Tai Kane Protein No. 1

Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
45
Onko kellään kokemuksia kyseisestä tuotteesta tai voihan sitä muutenkin kommentoida, speksit:

Proteiinia 86%
(hydralysoitu kollageeniproteiini 50% heraproteiini 50%)
Hiilihydraatteja 4.5%
Rasvaa 2.5%

Sitten tässä on nämä perinteiset ylistyspuheet perässä: Jopa yli 50% kehon kokonaisvalkuaisaineesta on kollageeneja. Hydralysoidun kollageeniproteiinin ja korkealaatuisen heraproteiinin yhdistelmä on ideaalinen valkuaista vaativien toimintojen ylläpitämiseen elimistössä.....hyötyä myös nivelille...jne.

Pakkauskoko 900g ja hintaa 18€, kannattaako laittaa rahansa tähän? Makuna oli mansikka.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Külla kannata.
Virossa on see Ükkonen 8-)
Itse en halua. Sislta metanoli(aspartam)

Originally posted by Jesuiitta
Onko kellään kokemuksia kyseisestä tuotteesta tai voihan sitä muutenkin kommentoida, speksit:

Proteiinia 86%
(hydralysoitu kollageeniproteiini 50% heraproteiini 50%)
Hiilihydraatteja 4.5%
Rasvaa 2.5%

Sitten tässä on nämä perinteiset ylistyspuheet perässä: Jopa yli 50% kehon kokonaisvalkuaisaineesta on kollageeneja. Hydralysoidun kollageeniproteiinin ja korkealaatuisen heraproteiinin yhdistelmä on ideaalinen valkuaista vaativien toimintojen ylläpitämiseen elimistössä.....hyötyä myös nivelille...jne.

Pakkauskoko 900g ja hintaa 18€, kannattaako laittaa rahansa tähän? Makuna oli mansikka.

Ei ainakaan kovinkaan moni ole kehunut tai kanen tuotteita, joten ite kyllä ostaisin jotain muuta. Vaikka voihan sitä aina kokeilla.

Anssilla..

..oli muistaakseni jotain tutkimusviitteitä tosta kollageenista eli niiden mukaan se olis täyttä skeidaa. :rolleyes:

Korjatkaa jos olen väärässä mutta eikö kollageeniproteiini ole sidekudosproteiinia? Jänteitä ja polvilumpioita :D

Olen kyllä sitä mieltä että ei kannata arvostella semmosta mitä ei ole kokeillut itse.Olen syönyt kyseistä proteiinia vuoden alusta ja TOIMII eikä tule mahaan semmonen pöhöttynyt olo kuin monesta muusta tuottesta...kaiken lisäksi hinta laatu suhde tuntuu olevan kohdallaan!!!

ja jos otetaan vielä huomioon että maku on todella hyvä ei liian makea niin kuin monet markkinoilla olevat tuoteet.tuskinpa Olev Annus ja monet muut menestyneet kehonrakentajat/voiman nostajat käyttäisi Tai Kanen lisäravinteita jos ne olisi SKEIDAA...

Originally posted by jussi 1
tuskinpa Olev Annus ja monet muut menestyneet kehonrakentajat/voiman nostajat käyttäisi Tai Kanen lisäravinteita jos ne olisi SKEIDAA...

Niin justiin. Kaikki lisäravinnemerkkien mallinuket käyttää mainostamiaan tuotteita just siks, et ne on niin hyvää tavaraa. Ei suinkaan, koska heille maksetaan siitä :rolleyes:

Ei oo kyllä hinta/laatu-suhde tolla mömmöllä kohdallaan.. Kollageeniprotskua huh huh..

Melkein kaikki Tai Kanen tuotteet on ihan perseestä :evil: Näihin roskatuotteisiin ei kannata sijoittaa senttiäkään.

Originally posted by Mike
Itse käytin treeniurani alussa Tai Kanen Aminodrinkkejä treenin jälkeen, ihan hyvin ne ainakin maistui monta vuotta.
Mun kaverille maistu kans, kunnes se todistettavasti sai Tai Kanen aminodrink 10:stä salmonellan! Tuote testattiin VTT:llä ja siitä löytyi salmonella. Myös muita sairastuneita oli ja kyseinen sarja vedettiin pois myynnistä. Asia meni Hovioikeuteen asti (korkeimpaan oikeuteen ei saatu valituslupaa) ja kaveri voitti jutun.
Voitto oli pieni lohtu siitä että kaverin terveys meni, sai salmonellasta kaiken maailman jälkitaudit. Nivelet on ollu siitä lähtien jatkuvasti paskana yms. Tervettä päivää ei sen koommin oo nähty! Ennen tätä kaveri oli syöny elämänsä aikana tasan 1 antibiootti kuurin!
Tapahtumasta tosin on jo 8 vuotta aikaa. Mutta kyllä vie uskottavuuden Tai Kanen pojista, sen vielä ymmärtää että tollanen vahinko saattaa tapahtua, mutta se että sitten yritetään kiemurrella vastuudesta (vaikka oli selkeä näyttö tuotteen viallisuudesta) on sellainen asia jota minä en ymmärrä!

Terveisiä Tai Kanen poijjiille...:)

ja jos otetaan vielä huomioon että maku on todella hyvä ei liian makea niin kuin monet markkinoilla olevat tuoteet.tuskinpa Olev Annus ja monet muut menestyneet kehonrakentajat/voiman nostajat käyttäisi Tai Kanen lisäravinteita jos ne olisi SKEIDAA...

:lol2: Et kai tosissas ole. Kuinkahan monelle mahdetaan vain maksaa, että ne mainostavat heidän tuotteitaan?!

Kollageeniproteiinistä (http://www.trimlife.com/bakerybarn/need.htm):

It is made from frozen and fresh pork skins, as well as cattle bones and hides that are run through a series of hot an cold baths to separate out the collagen.
This Protein has a PER (Protein Equivalency Ratio) of almost Zero.
When utilizing this product, the nutritional information panel on the label is supposed to make the statement, "Not a significant source of Protein." Most manufacturers seem to conveniently forget to include it.
This product usually costs up to 75% less than Whey Protein.

on se hyvä et näillä palstoilla on tietäväistä porukkaa ensinnäkin sanokaapa yksikin esimerkki jolle maksetaan kun mainostaa jotakin tuotetta eipä taida suomen markkinoilla paljon euroja herua mainos mannekiineille...:worship:

Joo tosta imeytymisestä joku ravitsemus "guru" sanoi telkkarissa kun siltä kysyttiin et onko proteiineilla todellisuudessa mitään eroa: Syöt nahkakengän ja naudan sisäfilepihvin, kumman sisältämä proteiini imeytyy mielestäsi paremmin? :)

on se hyvä et näillä palstoilla on tietäväistä porukkaa ensinnäkin sanokaapa yksikin esimerkki jolle maksetaan kun mainostaa jotakin tuotetta eipä taida suomen markkinoilla paljon euroja herua mainos mannekiineille...:worship:
No saavat ainakin mainostamansa firman lisäravinteet ilmaiseksi (tai saavat osan ilmaiseksi ja loput saa ostaa ns. nollahintaan). Eihän se suoraan rahaa ole mutta ajaa saman asian.

Jussi: Ainakin Juha-Matti Räsänen sanoi jossain haastattelussa, että saa puolet käyttämiensä lisäravinteiden hinnasta sponsoreilta ja puolet maksaa itse. On se silti aika säästö voimalajien harrastajille. Itse en kyllä "rusto- ja jänneproteiinia" ostais. Tehkää miten lystää :kippis1:

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom