Jahas, löytyi oikotieltä teidän naapuritalon myynti-ilmo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jahas, löytyi oikotieltä teidän naapuritalon myynti-ilmo.
Näköjään. Teimme itse kaupat melkein 1,5 v sitten jolloin neliöhinta oli "snadisti" eri luokassa.Jahas, löytyi oikotieltä teidän naapuritalon myynti-ilmo.
Takka hankittu, portaista tarjouskilpailu menossa,
Mimmoisia tarjouksia sait portaista? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Portaat.com taisi olla toimittaja, blogin mukaan.
Joo, ei kun tutulle portaiden kunnostusta tarjottiin ja oli huhuja 10.000e hinnasta. Maalaus ja pari tolppaa uusiks. Tuntu kalliilta.Kokonaisuudessaan surkeasti, osalta ei saanut sitä hintaa edes "lypsämällä". Portaat.com oli ainut joka ihan oikeasti tarjosi ja suunnitteli nuot siten miten halusimme. Mitähän noille jäi hintaa, jotain 3600 euroa ulkomuistista, voi olla että oli 3800 euroakin. Meni se mun excelitaulukko bittiavaruuteen kun kovo tilttas raksan lopulla. On tietty kuitit tallessa mutta nuo on yhessä laatikossa tallissa, eli ei ihan minuutin homma löytää jotain tiettyä sieltä.
Joo, ei kun tutulle portaiden kunnostusta tarjottiin ja oli huhuja 10.000e hinnasta. Maalaus ja pari tolppaa uusiks. Tuntu kalliilta.
Mimmoisia tarjouksia sait portaista? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Portaat.com taisi olla toimittaja, blogin mukaan.
Reilu viikko nyt asuttu uudessa kodissa. Kaikki toimii, mitään valittamisen aihetta ei ole. Nyt vaan ollaan ja nautitaan, kunnes alkaa yläkerran rakentaminen ja pihan laitto.
Täytyy päivittää blogiin rakennusajan energiankulutuslukemia, kunhan vain saadaan seuraava sähkölasku. Poistoilmalämpöpumpustakin kirjoitetaan lisää, kun ilmat lämpenee ja asetuksia pitää muuttaa. Ehkä jotain voisi kirjoittaa myös budjetista (tuntuma sanoo, että pientä ylitystä on saattanut tulla...) ja miten yhteistyö talotoimittajan kanssa sujui.
Tältä meillä näyttää: http://www.sulohelmi.blogspot.com/p/sisustusjuttuja.html
Sisäseinien kohdalla värivalinta meni pieleen. Elellään sen kanssa nyt ja voidaan sitten ehkä myöhemmin maalata uudelleen. 

Jos itse tykkäät niin eiköhän se riitä. Toiset ei välttämättä ymmärrä että kaikki ei jaksa hifistellä integroiduilla uuneilla ja saunassa voi olla ihan vaan puiset lauteet eikä mitään laiskanlinnoja ja stereoita jne. :D
Kyllä tämä aina kerrostalossa elämisen voittaa
En usko teidän haukkuneenkaan. Sauna saattaa näyttää kuvissa sellaiselta viimeisen päälle steriililtä uimahallin saunalta, kun kamerassa on salama päällä ja ulkona on valoisaa. Oikeasti se on ihan kiva pikkuinen ja lämmin koppi, kuten mun mielestä saunan kuuluu ollakin.
Mutta seinien väri voi mennä joskus vielä vaihtoon. Ja tajusin just, että keittiön ilme kohenee heti, kun heitän tuon maton helvettiin.
Otetaan tästä opiksi, kun tehdään yläkertaa.

Makuasioita. Mä annan isot pisteet hellasta, joka myös näyttää hellalta. Klassisesta saunasta myös isot pisteet eli mun silmään hölmömmännäköisiä ovat nykyajan mustaksi maalatut ja lasiseinällä varustetut saunat.Eli koska liesitaso ja uuni tulivat joka tapauksessa allekkain, niin siksi päädyttiin perinteiseen hellaan. Onhan se vähän kämäsen näköinen,
----
Sauna on kyllä ihan viihtyisä ja ajaa asiansa.
Makuasioita. Mä annan isot pisteet hellasta, joka myös näyttää hellalta. Klassisesta saunasta myös isot pisteet eli mun silmään hölmömmännäköisiä ovat nykyajan mustaksi maalatut ja lasiseinällä varustetut saunat.
Tavallisen ihmisen tavallinen talo eikä miljönäärin designvedätys.
Kyllä tämä aina kerrostalossa elämisen voittaa
En usko teidän haukkuneenkaan. Sauna saattaa näyttää kuvissa sellaiselta viimeisen päälle steriililtä uimahallin saunalta, kun kamerassa on salama päällä ja ulkona on valoisaa. Oikeasti se on ihan kiva pikkuinen ja lämmin koppi, kuten mun mielestä saunan kuuluu ollakin.
Mutta seinien väri voi mennä joskus vielä vaihtoon. Ja tajusin just, että keittiön ilme kohenee heti, kun heitän tuon maton helvettiin.
Otetaan tästä opiksi, kun tehdään yläkertaa.
Makuasioita. Mulla oli päivän selvä asia, että keittiön koneiden pitää olla mahdollisimman klassiset eli halusin valkoisen hellan valurauta levyillä, valkoisen maassa seisovan astianpesukoneen sekä valkoisen jääkaappipakastimen. Viimeinen tuli mustana, kun en sitä itse valinnut/ostanut.Vaikee ymmärtää että jonkun mielestä tuollanen lattialla seisova uuni-hella systeemi olisi paremman näköinen kuin erilliset.
Osa tykkää aidoista jutuista. Savusaunat on hienoja ja niissä makea tunnelma. Savusaunaa ei saa sisälle omakotitaloon, joten oma vaatimaton mielipiteeni on, että mustaksi maalatut seinäpaneelit vaaleilla lauteilla + yksi seinä lasia on huono kopio savusaunasta. Löylyissä ei varmastikkaan vikaa silti ole.Itse pidän ainakin hämyisestä ja synkästä saunasta enemmän kuin valoisasta ja vaaleasta.
Osa ainakin ottaa mallia savusaunojen värityksestä