Mää kerkeen vasta 17.35 jyväskylästä lähtevään junaan, eli tuun sillä viimesellä bussilla mikä on upinniemessä 21.45.. Onko kellään mitään käsitystä siitä tiistaiaamun herätyksestä, et onko meiillä joku yhteinen herätys joskus 05.00 vai pitääkö kaikkien vaan olla sillo puol kaheksalta ilmottautumassa?
Ite suunnittelin meneväni tolla 17:29 vakio 177M Helsinki - Upinniemi. Jos en kerkeä siihe ni sitte meen samalla ku commandi. Mun juna on helsingissä 17:06.
Mun juna saapuu 17:30, niin en kerkeä siihen puoli kuuden bussiin. Toisaalta ihan hyvä kun ehtii käydä syömässä siinä jossain huudeilla ennenku menee bussiin.(Siellähän ei sitä iltapalaa tänään ollu, ellei sotkusta sitten jotain pientä.) Minut tunnistaa sitten mustasta northfacen takista ja umbron putkikassista
Tosiaan, munkin pitäs kyllä syödä.. ihan hyvä että mainitsit =D saatan sittenki tulla siihen 18.29 bussiin. Ja tosiaan mulla on farkut, musta takki ja pipo, laukkuna toimii mustahko adidaksen urheilukassi.
Mä tuun kanssa siihen 18.30 bussiin. Command taidetaan tulla samalla junalla. Tuleeko se sun juna treen kautta? Kunnon mätöt kato raxissa sillee et jaksaa huomen sit hyvin. Mut tunnistaa niken tuulitakista, keltasesta kassista sekä poikkeuksellisen isosta nenästä.
Joo tampereella vaihdan siihen 16:02 lähtevään pendoliinoon. Yritän bongailla jo junassa sitä keltaista kassia ja isoa klyyvaria :D viimeistään sitte helsingin päässä rautatieaseman juna-laiturilta jatketaan porukalla matkaa, eli odota siinä niin kauan että löydän sut.
Mites porukoilla meni testeissa? Ollu kovin hiljasta... Ite sain väännettyy 45 p. ja pääsin tänää kotiin. Huomenna vielä keuhkoröntgeni ja sit kirjekuorta odottelemaan :D
42p. reppujuoksu oli aika taistelu pätkä.. pönttö tuotti vähän ongelmii mut käytiin torstai illalla vielä sukeltelemassa pöntössä aika pitkään niin kyllähän ne kaikki 10 sit sillon löytys ku osas ottaa iisisti.
Rrrrrrrrrrrrrrreisilleen meni ja pettynyt oon mokailuihini. Hiukan päälle kolmekymmentä, mut eihän se siitä selittelemällä parane. Oli kyl loistavat testit, ja hyvää porukkaa. Et jos/kun tänä vuonna todennäköisesti kutsua ei tule niin ens vuonna kyl uudestaan varmaan. Vaikutti niin siistiltä mestalta ja loistavaa porukkaa.
Onnea kaikille testin suorittaneille. Itse tipahdin jo kuupperissa perkele. Nakertaa vieläkin, mutta omapahan oli vika kun en reenannu juoksua tarpeeksi. Olisin kyllä tahtonut kokeilla uintia ja muitakin lajeja. Nyt jää sukeltajasiivet saamatta, mutta toivottavasti santahaminasta löytyy mielenkiintoista koulutusta.
Sit olis edessä piiiiitkät kaks kuukautta, että kolahtaa kirjekuori laatikkoon. Painekammiota jää kyllä ikävä :D Itekkin onnistuin vetämään testit loppuun saakka ja hauskaa oli!