...Tanan Kakarat!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ode-1
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
40
Tossa kun äsken kävelin Siwasta kotio, niin huomasin kolme eka- tokaluokkalaista kävelevän n. 50 metrin päässä mua vastaan.Parkkeeraan autoni aina tien viereen (vilkas tie), ja kappas nää huligaanit alko riuskia mun autoo kepeillä ja kivillä.No, sit kun kohdattiin, mulkasin vihasesti näitä kolmee. Vastaukseks sain vaan "maistuuks kakka hyvältä?"

No, teki mieli sanoa että "mitä vittua te teitte mun autolle?" mutta rauhallisena miehenä päätin ensin menä kattoon damaget, ja sit vasta ottaa pojat kiinni jos jotain olis tullu.Noh, eihän siitä paskakerroksen alta mitään nähny vaikka olis jotain tullutkin, joten päätin olla välittämättä. Kyrsii vaan kun on vasta 3kk vanha auto, ja heti kaikki vandaalit sen kimpussa.

Toinen asia mikä ärsyttää on nää meidän talon mummot, jotka varaa autopaikkoja (niitä lämmitettyjä) sieltä talon rauhallisemmalta puolelta joillekkin rollaattoreilleen. Varmaan puolet talon autopaikoista tyhjinä...Että tällästä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Ode-1
Toinen asia mikä ärsyttää on nää meidän talon mummot, jotka varaa autopaikkoja (niitä lämmitettyjä) sieltä talon rauhallisemmalta puolelta joillekkin rollaattoreilleen. Varmaan puolet talon autopaikoista tyhjinä...Että tällästä.

Kun kummipoika käy usein helluntaina kylässä niin pitäähän sille autopaikka olla.

Otan osaa vitutukseesi. Itellä olis varmasti palanu taulu jos joku olis nakellu kivillä mun autoa ja huutanu lopuksi suunnilleen et syö paskaa. Olisit raahannu penikat vanhempien luo ja käskeny niiden pulittaa joka penni naarmuista, lommoista ja vielä keksiny jotain ylimääräistäkin. Noin minä oisin tehny... :wall:

Originally posted by MuayThai
Otan osaa vitutukseesi. Itellä olis varmasti palanu taulu jos joku olis nakellu kivillä mun autoa ja huutanu lopuksi suunnilleen et syö paskaa. Olisit raahannu penikat vanhempien luo ja käskeny niiden pulittaa joka penni naarmuista, lommoista ja vielä keksiny jotain ylimääräistäkin. Noin minä oisin tehny... :wall:

Veikkaus: Ku raahaat tollasen nulikan sen himaan ja yrität saada jotain korvauksia tulee ensimmäisenä haulikkoa postiluukusta vittusaatanilla ja uhkauksilla säestettynä. Turha toivo, pojat oli kotona "vapaasti kasvatettu"...

Nykyajan vapaan kasvatuksen heldemiä. Lapsien pitää saada olla luovia, eikä heiltä saa mitään kieltää. :curs:

Itse kasvatan (mahdolliset) tulevat lapseni kuriin ja nuhteeseen :whip:

Tästä tulee mieleen klassinen juttu vuodelta miekka ja kirves. Olin ekoilla lomilla intistä ja massiivinen kyrpä otsassa. Just olin saanut siviilit päälle himassa ja kaveri tuli hakemaan. Pihalla jotkut penskat heitti auton tuulilasiin lumipallon. Liinat kiinni ja peruutettiin takaisin päin. Kakarat lähti juokseen karkuun.

Ne minä sitten lähdin pinkomaan perään. Penskoilla oli parin sadan metrin etumatka. Tiesin etten juoksemalla saisi kiinni niin huusin komentoäänellä "Sinä siellä. Seis. Pysähdy". Uskomattominta oli, että se natiainen oikeesti jähmettyi paikalleen. Pumppasin siltä sitten toisen kaverin osoitteen ja lähettiin sen natiaisen kanssa vierailulle. Tarkoituksena oli pitää puhuttelu molemmille penskoille.

No sitten soitin ovikelloa ja se toinen vaahtosammutin tuli avaamaan. Tunnisti mut ja pelästyi. Pyysin isää ovelle. No isä tuli sitten siihen ja saarnasin sille 5 minuuttia lasten kasvattamisesta ja vanhempien vastuusta. Isä, poika ja pojan kaveri kuuntelivat kaikki korvat punaisina ison ja vihaisen sedän luentoa (vittuuntunut, kalju ja iso). Kehotin vielä pitämään parempaa huolta jälkikasvun tekemisistä. Sitten lähdettiin jatkamaan kaverin kanssa matkaa baariin.

Eivät muuten pojat kertaakaan heittäneet enää lumipalloilla. Ja aina mut nähdessään juoksivat karkuun. Eikös oo hienoa, että huolehdin nuorison kasvatuksesta?:thumbs: :D

Originally posted by edelbrock
Eikös oo hienoa, että huolehdin nuorison kasvatuksesta?:thumbs: :D

joo on:thumbs: . koska voisit tulla ojentaan vähän mun toista pikkubroidia?:D aina komentelemassa ja pahoissa teoissa.. mut ei nyt sentään kummiskaan kenenkään omaisuutta tuhoamassa:worship:

Originally posted by blackcat
joo on:thumbs: . koska voisit tulla ojentaan vähän mun toista pikkubroidia?:D aina komentelemassa ja pahoissa teoissa.. mut ei nyt sentään kummiskaan kenenkään omaisuutta tuhoamassa:worship:

No voisin jouluna tulla piipahtamaan. En kerkee millään aikaisemmin, muuten tulisin vaikka heti. En voi sietää kurittomia kakaroita. Nytkin jotkut kakarat mesoaa pihalla ikkunan alla jalkapallon kanssa! Pitääkö pukeutua joulupukiksi vai kelpaako naturaalina? Mulla on ikävä kyllä nykyään tukka päässä ja en ole enää niin huonolla tuulella kuin inttiaikoina...:) Ei ole niin tehokasta vaikutusta enää.:evil:

Originally posted by Jyväbroileri
Nykyajan vapaan kasvatuksen heldemiä. Lapsien pitää saada olla luovia, eikä heiltä saa mitään kieltää. :curs:

Itse kasvatan (mahdolliset) tulevat lapseni kuriin ja nuhteeseen :whip:

Todellakin!!!

Pyhä Kolminaisuus:

-Uhkailu :curs:
-Vittuilu :evil:
-Pesäpallomaila :whip:

Joo, nykyajan "vapaa kasvatus" on tosi syvältä!!!
Paljon näkee muksuja joilla ei oo minkäänmoisia käytöstapoja eikä varsinkaan kunnioitusta toisen omaisuutta kohtaan.
Kaikkein eniten vituttaa se, että jossain isossa marketissa pahimpaan ruuhka-aikaan kassajonossa joku isä+äiti&kaks kersaa on jonossa seuraavina mun jälkeen.
Niin ite kun koittaa mennä pakkaamaan omat tavarat kassiin, koita siinä sitte pakata kun kersat roikkuu siinä liukuhihnan reunoilla kyttäämässä mitä mä olen ostanu ja millon se täti laittaa sen faijan ostaman karkkiaskin siihen liukkarille!!
Pennuilla ei oo aikomustaan antaa tilaa, katotaan vaan tyhmänä että mitäs sä setä siinä kyttäät!
Eikä ne vanhemmat voi olla huomaamatta tilannetta, joko ne ei välitä tai sitten ei vaan kehtaa komentaa...
:curs:
Ite tulee pidettyä juniorille kunnon preussilaista kuria ja järjestystä, enkä emmi yhtään pistää rajoja sanomalla miten toimitaan jos prismassa kaadetaan ruokahylly ja pöllitään tädin veska kassajonossa!

(Ei meissä ole vikaa, vaan kaikissa muissa :D )

Originally posted by ironchef
Veikkaus: Ku raahaat tollasen nulikan sen himaan ja yrität saada jotain korvauksia tulee ensimmäisenä haulikkoa postiluukusta vittusaatanilla ja uhkauksilla säestettynä. Turha toivo, pojat oli kotona "vapaasti kasvatettu"...

Siinä tapauksessa soitetaan poliisin sedille jos ei muuten.

ysimilisellä otsaan, saunan taakse, kilon paloiksi, hirteen, siperiaan pakkotyöhön. tommoset pitäs tappaa kaikki, saatanan nuoret.:curs:

mikset nylkeny niitä? nii mä oisin tehny.

:love:

Onhan se totta että rellestävät kakarat käy joskus hermoille. Mutta kuinka moni tässäkin threadissa valittaneista voi väittää olleensa itse "kiltti"lapsi?

Ite tuli myös aikoinaan heiteltyä autoja lumipalloilla ja muuta typerää. Koska mun vanhemmat eivät siitä mitään tienneet, niin eivät voineet siihen puuttuakaan..

Originally posted by edelbrock
No voisin jouluna tulla piipahtamaan. Pitääkö pukeutua joulupukiksi vai kelpaako naturaalina? Mulla on ikävä kyllä nykyään tukka päässä ja en ole enää niin huonolla tuulella kuin inttiaikoina...:) Ei ole niin tehokasta vaikutusta enää.:evil:

juu jouluna käy vallan mainiosti:lol2: pukeudu vaikka möröks ja mörise ja karjahtele vähän, niin kyllä varmaan tehoaa:D

Muistan kun about 15 v sitten olin tien vieressä ammuskelemassa ruusunmarjoja ritsalla kohti autoja.Kun lähdin hymysuin juoksemaan karkuun niin naapurin setä otti mut kiinni ja pölli mun ritsan.Se oli vienyt sen mutsille ja kertonut mitä oli tapahtunut.Se piti jonkun puhuttelun aiheesta.

Jotain vastaavaa me touhuttiin kokoajan.

Originally posted by JJokke
Onhan se totta että rellestävät kakarat käy joskus hermoille. Mutta kuinka moni tässäkin threadissa valittaneista voi väittää olleensa itse "kiltti"lapsi?

Ite tuli myös aikoinaan heiteltyä autoja lumipalloilla ja muuta typerää. Koska mun vanhemmat eivät siitä mitään tienneet, niin eivät voineet siihen puuttuakaan..

Joo. Itekkin tuli heiteltyä suunilleen jokapäivä talvisin. Kaverini vaan ei yleensä tyytyny lumipalloihin niin heitteli sitten kivillä, Bussin ikkunat meni hienosti rakeiseksi, ja sen jälkeen tuli juoksuakin harrastettua. :rolleyes:

Kerran heitettiin semmonen "tukki" tielle ja odotettiin että auto ajaisi yli, no seuraava auto olikin mun mutsi&faija, ottivat mut sitten kiltisti samalla mukaan kotiin. :D

Tosi tyhmää, mutta ei sitä skidinä tajua.

Tulipa muuten mieleen näitä juttuja lueskellessa, että taitaa tämä huippuunsa kehittynyt nopeus ja frekfrenssi, ponnistusvoimasta puhumattakaan, olla ala-aste aikaisten, omppu- ja porkkanavarkaissa vietettyjen myöhäisiltojen ja öiden ansiota! :D :lol2: Slloin sitä hommas itsensä semmoisiin läheltäpiti tilanteisiin, että sai juosta henkensä edestä niin lujaa, kuin suikin kintuista lähti! Metsäpolkuja ja pyöräteitä, tuli juostua niin paljon, että ne osasi ulkoa yhtä hyvin, kuin omat taskunsa.
Varmasti aika hirveitä metrilukuja ja todella nopeita aikoja tuli juostua niiden iltojen aikana.. :lol2: On kyllä aika hauskoja muistoja niiltä kesän ja alkusyksyn ajoilta! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom