Taivaallisin makeinen

Omat mässypäivän herkut tahtoo mennä yleensä tuonne viinan puolelle. En makiasta niin välitä mutta pullo viskiä / 6-pack kaljaa ja voissa paistettu HELVETIN ISO JA RASVAINEN kokoliha pihvi uppoo kuin veitsi selkään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun tulee makean tai suolasen himo (sietämätön sellainen), niin melkeinpä tulee seuraavasta listasta jotain valkattua.

-LakuMix
-FilmTownista irtokarkkeja
-Suolatikut tai Snack Fries
-Fazerin sininen/punainen
-Tupla

Ai niin, tietääkö joku että myydäänkö enää sellaisia karkkeja kuin "ruostenupit"? En tiiä menikö nimi oikein, mutta valmistaja oli sama kuin turkin pippureilla.

Nyt alko olla mullakin hauskaa, kun sama porukka, joka kieltää syvimmän perkeleen haudan kautta iltapalalla ruisleivänpalat, mutta samaan aikaan kirjoittaa toisessa topicissa, kuinka voi vetaa helposti 4 kiloa suklaata samana päivänä (mieti !!!) ja ohimennen vippisätissä menee 2 - 3 litraa jäätelöä. Tuommoiset 500 - 1000 g irtokarkkiannokset on ihan suupaloja:kuola: .

No. Kyllä itsekin olen TODELLA kova syömään karkkia, jos vaan tämmöinen 100 kiloinen pullapoika siihen itselleen uskaltaa luvan antaa. Kaupassa käydessään on hyvä, kun joutuu pikkupojuille ostamaan pienet Muumi xylitolkarkkiaskit (about 30 - 40 g), että selviää kaupasta ulos ilman voimakeinojen käyttöä. Samalla voikin sitten palkita itsensä hyvästä kasvatusopista tuollaisella 500 g irtokarkkipussilla, jonka sitten vetäsee kotimatkalla. Autossa tietenkin. Parin kilometrin aikana. Nälkäänsä. SAATANA :wall: . No onneksi ei ihan aina.

Kyllä kaikki laadut menee hyvin alas, jos vaan itselleen luvan antaa.

Edelisestä ahtamisesta on aikaa reilu viikko, kun olin katsomassa romanttisesti vaimon kanssa oman alani opetusdokkaria S.W.A.T.
Siinä meni jo mainosten aikana semmoinen 500 - 600 g irttareita ja itse elokuvan ajan olikin sitten "Todeella hyyvä fiivis" :urjo:

Jätetäämpäs tää treadi ihan niille karkeille, eikä sotketa vielä roskaruokia mukaan. Niistähän on ollu aiemminkin juttua, mutta olisi lienee paikallaan uusi postaus...

Makea thread, mutta laitetaan mukaan vähän vanhempaa näkökulmaa: Mä olen hiilariaddikti ja käyn päivittäistä taistelua. Olen vuosia paahtanut pahimpaan himoon teflonpannulla nelosella viitisen minuuttia Auringonkukan siemeniä ja kupissa sekaan loraus Kikkomania. Hyvää ja terveellistä...

Kiva threadi, kun alkaa tehdä mieli makeaa lueskellessa muiden mainitsemia herkkuja :kuola:
Mun ykkösherkut on minttukrokantti, fazeriina ja kinder suklaa.

Pusseista paras = laivalta 500g Haribon Matador Mix
kaikki hetelmä irtonamut ja ne lakut missä on niitä erivärisiä hetelmä viivoja ( semmosia pehmeitä mattoja )......Mmmmmmmm:kuola: :5:

Sipseistä parhaat = Nacho Cheese Pallit, juusto snaksit ja pringlesit on kyl aika kovia.

Originally posted by unreal
Tällaiset readit pitäisi kieltää, alkaa himottamaan ihan liikaa... karkkeja :kuola:
Kyllä. Pääsin viime yönä vasta 5 maissa nukkumaan ja nyt mietin, että haenko Makuunista valtavan pussin sekalaisia dvd-elokuvia ja jonkun hyvän karkin. Tai toisinpäin. Tällä hetkellä mieli on voittamassa tahdon äänin 60-40 ja ajattelin hakea leffan ja karkkia. :kuola:

Kaikenlaiset salmiakki-irtokarkit, mutta taitaa olla niin, ettei ole originaalin Noitapillin voittanutta :kuola: Myös jotkut ei-salmiakit menee, kunhan ovat pehmeitä. Ei sellasia kovia jaksa kukaan imeskellä, vaikka hyviltä maistuisivatkin. Mulla ainakin rusahtaa suussa viimeistään viiden sekunnin kuluttua karsan suuhun heittämistä. Kymmenen kovan karkin jälkeen ei enää huomaa pureskeleeko irronnutta hammasta vai jotain karkkikuulaa.

Tollasia mässäilyherkkuja nyt löytyy vaikka mitä, mutta jos pitäis sanoa taivaallisin makeinen, niin Neuhausin käsintehdyt suklaakonvehdit :iloliemi: Suklaata en jostain syystä oo koskaan mässäilly, siis syöny kauheita määriä kerrallaan.

Joo ne englanninlakritsit on kyllä aika herkkuja ja kismetit myös :)

:offtopic: Tykkäsin syödä lapsena kaurapuuroa johon pilkoin lauantaimakkaraa :D

Turkin pippuri hot&sour mix. Itse ostin perjantaina 2.2kilon paketin niitä tukusta ja puolet menny tähän päivään mennessä :D

:offtopic:

Kokeilinpa huvikseni eilen illalla noita Pirkan sokerittomia salmiakki ja lakritsi pusseja.
Ostin samantien reilun satsin, 3 x 100g. Kaikki yhdeltä istumalta nassuun ja ai että tykkäs suoli hyvää! Koko yön oli ihan saatanallinen vääntö mahassa ja pitipä käydä vääntämässä vielä ripulipaskat kahteen otteeseen.
Pussissahan toki mainittiin että liiallisella käytöllä VOI(siis VOI, älä vitussa ei kai) olla laktatiivisiä vaikutuksia. Aha, pitääpä muistaa seuraavalla kerralla.
Maku niissä oli kyllä ihan OK, mutta ehkä hieman liian kovia minun makuuni. Ne salmiakkikissat on muuten parempia IMO.

EDIT: Siis 3x 100g, ei 3x 300g. perkele.

Originally posted by Äpärä
:offtopic:

Kokeilinpa huvikseni eilen illalla noita Pirkan sokerittomia salmiakki ja lakritsi pusseja.
.

Juu, noi on suoraan mustanaamion "triks'n tips" kirjasesta osastolta "How to make a grown man cry"

Ja jos haluaa esim. synttäreistä ikimuistoiset niin ostaa vain sokerittomia namuja vieraiden naposteltavaksi ja laitaa vessaan vain karheaa WC paperia. :thumbs:

Originally posted by Gamzae

Maraboun Minttukrokantti

:thumbs: Maainiota!
vois hakea krapulaan marabuu lääkityksen

Viinikumit ja suklaarusinat ehdottomasti!

2 viikkoa ketoa takana ja sit eksyn tähän threadii :kuola: :kuola: :kuola:

must...resist... :wall:

Ha ha, I'm eating the candy!!1 Menin sittenkin salille, hain treenin jälkeen Makuunista leffan ja Pick n' Mixistä 370 g mässyä. :kuola:

Disclaimer: älä katso seuraavaa kuvaa, jos olet dieetillä :)

Liitteet

• img_2246.jpg
    img_2246.jpg
    204,2 KB · Katsottu: 938

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom