Takaisin saliharjoitteluun!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cba
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

cba

Eli nyt on jo vähemmän ja enemmän aikaa alkanut salihommat taas kiinnostaan. Treenasin kesän melko lujaa voimailun parissa ja nyt on ollu taukoa jo 2kk, satunaisia salilla käyntejä on toki ollut tuossa aikana jonku verran.

Olen 14,4 vuotias/ 181cm / 67-70kg. Aikaa menee melko paljon jääkiekon parissa, pelaan naapurikaupungin joukkueessa mihin on matkaakin jonkin verran, eli siihenkin menee aikaa. Harkkoja on 3krt/viikossa. Ruokailuasiat on kunnossa syön päivässä 5-7 kertaa monipuolisesti ja näin.

Ajattelin että joku kiltti vois tehdä mulle harjoitusohjelmaa, alustavasti ainakin 2krt/viikossa alan salilla käymään. Salipäivät olisivat ke ja pe.

Niitten ei tarvi tänne kirjoittaa mitään kellä ei oo mitään järkevää sanottavaa.

olisko mahdotonta etsiä itse tietoa tuolta aloittelijoiden osiosta?

3000€+alv+yms niin väsään sulle ohjelman vuodeks...

Hohhoijaa...Aika samoilla linjoilla ossipenan kanssa, kannattaa lukea ja käyttää järkeä. Ei voi olla ylivoimaista 14,4 vuotiaallekaan...

Lähdet heikolta pohjalta kutsumaan vastanneiden postauksia turhiksi, jos oma thread on samaa luokkaa, taikka vieläkin turhempaa.

Näet asia on siten, että aina kun joku uusi tyyppi perustaa "tehkäämulletreeniohjelmakuneniteviitti"-ketjun, porukat joko floodaavat tai antavat rassukalle yksinkertaisia neuvoja (tai tekevät molempia), jos rassukka-ressukka ei itse osaa. :(

Kai itsekin osaat tehdä simppelin treeniohjelman, ei tarvitse aloittelijalta suuria ponnistuksia? :jahas:

Luuletko että täällä jotain kiinnostaa ruveta "14,4" vuotiaan räkänokan personal-traineriksi? Jos haluat jonkun sulle tekemän valmiin ohjelman niin joudut siitä maksamaan. Jos ei sen vertaa löydy aktiivisuutta ja oma-aloitteisuutta että viitsisit itse vähän etsiä tältä foorumilta jotain, on aivan turha kuvitella, että koskaan tulet mitään saavuttamaan. Sama pätee kaikkialla elämässä. Heitin sulle linkin josta löydät kaiken mitä tarvitset päästäksesi alkuun. Luuletko että joku aikoo ruveta sen enempää sua neuvomaan? Mullekaikkihetinyt-asenne ei toimi etenkään lihaksenkasvatuksessa.

Oman järjen käyttö on sallittua, jopa suotavaa.

Aika karua tekstiä, muttajoo aikalailla asiaa. Kun liityt foorumille, niin säännöissäkin mainitaan jotain "Haku" nimisestä toiminnosta.

:rolleyes:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Ihan turha paikka ku ei tuoda kaikkea hopealautasella nenän eteen. Jos kaikki alottelijat ois yhtä avuttomia niin tälle palstalle sikiäis tämän tyylisiä threadeja parisenkymmentä päivässä.

Jos kaikki alottelijat ois yhtä avuttomia niin tälle palstalle sikiäis tämän tyylisiä threadeja parisenkymmentä päivässä.

uudenvuoden jälkeen ja keväisin näin usein käykin kun jengi päättää että vuodenvaihteessa aletaan treenaamaan kesäkuntoa.

noh yritetään nyt ymmärtää 14.4vuotiasta poikasta. murrosikäkin painaa päälle niin nuo hormonit siellä elimistössä hyrrää ja aiheuttaa näitä raivokohtauksia. varsinkin jos on tottunut saamaan aina kaiken mitä haluaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom