Taivaallisin makeinen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Kusimato
Näin karkkipäivän kunniaksi...

:offtopic: Mulle isi ja äiti on aina opettanu että lauantai on karkkipäivä. :jahas:

Kaattissäkki on kyl mahtava pakkaus karkkia, varsinki mustat ja keltaset pallerot.. :kuola:
Ja tietenki laku!!

Re: Re: Taivaallisin makeinen

Originally posted by Mäntti
:offtopic: Mulle isi ja äiti on aina opettanu että lauantai on karkkipäivä. :jahas:

No mulle perjantai on joko kalja tai karkkipäivä nyt on musta tullut niin nössö, että perjantaisin räppään tietokonetta ja syön jäätelöä joka on muuten parhaimman makuinen palautusjuoma;)

Huhuhuomenna on tankkauspäivä ja aioin käydä hakemassa 200g irtokarkkia makuunista :).

Kaikki kirpeät karkit on hyviä ja tervapirut tjsp.:kuola: :kuola:

Erilaiset lakritsit sekä hedelmämakeiset uppoaa parhaiten.... Ai hemmetti tämän ketjun lukeminen voi tehdä "pahaa" huomiselle kauppareissulle :kuola:

Kyllä salmiakki on aivan ehdoton.
TOP 5:
- noitapillit
- merenneidot
- autonrenkaat
- kaikki kirpeän suolaiset joissa on se kirpeä kuorrutus, taitaa olla sekä renkaita, tähtiä, lantteja että pääkalloja
- merkkarit tai Piratos-rahat

Kovat salmiakit sucks, pitää olla pehmeää mässyä, kunnolla suolaista. Ja väliin pehmeää viinikumihedelmää... :kuola:

Tässä joitakin suosikkejani:

- Pandan toffeesuklaa
- Fazerin Remix-pussi
- Snickers
- Tupla
- Geisha
- Maraboun minttukrokanttisuklaa
- Fazerin joulusuklaa

Oonkohan mä ainoa pervo, joka tykkää ihan helvetisti syödä samaan aikaan suklaata ja salmiakkia? Suklaan ehana makeus kohtaa salmi-jakin suloisenkitkerän maun = :kuola:

Originally posted by Tomi
Oonkohan mä ainoa pervo, joka tykkää ihan helvetisti syödä samaan aikaan suklaata ja salmiakkia? Suklaan ehana makeus kohtaa salmi-jakin suloisenkitkerän maun = :kuola:

Ai tarkoitatko, että kumpaakin sorttia samaan aikaan suuhun vai?
Ei kovin nannalta kuullosta no makunsa kullakin :urjo:

Mutta sen sijaan TOFFIFEE

Toffee päällys, Ihana suklaa, Sisällä herkullinen pähkinä ja tummasuklaa nappi päällä. Ennätys tuota lajia 400 grammaa sen siliän tien tekisivät lisää samanlaisia karkkeja.

Itse en varsinanen mätyjen suurkuluttaja ole, viimeksi makeampia syötäviä ostin pari kk:tta sitten.

Mutta sitten ku ostan niin;
sisut, leijonat,hornat,
mässä yx, ja fishermans friend :thumbs:

Tämän threadin innoittamana taas kerran päivittelen, että minkä ihmeen takia mikään lafka ei tee light salmiakkia! Jos kerran cokistakin voi tehdä siten, että siinä on vain kourallinen kaloreita litrassa, niin miksi ei karkkia? Hä?

*odottelee kalorittomia mässyjä, joita voi vetää hyvillä mielin 300g säkin joka päivä*

Originally posted by Stu
Tämän threadin innoittamana taas kerran päivittelen, että minkä ihmeen takia mikään lafka ei tee light salmiakkia! Jos kerran cokistakin voi tehdä siten, että siinä on vain kourallinen kaloreita litrassa, niin miksi ei karkkia? Hä?

*odottelee kalorittomia mässyjä, joita voi vetää hyvillä mielin 300g säkin joka päivä*

Valmistaa itse ammoniumkloridista ja "mikäs se toinen aine olikaan" salmiakkia eihän siihen tarvitse lisätä sokeria siitä vaan tehtailemaan:thumbs:

Originally posted by Mariko
Englanninlakritsi :haart:

Sukulaiset/kaverit tuo laivareissuilta mulle aina sen kilo paketin, ja useamman kerran olen sen vetäissyt kokonaisuudessaan yhden illan aikana. Sillä erotuksella, että noukin sieltä pois ne vaaleansiniset ja -punaiset nompparellipäällysteiset jutut ja ne mustat lakut missä ei ole täytettä.
Samoin. :kuola: Paitsi että mie en nouki mitään pois, vaikkeivät ne täysmustat niin hyviä ole kuin muut.

Sitten tietysti salmiakki (Turkinpippurit, perinteiset ruudut).
"Kismet, olet kohtalon suklaa ..."
Minttusuklaat: After Eight, ranskalaiset pastillit, Mariannet.
Fazerin perinteinen sininen (violettikin menettelee), yleensä tumma suklaa.
Toffeesta tykkään myös mahottomasti.

Originally posted by Kusimato
Ai tarkoitatko, että kumpaakin sorttia samaan aikaan suuhun vai?
Voi kyllä! Kokeilepas joskus, jos et usko. Toisaalta taas, söin pienempänä munakkaan kanssa mansikkahilloa. :jahas:

Kelpaako sipsit tähän threadiin? Mun suosikkeja on paprika-Pringlesit, enkä oikeastaan muita sipsejä edes syö. Vie silmämunat menneessään.

Originally posted by Stu

Täydellinen markkinarako, eikä kukaan tajua sitä käyttää. Dietorelleja on, mutta ne on kovia, sitkeitä mäyhyjä.

Onko kenelläkään tietoa, että onkohan tommosia olemassa / tulossa?

hei joo toi pistää.. kuolaamaan:kuola: :D

Originally posted by Ari
Täydellinen markkinarako, eikä kukaan tajua sitä käyttää. Dietorelleja on, mutta ne on kovia, sitkeitä mäyhyjä.

Onko kenelläkään tietoa, että onkohan tommosia olemassa / tulossa?

onhan light salmiakkia.. uus juttu firmaa en muista, mielettömän hyviä.. paiti ummettaa:(

Kelpaako sipsit tähän threadiin?

No tämän kerran:curs:

Juustosnacksit :kuola:, aivan! Juuri ne mitkä haisee varpaanväleiltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom