TAMPEREMIITTI lauantaina 13.07.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sanze
  • Aloitettu Aloitettu
Näyttää siltä että pääsen jo Panchoon. Sali vielä epävarma! :piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ollaan stockerin ja inkun kans liikenteessä keskustassa. Muita hoodeilla?
No helvata. Just pyöräilin salilta himaan ja mietin että jos kotarissa ois smotot alla niin vois vaikka lähtee käymään sillä terassilla. (EDIT, miten helvetissä tohon lauseeseen tulee pilkut? Rupes ärsyttään, kun aloin miettiin liikaa. Ei kannata minnekkään lähtee, kun ilman holiakin jo lyö noin tyhjää :D)

Mutta kun ei ole, niin ei ole. Huomenna sitten!

Olikos se Kymppikerho sillä tavalla auki ettei tartte ketään soitella ovia availemaan, vaan pöllähtää vaan paikalle? Vähän on suunnitelmat auki mihin aikaan sitä Tampereelle tulee, onkos ketään terassilla tai vastaavassa kun muut on syömässä?

Ollaan stockerin ja inkun kans liikenteessä keskustassa. Muita hoodeilla?

Kahtellaa, kahtellaa. Pistän stockerille Whatsappia, jos innostun vielä kaverilla käymisen jälkeen. Olen siis auton kanssa liikenteessä. Syö muuten hiukka sinkkumiehellä itsetuntoa, kun auton takapenkillä on vauvaistuin.

Syö muuten hiukka sinkkumiehellä itsetuntoa, kun auton takapenkillä on vauvaistuin.
Älä selitä, sun autos!

Ei vaan, tuossa pätee varmana sama homma, kun jos ulkoiluttaa jotain "ihku söpöö" koiraa. Tosin nyt sulla ei ole sitä koiraa, eli lasta mukana. Käytä tilaisuus hyödyks ja kurvaa jonnekkin lapsiparkin nurkille notkuun. Heität vaan sitten jollekkin naikkoselle ohimennen, että "On aivan mahtavaa, kun sain lapsen hoitoon viikonlopuksi isovanhempiensa kanssa. Haluaisin niin päästä syömään, bilettään tai vaikka kahville tänään, mutta olen sinkku ja kaikki kaverit on perheidensä kanssa"

Saanti taattu!

Tässä vielä huomisen tiedot tiivistettynä, ku tota OT:tä tullu sekaa nii pirusti

12:00 Reenit Wolfilla halukkaille.

16:00 Ruokailu halukkaille Pancho Villassa (Hämeenkatu 7), varaus nimellä Pakkis.

18:00 Ovet Kymppikerholle aukeaa, alaovella joutunee soittaa ovikelloo. (Rautatienkatu 21 B, 10 krs. ysistä menee rappuset kymppiin)

02:00 Porukka viimeistään pihalla tiloista.

Saunojat ottaa omat pyyhkeet ja juopot ottaa omat iloliemet.
Pidetäähä yhteishenki hyvänä ja paikat ehjänä.

Ps. Varokaa aitoja.

E. Niin ja jos joku tulee myöhemmin ja epäilee omia suunnistustaitojaan, ni pyytäköön mun numeroo privalla.

Älä selitä, sun autos!

Ei vaan, tuossa pätee varmana sama homma, kun jos ulkoiluttaa jotain "ihku söpöö" koiraa. Tosin nyt sulla ei ole sitä koiraa, eli lasta mukana. Käytä tilaisuus hyödyks ja kurvaa jonnekkin lapsiparkin nurkille notkuun. Heität vaan sitten jollekkin naikkoselle ohimennen, että "On aivan mahtavaa, kun sain lapsen hoitoon viikonlopuksi isovanhempiensa kanssa. Haluaisin niin päästä syömään, bilettään tai vaikka kahville tänään, mutta olen sinkku ja kaikki kaverit on perheidensä kanssa"

Saanti taattu!

Joo, sisko jo tänään sanoi, että "siitä tulee parissa vuodessa hyvä wingman sinulle!", niin minä mietin, että mittarilla 18 vuotta (täysi-ikäisyyteen) on pari vuotta, ennen kuin tajusin mitä sisko tarkotti: meikä painaa hyökkäysvaunujen kanssa ja päällä on t-paita "Maailman paras eno!" Mutta joo, kai siinä vauvaistuimessa on jotain viehätysvoimaa, kun tänään minulta pyydettiin autokyytiä parinkin naisen toimesta.

Nyt on sitten väärä väli tulla kertomaan, että mies lastenrattaiden kanssa on turn-off.

Weak tarvii skipata toi meillä etkoilu, kun mulla on skidit tässä. Oon muutenkin varmaa selvinpäin liikkeellä, kun tarvii olla huomenna aamulla skarppina 9 aikaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom