Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noo, onneksi se vitutuskin on aina valintakysymys. Vitutuksen tasoakin voi itse säätää. Pitkätavara vs. avaimet käteen.
On muuten jännä seurata tätä threadia ja hupen hajoilua kun ite puoli-ammattilaisena talon teko ei vastustanut oikeastaan ollenkaan, se on vissiin se ammattitaito se ratkaiseva tekiä?
Lisäksi riippuu hieman millasia töitä tekee työelämässä. Jos on tottunut toimimaan projekteissa jossa on tarkat suunnitelmat, projektiaikataulut, raportoinnit suuntaan ja toiseen jne saattaa omakotitalo rakentamisen toimijoiden aika luova touhuilu hieman ottaa pattiin.
Nyt on kyllä pakko laittaa pelkkä hymiö:Pitää täysin paikkansa. Missään en ole tutustunut niin ihmeellisiin viheltelijöihin kuin talonrakennusprojektissa. Ykskin kaveri ei tiennyt miltä F-kirjain näytää. Piti helvetti ruveta kuvailemaan sille että "se on niinku E mutta otat siitä sen yhen sakaran veke". No - C:llähän se lasku sitten loppuviimein perille tuli. Väärin neuvottu!
Hehe. Näinkin se on. Tosin mua vituttaisin takuulla enemmän nyt jos olisin tilannut tuon talon avaimet käteen. Ihan varmaan ne tilatut timpurit ois käynyt pitkin iltaa ja yötä peittelemässä valuja ja vahtimassa lämppäreitä.
Vaikka koittais ottaa kuinka iisisti, niin aina se ei onnistu vaikka kuinka ois luonteeltaan aika rempsee. Mullakin talonrakennuksen alla töitä oikeissa töissä kauheesti ja ajatustyötä varsinkin. Sit siihen lisää 2 kpl lapsia ja teet talon itse kokonaan niin kaikkea ei vaa enää pysty käsittelemään päässä. Joillekin oikeasti ihan pelkästään 2 lasta ja vaativampi työ hyvin hoidettuna voi aiheuttaa mahahaavan. Eli Mukaudun Hupen kokemukseen kyllä täysin. Kukaan muu ei ymmärrä tuota miten paljon tuossa on kaikkea. Jo pelkästään lasten takia. Sanosin, et oisin rakentanut talon 1 kädellä nopeammin kun 2 lapsen kanssa ja 2 kädellä ja vähemmällä ressillä.
Kyllähän se näin varmaan menee. Teet jotain niin vituttaa tai jätät tekemättä, niin sekin vituttaa. Lähinnä meinasin sitä, että jos meinaa ihan ilman stressiä selvitä, ehkä se rivitalokolmio voi olla hyvä ratkaisu. Siinäkin on vaan ongelma, että saamattomuus alkaa vituttamaan pitkän päälle kun kaverit asuu samanhintaisissa puolet isommissa omakotitaloissa.
^ Ei ole enää todellista toi.
Tähän Hupen hajoiluun liittyen, en ole oikein varma kumpaa mua käy enemmän sääliksi, Huppea vai niitä lukuisia tavaran toimittajia/urakoitsijoita jotka saa reklamaation Hupelta