Minä en kai ikinä ole väittänyt olevani fiksu ihminen, tosin en niin tyhmä ole etten tajunnut että tämä oli minulle...
Nyt sitten suora kysymys, missä kohtaa kusi sinun muroihisi? Tai missä kohtaa remonttiparkki on sinulle tuottanut pettymykset kun kyseenalaistit minun rakennusalaan liittyvään pelveluun osallistumisen siihen etten suolla pelkkää 101% faktaa jostain saatanan IV koneista.
Ihan oikeasti, tyhmempääkin rupeaa vituttaman jos selän kautta työnnetään tikari keuhkoon.
Odottelen muuten kommentteja vitutusketjuun kun Euron vähän kyykkää ja öljyn hinta vähän raketoi. Sitäpaitsi kohta nousee taas energiaverot, eipä muuten kovin isolla prosentilla tunnu ja vieläpä jopa toivon että sähkön hinta vaikka tuplaantuisi, vielä parempi jos samantien triplaantuisi.
- - - Updated - - -
Ja tähän vielä toinen suora kysymys. Paljonko kuvittelet minun tienanneen blogilla? Ja jos kuvittelet tienanneen jotain, niin paljonko se sinua vituttaa ja paljonko tästä sinun avautumisesta on sitten perisuomalaista kateutta ja katkeruutta?
No voi helpottaa tuskaasi, reippaasti yli 1000 kuvan ja välillä jopa 10.000 kävijän blogin ylläpito maksaa vitusti enemmän mitä olen siitä IKINÄ rahaa saanut. Että varmaan kertoo taas vain siitä että en ole se fiksu ihminen.
Mutta voin jatkossa toki olla laittamatta linkkiäkään tänne, ne osaa blogiin joita kiinnostaa eikä tarvi kateellisten kusipäiden tai mutenvaan katkerien vinkumista kuunnella. Mihin joukkoon sinä kuulut?