Mjoo, pitäis saada hapoillemenoa viivytettyä mahdollisimman pitkään eli aerobinen puoli pitäs olla huipussa. 400m spesialisteilla se ei ainakaan tutkimusten mukaan ole samaa tasoa kuin pidemmän matkan kavereilla, yksilöpoikkeuksia varmaan on.
Noissa rapuissa on erittäin helppoa aloittaa liian kovaa, se noutaja on paha kaveri eikä myöhästy tapaamisista ;) Ei viitti kyl tänäänkään käydä, eilen oli jalkapäivä salilla.
Noissa rapuissa on erittäin helppoa aloittaa liian kovaa, se noutaja on paha kaveri eikä myöhästy tapaamisista ;) Ei viitti kyl tänäänkään käydä, eilen oli jalkapäivä salilla.
Minkä alan miehiä?
). Koripalloa olen pelannut 10+ vuotta, jos se nyt spesiaaliksi lasketaan, en ole nimittäin vuoteen kyseistä lajia harrastanut. Tämän kevään olen ainoastaan puntannut, juossut ja uinut. Kuvathreadissa voi käydä kurkkaamassa sitä ruumiinrakennetta. Rasvat oli eilen hobby hallin vaa'an mukaan 14.4%, n. kk aiemmin vielä 15,7%.
Pertti, kuinka nopeasti jolkottelet 400 metriä? Kokeilin huvikseni viimeeksi cooperin jälkeen, ja sain ajan 1.06, nopeampaakin olisin tosin varmaan päässyt. En ole koskaan aikaisemmin juossut tollasta matkaa, mutta kyllä toi mukavampaa on kuin 12 minuuttia helvetissä. Lähdin ihan seisoaltaan ja tajusin vasta 200m kohdalla, että nyt mennään liian hiljaa.
Mikä aika olisi tällaiselle tavalliselle pulliaiselle hyvä tavoite?
)

jos sitä itse vaikka ensi viikolla kävisi ja yrittäisi tiputtaa aikaa vaikkapa lähemmäs 1.30:whip: