Karkista olen päässyt hyvin eroon. Mutta kaupan hyllyllä minua vaanivat Taffelin cheese ballsit, niitä parempaa suolaista en ole vielä löytänyt.
Ja jos nämä nostaa ostoskoriin, niin seuraavasta väliköstä jää käteen 6-pack ja suolapähkinät..
Parempi jättää suosiolla ostamatta ja syödä kynsiään kotona.
Riesenit on hyviä. Werthersin orginaalit myös. "Saisinko osan lehdestäsi, jota voisin tarjota lapsenlapsilleni"
Tälle threadillekin on käyttöä, kun sitoo itsensä tuoliin tai muuhun vastaavaan epämukavaan tuotteeseen, ja alkaa lukea kuinka hyvää karkki on. Samalla kun tuppaa korvien välissä ääni huutamaan liitutaulusaundilla: "haje karkkija - mmmm hyvvvvväää"
Yök, eilen piti käydä ostamassa makuunista 300g irtispussi->vieläkin huono olo ja tuntuu siltä, ettei kyllä enää ikinä karkkia! Pussista olisi jäljellä vielä 100g, mutta taidan viedä ne työpaikan herkuttelijoille...
Oon ostanu puolen vuoden aikana joku 3-5 kertaa karkkia ja nyt tulee tämmänen himotusthreadi vastaan :itku:
Halvan salmiakit on ihan loistavia. Pirkalla ja Sparilla on tuosta omat kopiot, jotka menevät alas vaikka ovatkin hieman kovia.
Leafin tehdas on tuossa 3km päässä ja sieltä tuli muutamaan otteeseen ostettua kilon pussi
Ostin kerran 24 purkkia sitruunan makuisia xylitol plussia.. Maksoivat 20mk kun pakkausta vaihdettiin.. vessa oli kohtuullisen kovassa käytössä kun veti noit kolme purkkia päivässä
Herranjumala että rupes ahdistamaan! En oo yli vuoteen syönyt minkäänlaista karkkia, mutta nyt rupes tekemään aivan jumalattomasti jogurttirusinoita! Niitä parempia karkkeja ei tässä maailmassa ole!
Ja hieman offtopic. Mulla on aivan jumalaton himo kaikkiin rahkasta valmistettuihin leivonnaisiin. Jos äiti on tehny pellillisen rahkapiirakkaa, puolet uppoaa kitusiin samana päivänä.
Makuunista/ Filmtownista tulee aina välillä ostettua leffan vuokrauksen yhteydessä irtokarkkeja. Aivan törkeen hyviä ja pussi onkin jo yleensä tyhjillään ennenkuin leffa on laitettu edes pyörimään. Suklaista Maraboun minttukrokantti on ehdoton ykkönen.