TAMPEREMIITTI lauantaina 13.07.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sanze
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo järjestelykysymys! Rahalla ei niin väliä, koska tämä reissu edustaa mun kesäloman ainutta "ulkomaanmatkaa" :D Tosin Feryahan oli tuolla jo maininnut harkitsevansa, eikö sen nyt voi tulkita sitovana ilmoittautumisena? ;) Voidaan istua samalla tuolilla ni viedään vaan yhden bodarin tila!

Sanze
Joint Lock
Weak
eetueppu
stocker
Sahaaja
Lomax (alustava)
Vilu
Mölliskö
Kride
Fusioni
Biroo
Ginger81
Seagram
Jani83
Delgado (alustava)
gore (alustava)
Ksiina (alustava)
Jasmiina (alustava)
iivili

Taas jäi välistä porukkaa. Korjattu.

NYT on korjattu. :curs: Ilmoittauduin olevinaan jo ekalla sivulla, mutta en pistänyt jostain syystä itteeni listalle. Miten toimitaan? Vaikka eisevväliä, voin vaikka soitella jollekin ja näköstellä jossain pubissa sitten illammalla, ellei terveysfasisteilu pääse iskemään.

Mikä tässä miitissä on poikkeaminen ja mikä on muuta? Tarkoitan, että kokoonnutteko jonnekin jo päiväseltään jonkun aktiviteetin tiimoilta ns. Oikeaan Miittiin, josta sitten esim. syömään (edelleen Oikeaa Miittiä) ja sitten epävirallisempaa (=juapottelua), johon voi pistäytyäkin. Anteeksi, että olin epäselvä. Sitä on niin wanha håriskå jo.

Mikä tässä miitissä on poikkeaminen ja mikä on muuta? Tarkoitan, että kokoonnutteko jonnekin jo päiväseltään jonkun aktiviteetin tiimoilta ns. Oikeaan Miittiin, josta sitten esim. syömään (edelleen Oikeaa Miittiä) ja sitten epävirallisempaa (=juapottelua), johon voi pistäytyäkin. Anteeksi, että olin epäselvä. Sitä on niin wanha håriskå jo.

Tuossa oli se pointtina, että ilmoittautujalistalle tulevat ovat niitä, jotka tulevat saunatiloihin viettämään iltaa, ja jotka siten osallistuvat saunavuokran maksuun (395€ jaettuna osallistujamäärällä, joka on näillä näkymin 30 [~13,1€/nuppi]). Poikkeaminenhan voi olla sitä, että jos sovitaan joku ruokapaikka ennen saunalle menoa, niin tulee siinä käymään, tai tulee saunan jälkeisenä aikana baariin (jos sinne lähdetään). Eli osallistuu maksuttomaan osuuteen miittiä. Kaikki pakkislaiset ovat sinänsä tervetulleita, mutta tuo saunatila maksetaan osallistujien kesken, ja siellä on rajallinen tila, eli siksi mielestäni tuo "poikkeaminen" pitää erotella.

Disclamer: tämä on minun mielipide, eikä välttämättä edusta yleistä mielipidettä.

NYT on korjattu. :curs: Ilmoittauduin olevinaan jo ekalla sivulla, mutta en pistänyt jostain syystä itteeni listalle. Miten toimitaan? Vaikka eisevväliä, voin vaikka soitella jollekin ja näköstellä jossain pubissa sitten illammalla, ellei terveysfasisteilu pääse iskemään.

Juu mä ymmärsin sitten ainakin sun ilmottautumisen väärin etusivulla. Tottakai Sä oot sitten messissä, mikäli et vain poikkea. Kride tossa aika hyvin selitti alla kaiken:

Tuossa oli se pointtina, että ilmoittautujalistalle tulevat ovat niitä, jotka tulevat saunatiloihin viettämään iltaa, ja jotka siten osallistuvat saunavuokran maksuun (395€ jaettuna osallistujamäärällä, joka on näillä näkymin 30 [~13,1€/nuppi]). Poikkeaminenhan voi olla sitä, että jos sovitaan joku ruokapaikka ennen saunalle menoa, niin tulee siinä käymään, tai tulee saunan jälkeisenä aikana baariin (jos sinne lähdetään). Eli osallistuu maksuttomaan osuuteen miittiä. Kaikki pakkislaiset ovat sinänsä tervetulleita, mutta tuo saunatila maksetaan osallistujien kesken, ja siellä on rajallinen tila, eli siksi mielestäni tuo "poikkeaminen" pitää erotella.

Disclamer: tämä on minun mielipide, eikä välttämättä edusta yleistä mielipidettä.

Eli ennen tonne saunalle menoo vois kokoontua johki safkaamaa (tästä myöhemmin, koska mitää järkee miettiä kahta kk ennen, että mitä ja minne) ja mikäli ei saunalla viihdytä sinne yö kahteen asti, niin sitten keksitään joku kiva kippola, mihin siirrytään. Noissa kokoustiloissa/saunalla on tosiaan istumapaikat n. 25:lle henkilölle, joten siksi otin ylärajaksi tuon 30henkilöä, kun siellä kuitenkin on se kattoterassi ja sauna mihin porukka varmasti myös leviää. Olen kerran kyseisessä tilassa ollut kaverin synttäreitä viettämässä ja mitä muistelin, niin siellä oli juuri se n. 30henkilöä ja sellainen porukka sinne mahtui vielä hyvin.

E. Eli iivili meinasitko viettää koko illan kanssamme saunalla vai vain poiketa siellä/ruokailemassa/baarissa?

Kylläpä meikä tuntee itteni etuoikeutetuksi, kun paikkakin varataan jo näin niinku etukäteen. ;) Mie kyllä tuun kuhan löydän jonkun saatanan kalliin hotellin.

Katsoo sitten lähempänä, mutta jos perujia tulee ja olen lähistöllä tuona päivämääränä, yritän kyllä päästä mukaan :).

Mie kyllä tuun kuhan löydän jonkun saatanan kalliin hotellin.

Niin, eikö sinulla viimeeksi ollut huone siellä rautsikan Scandicissa? Valitettavasti Tampereella ei ole vielä Hiltonia, niin tuo Scandic tai Ilves taitaa olla kalleimpia mitä löytyy, ja ymmärrän kyllä, jos tarjonta ei ole riittävän tasokasta sinulle.

Helmi saada sinutkin messiin, jätkä.

Niin, eikö sinulla viimeeksi ollut huone siellä rautsikan Scandicissa? Valitettavasti Tampereella ei ole vielä Hiltonia, niin tuo Scandic tai Ilves taitaa olla kalleimpia mitä löytyy, ja ymmärrän kyllä, jos tarjonta ei ole riittävän tasokasta sinulle.

Helmi saada sinutkin messiin, jätkä.

Oli oli! Mun pitää kattoo jos meen vaikka Helsinkiin Hiltoniin yöksi ja lennän illaksi sinne pippaloihin.

Samoin!

Oletan, että Biroo tempaisee sen 0,7 jallun naamariinsa?

Kuulostaa kyllä tosi mielenkiintoiselta, voisin jollekkin epävarmalle varasijalle sijoittua :D tai ainakin jos sieltä sitten jonnekkin jatketaan, niin sinne sitten voisin hyvinkin tulla kurkkimaan, JOS työajat antaa myöden. :)

E. Eli iivili meinasitko viettää koko illan kanssamme saunalla vai vain poiketa siellä/ruokailemassa/baarissa?
Ääh, sori, elekee ressatko, vaan pistäkää joku nuarempi, sinkumpi ja energisempi sinne mun tilalle saunomaan. :D Mää piipahdan ruokailupaikassa (jos on semmoinen) ja/tai baarissa teidän kanssa. Pahoittelut vielä Sanzelle ja muillekin väärinymmärryksistä ja säätämisestä.

Ääh, sori, elekee ressatko, vaan pistäkää joku nuarempi, sinkumpi ja energisempi sinne mun tilalle saunomaan. :D Mää piipahdan ruokailupaikassa (jos on semmoinen) ja/tai baarissa teidän kanssa. Pahoittelut vielä Sanzelle ja muillekin väärinymmärryksistä ja säätämisestä.

No harm done. Mä ny vaa heti päättelin, ettet koko iltaa jaksa meitä kumminkaa siä saunalla kattoa, mutta voit sä sielläkin piipahtaa, varsinki ku meni näin säätämiseks :)

Sanoin tuossa jo etukäteen Sanzelle, etten juo tippaakaan jallua. Pari mietoa ehkä, mutta ei ollenkaan vahvoja ettei käy niinkuin viimeksi.

Katotaa vaa... :D

- - - Updated - - -

Ilmoittautuneet:

1. Sanze
2. Joint Lock
3. Weak
4. eetueppu
5. stocker
6. Sahaaja
7. Lomax (alustava)
8. Vilu
9. Mölliskö