Taivaallisin makeinen

Maraboun appelsiini-krokantti...:kuola: meillä on kotona hyvä työnjako tyttöystävä tykkää salmiakkki mässyista ja ittelleni maistuu hedelmät...ja molemmille suklaata;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pandan LakuMix on eri herkku, kuten kaikki muutkin täytelakut. Itiöstä asti olen kylläkin miettinyt, mitä ne vaaleansiniset ja -punaiset nonparellisysteemit tekevät englanninlakun seassa; ne jäävät pussin pohjalle ja syödään vasta todellisessa hädässä.

Olen iloinnut (?) siitä, miten suklaa-allergiani estää kyseisen elintarpeen älyttömän mättämisen, MUTTA joku tuhannesti kirottu koinsyömä vanha rotannahka on mennyt kehittämään After Eighteistä valkosuklaaversion. Olen tuhoon tuomittu. :wall:

Makeasta valikoimasta parhaimpia:
* Pandan lakritsi. Tai oikeastaan kaikki lakritsi.
* Turkinpippurit ja noitapillit. Ihanan kirpeitä...
* Ufot ja omppuremmit. (Vrt. kohta 2)
* Van Damme -vaahtokarkit Makuunista.

Mieluummin suolaista:
* Pähkinät. Kaikki käy; pistaasi parhain, cashew seuraava...
* Juustosuikerot. Taffelin on parhaimpia.
* Pringelsin paprikaversio ja se kevytversio.

:kuola: Taidanpa käydä ruokatunnilla hakemassa pussin pistaaseja... Dietin aloittaminen viikonloppuna kusi taas, eli samaan konkurssiin menisi...

Originally posted by Kusimato
...että mitkä on lempinasujasi?...

1.
Luontaistuote kaupasta saatava sesamsiemen_sokeri_karkki_levyt :kuola:

2.
Fazerin keltainen suklaa levy (jota tuli ennen syötyä 1kpl/pv kuukausien ajan)

Listalla myös "Apteekin" salmiakki, hassel pähkinät, manteli, hedelmäkolmiot(salmiakkikolmion veli), ringgelsin Hot&spicy

Aah.. Fazerin wiener nougat kiskoo minut irti arjesta:thumbs:
Draculat ja turkinpippurit saavat minut kuumaksi..

Suklaarusinat :worship:
Geisha :kuola:

ja Lidl:stä saa oivia nameja, vloppuna ostin kokeeksi 400g pussin tuollasia sopivasti kirpeitä "omena renkaita" ei että oli nannaa.
ja myös nämä lidl:n banaanisuklaat :thumbs:

Originally posted by Tomi
Ha ha, I'm eating the candy!!1 Menin sittenkin salille, hain treenin jälkeen Makuunista leffan ja Pick n' Mixistä 370 g mässyä. :kuola:

Disclaimer: älä katso seuraavaa kuvaa, jos olet dieetillä :)

noin pieni pussi vaan :thumbs:
mulla menee mässypäivänä n, 6-8e säkki
ja suolaiset meritähdet (saa makuunista)
ne on parhaita.:kuola:

Ah mikä aihe :kuola:

Vinkkinä kokeilkaa syödä maitosuklaata ja perunalastuja yhtä aikaa - nam! Kokeilemisen arvoista on myös suklaajumborusinat niiden punaisten kukkamaisten lakukarkkien kanssa. Suklaajumborusinat sopii myös mansikkakeiton kanssa!

Ja Tupla, Fazerin sininen, Royal, Jim... mikään ei voita suklaata!

...Mmm... suklaata... :evil:

Chi :thumbs:

Kinder bueno! avot siinä on mässy jolle ei vastusta löydy! paitsi ehkä apteekin salmiakki mutta eihän sitä lasketa karkiksi :nolo:

Ja suolanen/makea-yhdistelmät on ihan v*tun jees! tonnikalaa ja mehukeittoa :kuola: :kuola:

Originally posted by Nee
Olen iloinnut (?) siitä, miten suklaa-allergiani estää kyseisen elintarpeen älyttömän mättämisen, MUTTA joku tuhannesti kirottu koinsyömä vanha rotannahka on mennyt kehittämään After Eighteistä valkosuklaaversion. Olen tuhoon tuomittu. :wall:

Jos mä en oo ihan väärin lukenut, niin siinä valkosuklaaversiossa on jotain 20-30% tavallista suklaata. Itse en ole siitä johtuen päätynyt kokeilemaan niitä. Asiaa täytynee tutkia uudemman kerran. :thumbs:

Itse rakastan Fazerin Mariannekarkkeja ! Niitä on mukava imeskellä ja sit ko se suklaa sulaa suuhun... :kuola: :kuola:

Suklaapopcornit on kans ihan sairaan hyviä ja mun onneksi niitä löytyy nykyään kaupan hyllyltä!! Eipä tartte enää itse niitäkään vääntää (vaikka kilohinta kaupassa niille on aika älytön)...

Suolasista naposteltavista tykkään ehottomasti juustonaksuista, mutta niitä ei tosiaan voi vetää kuin kourallisen kerralla. Estrellat on parhaimpia ;)

Varmaan joulun tulee eniten mässättyä karkkeja (tyyliin konvehtirasia päivässä) mutta muuten riittää semmonen 100 g mariannenamuja että on makianhimo tyydytetty :thumbs: (suklaapopparit on taas semmosia että niitä vetää kerralla koko satsin ja sit oksettaa...)

Minun lemppareita ovat:

- irtokarkit
- Pandan täytelakut
- marmeladit, erityisesti vihreet kuulat
- Toblerone valkosta tulee ostettua silloin kun käy laivalla

Pomo toi kerran Belgiasta paikallisia suklaakonvehteja (semmonen pieni vhreä rasia) ja ne oli taivaallisia. Olenkin joskus kuullut, että Belgialaiset tekevät maailman parasta suklaata ja se oli totta.

Originally posted by Kusimato
Kertokaas mikä on suurin määrä mässyä mitä olette kerralla syöneet. Mulla on noin 600gr irtokarkkeja:urjo:

Kilo irttareita meni että hujahti joka perjantai. Mut se oli ennen ruokavalioremonttia. Toki sokeriöverit aiheutti aika :urjo: olon, mutta joka perjantai sitä karkkia oli vaan saatava... :rolleyes:

Edit: lempparikarkit tällä hetkellä Halvan salmiakit ja Makuunista saatavat salmiakkimantelit.

En muista millon olisin viimeeks ostanu karkkia,
mut lempparit on:
- turkinpippurit
-vanhat autot
-kaikki salmiakki paitsi merkkairt koska ne jää hampaisiin...

Suolaseen purtavaan onkin sitte pahemman laatunen addiktio.
Parhaita on taffelin perus sipsit jollain hyvällä dipillä, unohtamatta
chilipähkinöitä ja pistaaseja :kuola:

Maraboun minttu- ja appelsiinikrokantti, mariannet, minttusuklaapallot, kaikki täytelakut ja Bounty-patukka ja -jäde...

Suositut

Back
Ylös Bottom