Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by phy73
Pepsi pesee cokiksen 5-0. Suklaasta maistuu Ahaa ja Daim
Taffelin jättiuustonaksut kans putoo hyvin.
Entä suolapähkinät....
Originally posted by Wintikka
Winstrol, kerro tarina!Originally posted by Tomi
Kohta muuten tulee Wintikka-setä ja puhdistaa pöydän jutuillaan! Siinä on mies, joka on saanut oikeasti porttarit all you can eat -kebabmestaan! :lol2:
Juu äär unhouliOriginally posted by Wintikka
Vuosia sitten minä ja 3 kei-frendii pidettiin syömisskaba kebap-luolassa nimeltään Ani. Paikka sijaitsee Masan telakan vieressä ja siellä on mahtava seisova pöytä koht. hinnalla.
Neljä kierrosta vedettiin. Kaikki annokset punnittiin mukana olevalla digiruokavaa'alla ja merkittiin ylös.
Tulokset: yht. 8 kg safkaa ja erittäin vihainen ulkomaalainen omistaja. Äijältä paloi hihat totaalisesti ja tuloksena oli ikuinen porttari ko. paikkaan.....
En syönyt itseäni ähkyyn eli sain kasaan vain 2 kg.
PS. Frendi (voittaja)väänsi kilon ripulin ympäri paikan WC:tä ja yrjösi kadulla raflan eteen 2 neliömetrin yllätyksen. Kaikki eivät tunne rajojansa.
2 PS. Ei ollut muuten ainoa paikka, mihin saatin porttari "pienen" syömisen takia :D
Nehän on just ne mitkä sieltä ainoastaan syödään,muut on pahoja ja jää kuivumaan..:DOriginally posted by Mariko
Englanninlakritsi :haart:
Sukulaiset/kaverit tuo laivareissuilta mulle aina sen kilo paketin, ja useamman kerran olen sen vetäissyt kokonaisuudessaan yhden illan aikana. Sillä erotuksella, että noukin sieltä pois ne vaaleansiniset ja -punaiset nompparellipäällysteiset jutut ja ne mustat lakut missä ei ole täytettä.
Originally posted by Wintikka
.....
En syönyt itseäni ähkyyn eli sain kasaan vain 2 kg.