Taivaallisin makeinen

Näin karkkipäivän kunniaksi kyselen, että mitkä on lempinasujasi? Omasta mielestäni toffifee on, kuin pala taivasta:kuola:
kakkos suosikki on geisha.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hedelmänutjut eli pehmeet hetelmäkarkit..........:whip: ;)

kismet ja fazerin violetti :kuola:

Salmiakkitassut ja King-kongit on aika ihquja. Söin eilen just iskender-kebabin ja jälkiruuaksi 350 grammaa irtiksiä. :love:

Kertokaas mikä on suurin määrä mässyä mitä olette kerralla syöneet. Mulla on noin 600gr irtokarkkeja:urjo:

Mieliaihe

Pienoinen luettelo ranskalaisin apuviivoin

- supersalmiakki
- salmiakki autonrenkaat...saa taas niitä vanhoja kunnon renkaita
- salmiakkimerkkarit...näitäkin löytyy kotimarketista retroversiona
- marabou kookossuklaa
- suklaarusinat
- daim
- pantteri megamix
- tervajellonat

Originally posted by Kusimato
Kertokaas mikä on suurin määrä mässyä mitä olette kerralla syöneet.
Reilu 500 grammaa irtiksiä ja pari protskupatukkaa jälkiruuaksi. Kohta muuten tulee Wintikka-setä ja puhdistaa pöydän jutuillaan! Siinä on mies, joka on saanut oikeasti porttarit all you can eat -kebabmestaan! :lol2:

Aika keijoa himoilla suklaata mutta fazerina ja kismet on helvetin hyviä varsinki jos niitä on tarpeeks että voi mättää suun ihan täyteen. Kaikki ruoka maistuu jostain syystä paremmalle kun ahmii niin että suu on kokoajan täynnä eikä ehdi pureskella kunnolla:kuola:

Originally posted by Tomi
mies, joka on saanut oikeasti porttarit all you can eat -kebabmestaan! :lol2:

:confused: tämä juttu mun pitää kuulla:eek:

Originally posted by Mike
Winsu on aikanaan ollut aika piru syömään, 8 iso caroa kerralla on jo legenda.

Ei saatana, 8 iso caroa, LOOOOL siinä on jo tekemistä. Jos siis on oikeesti noin tehny....

Englanninlakritsi :haart:

Sukulaiset/kaverit tuo laivareissuilta mulle aina sen kilo paketin, ja useamman kerran olen sen vetäissyt kokonaisuudessaan yhden illan aikana. Sillä erotuksella, että noukin sieltä pois ne vaaleansiniset ja -punaiset nompparellipäällysteiset jutut ja ne mustat lakut missä ei ole täytettä.

Tuli tässä mieleen, kun kaveri kertoi kerran syöneensä overdozen viinikumeja (Väri, -makeutus, ja -lisäaineiden riemuvoitto)ja tuloksena oli jokin kemiallinen reaktio missä äärettömän huono olo, varpaiden pistely ja kutiaminen, käsien paisuminen ja lopulta oksentaminen. Ei kuulemma oikein viinikumit maistunut se jälkeen.

:offtopic: Ylä-aste aikaan olin melko ylipainoinen, ja makean himoni oli jotain ihan tolkutonta. Olin kaverin ja sen porukoitten kanssa laivalla. Vedettiin ihan mielettömästi mököjä, ja ostettiin niitä mukaan kassikaupalla.

Joskus sitten ehkä viikko tai kaks reissun jälkeen oli radiossa juttua suomalaisten karkin syönnistä. Silloin, ehkä vuonna -93 tai -94 suomalaiset söi muistaakseni n. 8 kiloa karkkia per naama. Alettiin sitten kaverin kans laskeen paljonko me oltiin ostettu kompiaisia. Kaveri jotain 11kg ja minä n. 14 kg. Ei saatana me revettiin kun mietittiin sitä hommaa. Ja mikä karuinta, kaveri oli jo syönyt kaikki, eikä mullakaan paljoa ollut muistaakseni jäljellä. Siis jotain 10kg kymmenessä päivässä olin vetänyt. Sen jälkeen oli vähän urpo olo.

Se off-topicista. Nykyään syön karkkia n. kerran viikossa, ja lakritsinapit ehoton suosikki.

Fazerin suklaa, erityisesti se punainen = :haart:

Kovin mässytys lienee legendaarisella Höyhtyän grillillä suoritettu: ykkösateria ja porilainen kerralla naamariin, ja 1,5 litraa pepsiä jälkkäriksi.

edit: tänään on hitto mässypäivä ja unohdin koko jutun. Täytyy lähteä huoltsikalta hakemaan kokista. :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom