Hard Justice
Dirdy birdy
Se tarpeellisuus on taas vähän niinku makuasia ja elämänvalinta kysymys ton auton suhteen XD..( sanoo ihminen joka ei eläisi ilman autoa :D)
Eli virtuaalikikkelin kasvatusta vain
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se tarpeellisuus on taas vähän niinku makuasia ja elämänvalinta kysymys ton auton suhteen XD..( sanoo ihminen joka ei eläisi ilman autoa :D)
Minkälaisia mieltymyksiä tai intohimoja liittyy isokokoisiin tai vahvoihin koiriin, vaikkapa tuohon aikaisemmin taistelukoirana käytettyyn Tosa-rotuun, jota itse harkitset?
Staffit on vaarallisia kyllä siinä mielessä, että siinä on kahvit sylissä kun menee kyläilemään paikkaan jossa niitä on. Sellaisia pusukoneita ettei yhtään saa vieras olla rauhassa. Ne on kuin jotain pieniä täsmäohjuksia syöksyessään syliin ja ihan samanlaisia on rodunomaiset aidot pitit
^
Sinun kaltaisten kieltofanaatikoitten takia kävellään kaikki pyöräilykypärät ja pelastusliivit päällä 24/7 suomessa vielä ennen vuotta 2020. Olisko jo aika ymmärtää että: SHIT HAPPENS!!?? Kaikkia vaaroja ei voi eikä kannata yrittää eliminoida. Omaa pärstää kaunistaa Amerikan cockerspanielin tuottama arpi (puri ylähuulen halki kun olin 5v). Silti olen sitä mieltä että tiettyjen rotujen kieltäminen ei ole mistään kotoisin. Ei yksinkertaisesti kuulu tälle vuosituhannelle. Pidin ennen Tanskalaisia suht liberaaleina ja järkevänä porukkana, mutta luettuani tämän artikkelin Koiramme lehdestää en ole enää samaa mieltä. Käsittämätöntä paskaa sanon minä!
Sano tämä sitten, kun lapsesi on raadeltu koulumatkalla. Tiedäthän, voi käydä myös pahemmin kuin että ylähuuli halkeaa.
pälä pälä pälä
Mihin sivistyneessä yhteiskunnassa tarvitaan isoa, kovaa ja vahvaa koiraa?
Mikä rotu on jalostettu arvaamattomaksi?jalostus = iso koko, arvaamaton luonne
Itse en näe mitään pahaa siinä, että yhteiskunta pyrkii lainsäädännöllä vähentämään hengelle ja terveydelle vaarallisia riskejä. Sitä tehdään koko ajan mitä arkipäiväisemmissä tilanteissa. Esimerkkejä ovat autojen nopeusrajoitukset (ehkäistään onnettomuuksia), hirviaidat, sarjatuliaseiden hallussapidon rajoittaminen sekä jäiden tiputteleminen kerrostalojen katoilta ennen kuin ne tippuvat ihmisten niskaan. Vaaralliseksi todettujen koirarotujen rajoittaminen menee mielestäni samaan kategoriaan.