B.O.S.S. sanoi:Keskiviikkona saatais ehtiä tuonne vetäseen ilta-anaeroooppiset... Pitänee ottaa aikaa. :D
Korjattu :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
B.O.S.S. sanoi:Keskiviikkona saatais ehtiä tuonne vetäseen ilta-anaeroooppiset... Pitänee ottaa aikaa. :D
B.O.S.S. sanoi:No joo. Kävin. Kintut oli ed. päivän reenistä kyllä pipit ja väsyneet, mutta voin kertoa, että vaikka jalat olisi ollu levänneet, niin kovaa hommaa tuo rappujen kiipeäminen on ja happi siinä loppuu ennemmin. Toki reidet ja pohkeetkin oli hapoilla, ja pohkeet on varsin kipeät tänään.
On v*ttumaisen korkuiset askelmat; liian matalat jos menee yksi kerrallaan ja kaksi kerrallaan etureiska on muutaman jälkeen hapoilla.
Ja on todella kova aika 1:15 propsit siitä kuitulalle
En siis ottanu aikaa, aika turha homma kipeillä kintuilla. Lupaan kyllä jossain vaiheessa koittaa ja postata.Pertti 123 sanoi:No paljox meni
eddy sanoi:Täytynee kesällä kokeilla tuota, koska kesätyöpaikkani on tuo koulutuslaitos, joka noissakin kuvissa näkyy.
Olin siellä viimekesänkin töissä ja yks maratoonari sanoi juoksevansa portaat 52 sekuntiin. täytyy ens tulevana kesänä varmistaa asia ja haastaa kaveri tuonne
clogz sanoi:Mitä se perttikin täällä länkyttää, missä on ajat? :D
clogz sanoi:52s tekeepi muuten keskimäärin 8,9 porrasta sekunnissa. Tosin on tuo 1'15"kin jo yli 6 rappua/s.
E: Jaa mää luulin että oot pk-seudulta.. :D
Noniin, löytyihän sieltä vihdoin se ensimmäinen, jolla on ihan oikeasti hyvä kunto. Mä pysäytin kellon siinä kun se ensimmäinen jalka osui ylimmälle rapulle, kuten Pertti123 tuolla ehdottikin. Oma 1min15sek aika oli niin rankka mulle, että oli tosiaan sen nousun jälkeen pakko vetästä välikuolemat.Miglaus sanoi:Nojoo, piti nyt ihan tämän aiheen takia rekisteröityä.. Eli oon vuosien mittaan käynyt aika useinkin tuolla mäellä juoksemassa ikinä kuitenkaan aikaa ottamatta, joten tässä threadissa esitetty haaste pisti tarttumaan koukkuun.
Tavoitteena oli juosta yhteensä 6 vetoa, joista toinen nousu olisi varsinainen "ennätysyritys". Vedin kuitenkin jo ensimmäisen nousun hieman liian kovaa (aika 1min 15s), sillä vaikka en nousua tehnyt missään nimessä täysillä, ei toinen nousuni ollut kuin 4s nopeampi: 1min 11s. Seuraavat nousut olivat sitten luokkaa 1min 20s->1min 30s. Kellon pysäytin vasta "hiekalla", eli juoksin ne pari metriä leveätkin viimeiset "askelmat". Nousu tekniikkana oli joka toiselle askelmalle astuen.
Vaikka uskon että hyvällä taktiikalla ja hyvin valmistautuen ajasta saisinkin melko paljon pois, jäisi minuutin alitus jokatapauksessa varmaan haaveeksi. Pitää joskus ensi viikolla kokeilla uudestaan..
Juoksi selityksensä mukaan pari-kolme metriä tasaista "laituria" edemmäs.Pertti 123 sanoi:Eli Miglaus ei noussut enempää rappuja vai nousiko???