Mulla on wc:n kaakeliseinässä kiinni ihan normaali pyöreä peili, jonka haluaisin vaihtaa johonkin tuollaiseen, mitä noissa kuvissa on tai sitten johonkin hyvännäköiseen peilikaappiin, jossa on valaisin. Noin pääsääntöisesti inhoan peilikaappeja (en ole löytänyt tarpeeksi hyvännäköistä), mutta sen etu olisi se, että sinne saisi mun pienessä wc:ssä tavaraa säilöön.
Mikäli tommoisen valaisimella olevan peilihässäkän vaihtaisi tonne, niin pitääkö asentajan olla sähkömies, jos haluaa toimia oikein? Entä miten ne sähköt vedetään kaakeliseinässä? Peilin vieressä olevalla vierusseinällä on katkaisimet nykyisille katossa oleville halogeenilampuille sekä lattialämmitykselle.
Pistorasia on toisella seinällä ja sinne on vähän matkaa. Ilmastointihormin vieressä samalla seinällä katon rajassa on joku ruuveilla kiinni oleva laatta, jonka takana saattaa olla jotain, mikä liittyy sähköihin. Ehkä, en tiedä.
Katselin noita peilejä. Joissain on led-lamput ja joissainkait loisteputket tai jotkut muut. Onko niissä eroja, mitä kannattaa huomioida.
Kauhean kalliita mulla ei ole varaa ostaa tällä hetkellä. Joko max 250 euroa on yläraja.