Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanze
Joint Lock
Weak
eetueppu
stocker
Sahaaja
Lomax (alustava)
Vilu
Mölliskö
Kride
Fusioni
Biroo
Ginger81
Seagram
Jani83
Delgado (alustava)
gore (alustava)
Ksiina (alustava)
Jasmiina (alustava)
iivili
Taas jäi välistä porukkaa. Korjattu.
Mikä tässä miitissä on poikkeaminen ja mikä on muuta? Tarkoitan, että kokoonnutteko jonnekin jo päiväseltään jonkun aktiviteetin tiimoilta ns. Oikeaan Miittiin, josta sitten esim. syömään (edelleen Oikeaa Miittiä) ja sitten epävirallisempaa (=juapottelua), johon voi pistäytyäkin. Anteeksi, että olin epäselvä. Sitä on niin wanha håriskå jo.
NYT on korjattu. :curs: Ilmoittauduin olevinaan jo ekalla sivulla, mutta en pistänyt jostain syystä itteeni listalle. Miten toimitaan? Vaikka eisevväliä, voin vaikka soitella jollekin ja näköstellä jossain pubissa sitten illammalla, ellei terveysfasisteilu pääse iskemään.
Mikä tässä miitissä on poikkeaminen ja mikä on muuta? Tarkoitan, että kokoonnutteko jonnekin jo päiväseltään jonkun aktiviteetin tiimoilta ns. Oikeaan Miittiin, josta sitten esim. syömään (edelleen Oikeaa Miittiä) ja sitten epävirallisempaa (=juapottelua), johon voi pistäytyäkin. Anteeksi, että olin epäselvä. Sitä on niin wanha håriskå jo.
Tuossa oli se pointtina, että ilmoittautujalistalle tulevat ovat niitä, jotka tulevat saunatiloihin viettämään iltaa, ja jotka siten osallistuvat saunavuokran maksuun (395€ jaettuna osallistujamäärällä, joka on näillä näkymin 30 [~13,1€/nuppi]). Poikkeaminenhan voi olla sitä, että jos sovitaan joku ruokapaikka ennen saunalle menoa, niin tulee siinä käymään, tai tulee saunan jälkeisenä aikana baariin (jos sinne lähdetään). Eli osallistuu maksuttomaan osuuteen miittiä. Kaikki pakkislaiset ovat sinänsä tervetulleita, mutta tuo saunatila maksetaan osallistujien kesken, ja siellä on rajallinen tila, eli siksi mielestäni tuo "poikkeaminen" pitää erotella.
Disclamer: tämä on minun mielipide, eikä välttämättä edusta yleistä mielipidettä.
Mie kyllä tuun kuhan löydän jonkun saatanan kalliin hotellin.
Niin, eikö sinulla viimeeksi ollut huone siellä rautsikan Scandicissa? Valitettavasti Tampereella ei ole vielä Hiltonia, niin tuo Scandic tai Ilves taitaa olla kalleimpia mitä löytyy, ja ymmärrän kyllä, jos tarjonta ei ole riittävän tasokasta sinulle.
Helmi saada sinutkin messiin, jätkä.
NYT on korjattu...
Vitut ole. Päätit sitten vähän karsia porukkaa.. :jahas:
Eikun joo, oot oikeassa. Tuli laskuvirheOdotetaan nyt mitä iivili vastaa ja minä vaikka päivitän tuon listan sitten, varasijoineen.
Ääh, sori, elekee ressatko, vaan pistäkää joku nuarempi, sinkumpi ja energisempi sinne mun tilalle saunomaan. :D Mää piipahdan ruokailupaikassa (jos on semmoinen) ja/tai baarissa teidän kanssa. Pahoittelut vielä Sanzelle ja muillekin väärinymmärryksistä ja säätämisestä.E. Eli iivili meinasitko viettää koko illan kanssamme saunalla vai vain poiketa siellä/ruokailemassa/baarissa?
Oletan, että Biroo tempaisee sen 0,7 jallun naamariinsa?
Ääh, sori, elekee ressatko, vaan pistäkää joku nuarempi, sinkumpi ja energisempi sinne mun tilalle saunomaan. :D Mää piipahdan ruokailupaikassa (jos on semmoinen) ja/tai baarissa teidän kanssa. Pahoittelut vielä Sanzelle ja muillekin väärinymmärryksistä ja säätämisestä.
Sanoin tuossa jo etukäteen Sanzelle, etten juo tippaakaan jallua. Pari mietoa ehkä, mutta ei ollenkaan vahvoja ettei käy niinkuin viimeksi.