Vai niin. Tässä naapurissa ois vissiin pari tonttia vielä vapaana ;)
Timballe toinen ja mulle toinen?
Missäs nämä tontit asustelee?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missäs nämä tontit asustelee?Timballe toinen ja mulle toinen?Missäs nämä tontit asustelee?

Urbaania esikaupunkialuetta, 20km Jyväskylä keskustasta pohjoiseen.![]()

Kaskas... olikin hieman toisella suunnalla mitä profiilista aattelin. No, Timballe jää sitten toinenkin tontti![]()

Tiiätkö mikä siinä on aika milloin PITÄÄ rakentaa? Mä en nyt tässä kohtaa osta tonttia jossa pitää olla kämppä valmiina 2 vuoden kuluttua. Hyvän tontin voisin ostaa vaikka heti, jos tota rakennusaikaa ois vaikka 5 vuotta tai jotain muuta vähän joustavampaa.
EDITTIÄ: Pitäs nyt saada vihdoin aikaseks tulla käymään siellä sun luona. Ootko välipäivinä kotosalla? Vaimo on töissä, joten vois poikien kanssa hyvin piipahtaa joku iltapäivä.
Ainakin täällä päin on kaupungin tonteille hoidettu homma niin, että tontti on vuokralla siihen asti kunnes jotain rakentaa ja vasta kun on talo pystyssä niin voi tontin ostaa omaksi.
Kyllä varmaan ollaan kotona välipäivinä. Joulupäivänä tai tapanina luultavasti palataan reissusta. Tuu nyt katsomaan, kun oon (melkein) omin käsin tallin rakentanu. ;)
Kyllähän LTO:lla varustettu ilmanvaihtokoje on loistava laite, ei sitä kannata aristella.
No perkele. Nyt oon ihmetellyt pari päivää jäätyvää lton kennoa. Yhtä jääkalikkaa koko paska. Ilmeisesti lämpöanturi paskana tai kennonohituspeltiä liikuttava moottori. Voi perseensuti.
Lisäksi on tullut säädettyä kiertovesipumppua ja lattialämmön piirien virtauksia. Nörtti kun luonteeltaan on niin onnistuu aina sotkemaan itsensä kaiken maailman säätämisiin.
Mulla on kanssa ollut vähän Ilton kanssa hankaluuksia. Ei jää takkakytin päälle, vaan just kun meinaa saada takan syttymään niin takkakytkin sammuu, ilmanvaihto menee täysille ja savut sisälle.
Oikaise ja tee kuten minä. Älä käytä koko kytkintä. Avaat vain tuuletusikkunan kun takkaa sytytät :D
Miksi kodari76:n et käytä kytkintä? Mun mielestä (ja varsinkin näin surkeilla sytytystaidoilla) loistava keksintö.
Mulla syttyy ilman kytkintäkin, johtuu varmaan piippujen pituudesta 13mKoska se on alakerrassa :(
Kun takka on edes vähän lämmin niin se vetää kyllä itsestään niin ettei savut tule sisään. Että sikäli ongelma ei ole meikällä paha.
Mulla syttyy ilman kytkintäkin, johtuu varmaan piippujen pituudesta 13m
Perusmoka: kun takassa tulet, laita liestituuletin päälle :thumbs:. Testattu jo kolme kertaa.
Mahtaako siellä tosin enää mitään järkevää keskustelua olla, mutta vanhoja juttuja löytyy kyllä haulla.Meidän taloa taisin lueskella, sille ei oikein kilpailijoita taida edes olla. Toki kodinkuvalehdet yms sisustajapuoliskolle.
Tampereen kaupunki lähettää uusille rakentajille ihan ok opuksen mutta en muista enää sen nimeä. Tämä vaikuttaisi hyvältä sijoitukselta tulevalle rakentajalle.
http://wsoy.fi/yk/products/show/25601?category=138
Vaikuttaa hyvältä joo, mutta olenko tyhmä vai miksi tuon tilaaminen ei onnistu tuon linkin kautta? Ei ole mitään vaihtoehtoa mistä tuon voisi tilata?