Taistelusukeltaja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja henkkas
  • Aloitettu Aloitettu
No ihan jees. Vähä kyrpii kun toi kesä jäi melkein kokonaan treenaamatta ja tulee täs lopussa aika kiire. Uinti sujuu vähän niheesti, kilometri ilman räpylöitä menee siin rapiat päälle 20min. Tekniikkaa täytyy parantaa vaan. Juoksemaan en repun kanssa ole päässyt vähään aikaan kun toi hyppynaru on meikän penikat saanut kitisemään. Sukeltelu sujuu kans ihan okei. Se 4m etsintä kyl kuumottaa ku on kuulemma 25x10 allas missä ne kiekot on. Toisaalta helpotti aika paljon kun selasin tätä tredia ja katoin niin porukka oli päässyt sisään jopa 33p. ku ite laskeskelin et varmasti saisin ainakin sen 39p., kattoo ny sitli kuinka paljon itteeni yliarvioin. tai miten se väsymys ja jännitys tuloksia laskee. Se jätkä joka soitteli sanoi kyl et aika vähän on tullut hakemuksia mut sit hakijoiden taso olis kuulemma taas vaikuttanut nousevan, ja et yli 40p fyysisistä voi olla aika turvallisin mielin. Sit on tietty ne psykologiset kans. Mistäpäin muuten oo kieputtaja tulossa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vantaalta päin olen tulossa. mulla on ollu kanssa aika heikos jamassa noi mun juoksu kilometrit kun polvet on ollut mitä on. aika jännä juttu sinäänsä että pystyn hölkkäämään ihan hyvin ilman mitään kipuja, mutta kun koitan juosta kovempaa ja pidemmällä askeleella niin sit rupee sattumaan polveen n.3km kohdalla.
mutta testeissä 100 lasissa eteenpäin :)
Paljonkohan on porukkaa testeissä tänä vuonna?

Meinaatteko ottaa jotain omia eväitä testeihin mukaan? Jos meinaatte niin minkälainen eväslaukku on lähdössä mukaan?

Itsellä tullu mieleen lähinnä urheilujuoma, mutta pitäiskö sinne jotain ihan syötävääki ottaa?

Mä oon varmaan hartsport ja banaani linjalla. Siel on kuitenki safkat tarjolla. Jotain mitä pystyy tankkaa suoritusten välissä, mutta ei kuitenkaan mitään kovin raskasta mättöö.

tein tänään poimintaa 5 sukellusta meni 45sek. kelasin et tässä ehtii tekee jonku 4-5 sukellus poiminta reeniä ennen testejä, jos sais vedettuu sen 10sukellusta alle 90sec.

Jiah, alle 90s on mullekkin tavoite poiminnassa. Muuten kai ootte huomanneet ettei armeija tarjoa maanantaina mitään iltapalaa. Ja jos loppuun astimennään niin myöskään torstaina mitään iltapalaa on turha kuvitella saavansa. Tämä meille pitkämatkalaisille. Alkaa pikkuhiljaa kuumotus käymään kovaksi ja paniikki iskemään, et ku en oo kummiskaan läheskään kaikkia testilajeja sillee kellottanut et mitä jos oon kauheesti omaa tasoani yliarvioinut. Mitenhän muuten on et jos vaikka pituussukelluksessa tai etsinnässä lähtis taju niin oisko se silti hyväksytty suoritus siihen asti.

4 pistettä on tavotteena poiminnassa. En oo kyllä ottanu lähiaikoina aikaa muusta kuin 5 pumpusta ja siihen meni vajaat 40sek. Allas on täällä 4,5m syvä.

Nyt on vähän kyllä mieli maassa, kun flunssan kourissa joutuu vaan kämpillä makaamaan. Mutta parempi sairastaa nyt kuin sitten testipäivinä.

Kai se pitää jotain leipiä tms. tehä sinne mukaan, kun on tosiaan sitä junassa istumistaki jonku verran, kun Oulusta asti olen tulossa.

kävin räpylöillä uimassa tänään meni 500m vähän päälle 7min ja sit meni hermo ku tuli ruuhkaa liikaa, mut kyllä sen on mentävä viidellä pisteellä läpi. mites muilla? Reenit sujuu?

Mulla pisti vähän vihaks olin yli viikon kunnon flunssassa. Nyt on taas pääsyt treenit hvään vauhtiin. Tajusin vaan etten oo tota lautta uintii harjotellu viel yhtään, mutta onneks täs on viel vähän aikaa.

Itsekkin olen tuonne pyrkimässä. Tosin treenit jäi kesäkuun lopulla kun muutin suomeen takaisin enkä sen jälkeen ole pahemmin urheillut, mitä nyt muutaman kerran jalkapalloa kun on ollut loukkaantumisien ja sairauksien johdosta 6viikkoa urheilukyvyttömänä. :D

Hakupapereiden laittaminen on jäänyt vähän viime tinkaan lääkärintodistuksen saannin takia mitä en ole vieläkään saanut käteeni. :|

Tälläkin hetkellä flunssassa, mutta saa nähdä miten käy sitten kuun lopussa, jos ne testit nyt tänä vuonna onkin syyskuussa. Armeijaan meni on kumminkin Tammikuussa edessä. Tarkoitus oli alunperin vääntää itteni taistelusukeltajaksi josta sitten erikoisrajajääkäriksi niin olisi tullut sekä sukellus- että laskuvarjohyppysiivet.

Todella rapakunnolla olen täältä siis lähdössä. Hikinen 3km cooper ja penkkipunnerrus 50kg * pari. Onneksi uinti on kumminkin kohtuu vahva laji niin siinä pitää sitten ottaa takasin nuo menettäväni pisteet penkistä / leuanvedosta.

Kattelin tota hakulomaketta ja siinä kysytään, että onko poliisi sakottanut sinua? Mitenkäs tää asia nyt mahtaa mennä, ku on tullut yhdet ylinopeussakot tullu napattua. Eli mitenkä mahtaa vaikuttaa valintaan?

Kattelin tota hakulomaketta ja siinä kysytään, että onko poliisi sakottanut sinua? Mitenkäs tää asia nyt mahtaa mennä, ku on tullut yhdet ylinopeussakot tullu napattua. Eli mitenkä mahtaa vaikuttaa valintaan?
Ei vaikuta mitenkään tuollainen

oonHenkka: Erikoisjääkäriä juuri tarkoitin.

Sukeltajaksihan haluavilla on mahdollisuus käydä joskus vuoden alussa uudestaan testeissä, jos aloittaa intin 1/2010 erässä. Sillä varauksella, että sukeltajia ei ole saatu tarpeeksi syksyn testistä. Ite kovasti toivon, että olisi sillon tuo testi silloin kun saisin treenata 4kuukautta enemmän. :)

Kyl rupes naama vähän nykimään tänään kun olin ekaa kertaa uimassa perusvälineillä, eikä hommasta tuntunut tulevan yhtään mitään. Jaloissa ei vaan yksinkertaisesti riittänyt kestävyys ja se snorkkeli tuntu vaikeuttavan hengittämistä ihan älyttömästi ja tipuin jo muutaman altaanmitan jälkeen. Alkaa muuteskin pikkuhiljaa usko omaan tekemiseen rapista. Juoksu menee 7km repun kanssa nätisti alle puolen tunnin. Mut se 7kilsaa on aika maksimi ja kuumottaa mahdanko ollenkaan jaksaa juosta koko matkaa edes loppuun testeissä. Lautauinti meni sellasseeseen nättiin 85s et ei sekään kauhean hyvälä näytä. Voi voi täällä. Mites muiden treenit etenee päivän lähestyessä? Ei sun kieputtaja kannata tollassiin puheisiin uskoa. Laitat jonkun veden kestävän laastarin esim. rakkolaastarin siihen, molskit menemään kahta kauheemmin ja haistatat pitkät koko systeemille.

Ite en oo pahemmin treenannu, kalliokiipeilyä / boulderointia 5h päivässä. Pitäs salilla käyä, ei mene 50kg ku jotaan 15-20 kertaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom