Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Kusimato
Näin karkkipäivän kunniaksi...
Originally posted by Mäntti
Mulle isi ja äiti on aina opettanu että lauantai on karkkipäivä. :jahas:
Originally posted by Tomi
Oonkohan mä ainoa pervo, joka tykkää ihan helvetisti syödä samaan aikaan suklaata ja salmiakkia? Suklaan ehana makeus kohtaa salmi-jakin suloisenkitkerän maun =
Originally posted by Stu
Tämän threadin innoittamana taas kerran päivittelen, että minkä ihmeen takia mikään lafka ei tee light salmiakkia! Jos kerran cokistakin voi tehdä siten, että siinä on vain kourallinen kaloreita litrassa, niin miksi ei karkkia? Hä?
*odottelee kalorittomia mässyjä, joita voi vetää hyvillä mielin 300g säkin joka päivä*
Samoin. Paitsi että mie en nouki mitään pois, vaikkeivät ne täysmustat niin hyviä ole kuin muut.Originally posted by Mariko
Englanninlakritsi :haart:
Sukulaiset/kaverit tuo laivareissuilta mulle aina sen kilo paketin, ja useamman kerran olen sen vetäissyt kokonaisuudessaan yhden illan aikana. Sillä erotuksella, että noukin sieltä pois ne vaaleansiniset ja -punaiset nompparellipäällysteiset jutut ja ne mustat lakut missä ei ole täytettä.
Voi kyllä! Kokeilepas joskus, jos et usko. Toisaalta taas, söin pienempänä munakkaan kanssa mansikkahilloa. :jahas:Originally posted by Kusimato
Ai tarkoitatko, että kumpaakin sorttia samaan aikaan suuhun vai?
Originally posted by Stu
Tämän threadin innoittamana taas kerran päivittelen, että minkä ihmeen takia mikään lafka ei tee light salmiakkia! Jos kerran cokistakin voi tehdä siten, että siinä on vain kourallinen kaloreita litrassa, niin miksi ei karkkia? Hä?
*odottelee kalorittomia mässyjä, joita voi vetää hyvillä mielin 300g säkin joka päivä*
Oonkohan mä ainoa pervo, joka tykkää ihan helvetisti syödä samaan aikaan suklaata ja salmiakkia? Suklaan ehana makeus kohtaa salmi-jakin suloisenkitkerän maun =
Originally posted by Ari
Täydellinen markkinarako, eikä kukaan tajua sitä käyttää. Dietorelleja on, mutta ne on kovia, sitkeitä mäyhyjä.
Onko kenelläkään tietoa, että onkohan tommosia olemassa / tulossa?
Kelpaako sipsit tähän threadiin?