Taistelusukeltaja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja henkkas
  • Aloitettu Aloitettu
Osaako kukaan sanoa, milloin viimeiset kutsut valintakokeisiin kerrotaan hakijoille? Viime torstaina lähti hakupaperit ykkösluokan postimerkillä, mutta ei ole puhelua kuulunut, onko syytä epäillä, että josko ovat jättäneet kutsumatta? Sääli siinä tapauksessa, jos olen harjoitellut vartavasten valintakokeisiin, joita ei sitten koskaan osaltani tulekkaan. Kuulostellaan nyt kuitenkin vielä muutama päivä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyl ne sielt tulee. jos lähetit ne torstaina päivä, niin hyvällä tuurilla ne vastaanotti sen vasta viikonlopun jälkeen. Sit ne järkeilee et mikä jäbä olet ja lähettää sulle kirjeen niin kylhän siinä tovi vierähtää.

mites on jätkien treenit loppua kohden sujunu?? nyt pitäis vissiin kunto olla sit jo kohdallaan noita testejä varten :S tiukkaa tulee kyl tekeemään, 10km lenkki 10kg repulla 50min tasan ja 500m uintii räpylöillä niin 7.15. ei noilla tuloksilla vielä hurrata mutta kyl ne vielä mahdollisuuksia antaa, ehkä :D toi snorkeli kyl vaikuttaa yllättävän paljon uintii, ku alkaa kunnolla puuskuttaa niin meinaa tulla vähän hätä hengityksen kanssa, mut ei se mitään, sitä vedetään vaikka hengittämättä se 1000m :D onko muuten ketään turusta päin olevaa hakemassa tonne kurssille??

Viimeiset voitelut sitä on täälläkin menossa. Tänään oli hassunhauskaa kokeilla noita sukelluslajeja ilman maskia(tukaloittaa "hieman" oloja:). kuusi viikkoa on painettu reppujuoksua, molskittu räpylöillä matkaa sekä harjoiteltu vapaasukellusta. Tulokset on noussu viikko-viikolta ja hyvillä fiiliksillä tullaan kokeisiin! Nyt vaan tekniikkaa, venyttelyä ja kuntoa ylläpitävää kropanrääkkäystä. Itse Jyväskylästä päin tulossa ja kiinnostaakin tietää olenko ainoa Keski-suomen edustaja?

Suurimmat vaikeudet tulee olemaan riipunnassa sekä lauta- ja vapaauinnissa. Muut lajit uskoisin painavani ihan hyvin pistein lävitse. Etsinnät myös hieman arveluttaa kun niistä on vaikea ennalta sanoa mitään. Toisaalta hyvää fiilistä herättää se kun selailee trediä taaksepäin niin monet on 33-39p päässyt kurssille ettei se 40 ylitys mikään pakollinen kait ole jos tänä vuonna vielä keskimääräistä vähemmän hakijoita.

Millasella tyylillä muuten uitte tota lautauintia? Ihan vaan vaparin potkuja ja mahallaan? Onko siinä jotain niksiä miten siihen sais vauhtia lisää ku pitäis reisissä kylllä olla ihan hyvin voimaa ja potkutyyli suht oikea, mut silti tuntuu ettei liiku mihinkään ja toi 85s on kauhean taistelun tulos. Jos voitte kilpasiskoa hieman neuvoa.

kyl varmaan jos lähelle 40p pääsee niin pitäis olla aika vahvoilla jo ellei sit ihan täysin munaa niitä psyykkisiä testejä... 6viikkoo reppujuoksuu :D ite vedin viime viikol 2x10km repulla ja se siitä treenistä. ja sit nyt vast muutaman kerran käyny uimas räpylöitten ja snorkkelin kanssa... heitättekö muuten snorkkelilla voltti käännöksen vai..? onk mitään tarkkaa tietoa kuin paljon on testeihin ihmisiä päässyt??

Osaako joku kertoa järjestetäänkö testitilaisuuksia enemmän kuin yksi?

Paperit lähetetty, mutta en pääse paikalle. Onko homma mun osalta ohi?

testistit lähestyy. miten teidän valmistautuminen on mennyt ja mitkä fiilikset näin hetki ennen testejä?
mulla on mennyt ainakin ihan perseelleen koko loppuaika. lekuri määräsi mulle uintikieltoa ettei kädessä oleva haava tulehtuisi, joten sitä ollaan oltu jo 2viikkoa uimatta. testeihin ajattelin teipata käden mahd vedenpitäväksi, mutta en pääse enää fiiistelemään veteen ennen testejä. muuten ihan hyvillä mielillä ja innolla odotan testejä.

eepp, testitilaisuuksia on vain yks vuodessa. Mietityttää vain että mikä on tärkeämpää kuin ne testit, jos et karran pääse niihin?

Oiskohan minusta taistelusukeltajaksi? Olen aika huono uimaan, käsipohjaa menen kyllä aika vikkelästi. Sukeltamaan olen paljon parempi. Monesti uimahallilla jos vahingossa menen muuhun kuin lastenaltaseen niin saa uimavalvoja onkia minua sieltä ylös. Minä kun sukellan niin menen ihan pohjaan asti ja ylös ei ole kiirettä. Uimahallilla tuntevat minut kovana sukeltajana ja pitävät vähän tarkemmin silmällä.

Oiskohan minusta taistelusukeltajaksi? Olen aika huono uimaan, käsipohjaa menen kyllä aika vikkelästi. Sukeltamaan olen paljon parempi. Monesti uimahallilla jos vahingossa menen muuhun kuin lastenaltaseen niin saa uimavalvoja onkia minua sieltä ylös. Minä kun sukellan niin menen ihan pohjaan asti ja ylös ei ole kiirettä. Uimahallilla tuntevat minut kovana sukeltajana ja pitävät vähän tarkemmin silmällä.

Sä oot nyt sekottanut, ei susta ole taistelusukeltajaksi vaan uistelutakilaksi ;)

en usko että täällä kukaan voi tollasen perusteella mitään muita johtopäätöksiä vetää kun että tää kaveri ei oo lukenu paljoo asiasta. Urg kato valintakoelajit ja siitä päättele sovitko vai et..

Urg, Sussa on selvästi asennetta, vaikka sut on selvästi jouduttu onkimaan useampaakin otteeseen pohjasta, niin olet kuitenkin aina yrittänyt uudestaan. :thumbs: Asenne ratkaisee. :D

Urg, Sussa on selvästi asennetta, vaikka sut on selvästi jouduttu onkimaan useampaakin otteeseen pohjasta, niin olet kuitenkin aina yrittänyt uudestaan. :thumbs: Asenne ratkaisee. :D
Eikös se ollut juuri se asenne, mikä ratkasee pääseekö kurssille ja pärjääkö siellä. Näin ainakin kouluttajan mukaan. :D Asennetta kyllä löytyy sulta.

Miten teette käännöksen lautauinnissa? ihan voltilla vaan vai? Kylhä siinä saa käsillä sillee tuupata reunasta käännöksessä jossei vaan kädet irtoo laudasta. Saakeli ku ei voi tonne soittaakaan ku on vkl.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom