TAMPEREMIITTI lauantaina 13.07.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sanze
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitokset miittailusta, ensikertaan sitten :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitokset kaikille. Nähellään taas!

Hitsi, nyt harmittaa ettei itse päässy! Ens kerralla päästävä jo Tampesterille. :)

Vain olympikarsinnat kattokerroksen kaiteen yli jäi testaamatta. Onhan nää selvinpäin aika munajuuston tuoksuisia tapahtumia, mutta kai siellä hauskaakin oli. Terveisin tampereen mukavin mies.

Kyllähän siellä tuas viihty. Baarissa porukka aika kivasti liukeni johonkin, mutta se kivasti vaan helpottaa tätä aamua. Mielenkiintosinta kotimatkassa on se, että baarissakin koko ajan selässä pyörinyttä reppua ei enää aamulla näy missään :D onneks siellä oli enää vain pyyhe (näihin osaa jo varautua).

Joku lähetti mulle äsken kaveripyynnön mutta kun avasin sitä niin tuli vaan lista mun nykyisistä kavereista?
Varmaan joku miitistä? Laita privaa.

Mullakin oli hauskaaaaaaaaaaaaaaaaaa :dance2: Kiitos hyvästä seurasta uusille ja vanhoille tutuille! Nyt junassa kohti stadia karkkipussi toisessa kädessä ja B&J -purkki toisessa.

Kiitti hei!

Jaloviina.jpg

Kiitos myös täältä kaikille, kivaa oli! Ja uusi liikeidea, Känni-PT(tm), ilmestyy verkkokauppaamme alkuviikosta.

Kiitos kaikille mukana olleille. Kiitos myös muille. Oli kiva nähdä tuttuja ja uusia naamoja. Johnny_Furun vatsatreenineuvot otetaan käyttöön tulevalla viikolla. :) Muistikin säilyi, koska nesteytys pysyi sopivalla tasolla ainakin mun kohdalla. Darrasta ei oo tietoakaan, mutta väsyttää pirusti. Illalla pidetään jatkomiitti Itse Ilkimys 2:n merkeissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom