No ei tietenkään parane puhua. Silti ei muuta sitä totuutta mikään että mulle ei kertaakaan kukaan sanonut mitään kuitittomasta mahdollisuudesta, eikä mulle ole tässä maassa kertaakaan yrittänyt myydä huumausaineita mikä kuulemma kanssa on ihan arkipäivää. On varmaan, mutta ei nyt ihan kaikkialla sentään.
Mullakin on sellainen pieni ongelma, että jos nyt minunkin kohdalle ulotettaisiin tämä rahaliikenteen näyttöpakko verottajalle, niin mistä minä sen tempaisisinin? Tulostaisin 2-3 vuoden tiliotteet niille vai? En minä ole säilyttänyt läheskään joka laskua jos ei ole mitään takuuta tai vastaavaa. Erinäisiäkin rakennustarvikkeita tuli haettua välillä laskulla, välillä kortilla ja välillä käteismaksulla. En minä ole säilyttänyt mitään paneelinipun kuitteja.
Että se on sitte fakta jos pitää alkaa tekeen useiden tuntien tai jopa päivien työ että takautuvasti kaivaa nämä tiedot herra verottajalle niin aivan takuulla teen kaikkeni että kykenen tekemään kuititonta hommaa niin että saan tuosta korvauksen x 2 menetetystä ajasta. Onko tästä oikeasti faktaa missään? Eli joutuuko sitä runttaan väkisin tuon lopputarkastuksen ennen heinäkuun loppua vai alkua vai mikä se oli ettei tarvi tähän ruveta? Vitun kuvi juttu kun ei tällaiseen ole voinut mitenkään varautua. Se ois ollut helppoa kun ei heitellyt ihan kaikki kuitit ja laput johonkin laatikkoon tai jotain.