowlife hyökkää niin:"Monoa kissalle!"

Siis oikeesti, ei nää asiat ole niin vaikeita.

:kuola: OMG, oujee, HTH.

Buahahhaha :lol2:
nyt pelottaa mennä salille!
"lowlife" buahahahha :5:

Joo tuota noin.. Kuinka ohkanen sun pohje oikein on, kun kissa saa oikein kunnon otteen sun kintusta ja pääsee puremaan lihaan saakka? Ei jummarra. Meikäläisen katti (~7kg) ei pysty sitten millään tarraamaan edes käteeni kunnolla kiinni, saati sitten haukkaamaan puoli pohjetta irti. Kynsillä tuo kyllä saa "pahaa" jälkeä aikaan, kun se saa ihme pömelit, mutta ei se silloinkaan saa syötyä raajojani irti.
Sulla on nyt siellä kotopuolessas jokin super kitekattus, kun tuollaista saa aikaan. Mustapantteri kenties? Sanohan nyt edes missäpäin tuo elukka on, niin voin tulla syötiksi jussikalsarit jalassa. Ei vaan jotenkin mene lävitte.. :kuvia:

Originally posted by hyppyrotta
Joo tuota noin.. Kuinka ohkanen sun pohje oikein on, kun kissa saa oikein kunnon otteen sun kintusta ja pääsee puremaan lihaan saakka? Ei jummarra. Meikäläisen katti (~7kg) ei pysty sitten millään tarraamaan edes käteeni kunnolla kiinni, saati sitten haukkaamaan puoli pohjetta irti. Kynsillä tuo kyllä saa "pahaa" jälkeä aikaan, kun se saa ihme pömelit, mutta ei se silloinkaan saa syötyä raajojani irti.
Sulla on nyt siellä kotopuolessas jokin super kitekattus, kun tuollaista saa aikaan. Mustapantteri kenties? Sanohan nyt edes missäpäin tuo elukka on, niin voin tulla syötiksi jussikalsarit jalassa. Ei vaan jotenkin mene lävitte.. :kuvia:

No eipä minulla nyt mitään kovin paksua rasvakerrostakaan tuossa pohjelihaksen päällä ole.. Että ei se nyt sitä tarkoita, että minulla olisi jotenkin "ohkanen" pohje! Vaikka mun pohje olisi 60 senttiä ympärysmitaltaan, niin ei se tarkoita sitä, etteikö siihen lihaan silloin pääsisi ihon läpi puremaan! :jahas:
Sanoinko minä, että se puri puolet pohkeestani? Tai että se repi toisen jalkani irti?

No superskitso kitekattus se todellakin on!
Mutta parempi purema minun pohkeessani, kuin koiralla silmät sokeana!

Sun tarttee vaan väijyttää se äänenvaimentimella varustetulla pienoiskiväärillä, ja kas. Onkelma nou moore. :wanha:

Töröhampaat sillä sitten ainakin oli. Hankalaahan se on esmes seinää purra (joo.. kokeilin just), kun ei saa otetta. Niin mitkä housut sulla olikaan jalassa? :kuvia: Kai se sitten kuitenkin on uskottava, kun lentoemo niin sanoo. Pidä sille otukselle seuraavalla kerralla kunnon puhuttelu, jos vaikka ottaisi opikseen.

Itse olen parikin kertaa nähnyt kun kissa käy aivan suoraan koiran päälle kun näkee koiran. Toisella kerralla oli saksanpaimen ja toisella kultainen noutaja ja kumpikin jäi alta vastaajaksi kissan kanssa. Eli kyllä enemmän mä olen varonut koirien kanssa kissojen päällekäyntiä kuin että oma koira tekis jotain.

Muuten kissa oikenee aika hyvin nitroilla. Eli nitro johonkiin makupalaan...............

Kissat ovat vaarallisia

Pari vuotta sitten veljen kissa puri käteen, seuraavana päivänä oli käsi turvonnut kaksin kertaiseksi, soitin lääkärille ja kerroin, käski HETI tulla näyttämään. Lääkäri sitoi sormet kiinni, myös peukalon, sitten käsi kyynärpäätä myöten sidottiin liikkumattomaksi kantositeeseen ja kahdet lääkkeet jotka nautittuani olin 10 tuntia untenmailla. Samaan aikaan paikallisessa sairaalassa oli yksi jolta oli amputoitu käsi koira purrut ja toinen jota kissa purrut oli harkinnassa amputaatio.
Olen koira ihmisiä että jäykkäkouristus rokotteet on kunnossa.
Nyt sormen lihas mihin kissa puri on arven ympäriltä surkastunut. että älkää aliarvioiko kissa suun bakteerikantaa.:thumbs:

Originally posted by japa
Itse olen parikin kertaa nähnyt kun kissa käy aivan suoraan koiran päälle kun näkee koiran.

Sama täällä, kerran olen päässyt todistamaan kun kolli singahtaa pensasaidasta kuin tykin suusta koiraa kohti, ei siinä koira oikein muuta voinut kuin ottaa pakkia kun sähisevä karvapallollinen kynsiä ja hampaita lensi kohti. Taitavat nuo kollit olla juoksuaikaan aika huuruissa sen hormoonitoimintansa kanssa ja vahtivat reviiriään turhankin tarkasti (Iltis: "Tappajakissalla kohtuuttomat määrät kollihormonia veressä!").

Mutta tosiaan alkuperäiseen valittajaan: jos ei kissan omistaja ota puhetta kuuleviin korviinsa (=käy leikkauttamassa kollia tai pidä sitä jatkossa sisätiloissa), niin en edes näin eläinten ystävänä ja kissojen kuseskelun hyvin sietävänä keksi muuta tapaa rauhoittaa naapurusto kuin vähin äänin jollakin sopivan kivuttomalla tavalla pistää katti jäykäksi.

Aiemmin mainittu piekkari kenties olisi nopein ja kivuttomin, mutta sitten pitäisi hankkiutua siitä raadosta eroon jottei omistaja huomaa reikää kissassa ja naapurisopu tulehtuu entisestään. Joku nopea ja tappava myrkky/lääke voisi olla hyvä, mutta mitään rotanmyrkkyä en kyllä kissalle menisi syöttämään - se on niin helvatan hidas ja kivulias tapa kuolla sisäisiin verenvuotoihin, että menee rääkkäyksen puolelle. Loukku syötteineen omalle pihalle ja sitten vähin äänin kissa eläinlääkärille lopetettavaksi ja raato vaivihkaa takaisin naapurin pihalle?

Johtopäätös: jos näät kissan, monoa heti ennen kuin se ehtii hyökäämään.

Öööh, tarkemmin ajatellen, semmoiset mukavat "kissat" voi ihan hyvin hyökätä mun päälle. Ja purra mua hellästi, mur mur:rolleyes: Ja antaa piiskaa ja mää niille ja sillee...

Hehe, enkö olekaan ainut jonka suurin toive kautta aikojen on ollut päästä potkaisemaan pientä eläintä vastapalloon? Enkö olekaan ainut joka on piirrellyt tästä kuvia vihkoihinsa koko 12-vuotisen koulu-uransa ajan ja pyytänyt kavereita vierittämään parikin tuntia putkeen tekemääni "kisulipalloa" kohti minua jotta voisin monottaa sitä kärkkärillä kerta kerran jälkeen? En kai voi olla ainoa palstalainen joka ei suostu pelaamaan jalkapalloa jos pelivälinettä ei kutsuta Misseksi. Olenko ainoa joka on tehnyt Max Payne 2:n fysiikka- ja grafikkamoottorilla "Kick kissa Kolmosen"? Olenko? :nolo:

No juu, kyllä minäkin tuossa tilanteessa fudaisin sitä kissaa.

Jos sillä kissalla oli vesikauhu eli raappies.

Kyllä silti kohtaisin mieluummin vihaisen kissan, kuin ihmisen, joka heiluu pienoiskiväärin tai haulikon kanssa asutulla alueella. :piis:

Re: Kissat ovat vaarallisia

Originally posted by cemoto
- - että älkää aliarvioiko kissa suun bakteerikantaa.:thumbs:

Lähes samat mikrobit kuin ihmisenkin suussa. Kannattaa siis käydä lääkärissä jos joku sekopää(ihminen) puree teitä.

Kokeilkaas niitä kissoja vastaan kovaa ja kimeää vislausta. On pysäyttänyt ainakin kotopuolen villikissojen liiat lähentelyt.

ei kai se nyt sentään niin kamalaa ole jos kissa puree ja plaatati lallaa...Tässä elämässä pahempiakin asioita kuin aggressiiviset kissat...niitä tartte sen takia tappaa ja roviolla polttaa ja saatanan kätyreiksi julistaa..Katsokaa itseänne peilistä ja miettikää kuinka monta kertaa itse olette hyökänneet jonkun kimppuun kuin kyseinen kissa..Tosin tarkoitan tällä henkistäkin väkivaltaa..:jahas:

Oulun suunnalta kun olet missLentoemo, niin kipases vaikka Lipon tai Kärppien treenin kautta lainaamassa pelivälineet.Tiedä jos vaikka joku peluri tulee treenaamaan liikkuvaan maaliin =)))).

Itselläni ollut sekä kisuja että hurttia ja leikkiessään ne ei todellakaan vahingoita tarkoituksella.
Kivaahan se oli, kun kisu roikku nyrkin ympäri kaikilla kynsillään, mutta kun se kasvoi ja alkoi noin 7kg painamaan, niin jo alkoi tuska lisääntymään.
Rottweilereiden kanssa on tullut painittua ja leikitty "kaada ruho" leikkiä villinlännen vasikankaato tyyliin.Kas kun siinä alkaa RW:n hymy olemaan korvasta korvaan, niin otahan selvää leikkiikö vai ei.(jos ei leiki, et elä kertomaan).

PS:vain 2 arpea näkyvillä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom