Tai Kane Protein No. 1

Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by AKV
No tätäkös se muka tarkoittaa? Minä olen käsittänyt homman niin, että kyse on siitä että 15% kokonaisproteiinista on tätä kollageenikamaa.
Ei tarkoita, mutta mielestäni väärinymmärrys on tossa ihan looginen, jos paketissa lukee "kollageeniproteini pitoisuus enintään 15%" kuten gold mainitsi.
Oikeastihan siinä taitaa lukea "sidekudosproteiinin osuus kokonaisproteiinista enintään xx%" jolloin väärinymmärrysvaaraa ei ole.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en ainakaa ostais, kun mainoksessakin lukee "Tai Kane on ainoa vaihtoehto kehitykselle". :D

Unohtakaa kaikki roinat ja käyttäkää pelkästään puhtaita ja tutkittuja Tai Kane-tuotteita. Painonnostoa harrastava kaverini paransi yhteistulostaan 35 kg sen jälkeen kun alkoi käyttämään Glutamiinipeptidiä ja Original amino drinksua. 15 kg lisää tempaukseen ja 20 kg lisää clean and jerk'iin, jotta silleen !!!

Originally posted by Lexington
Unohtakaa kaikki roinat ja käyttäkää pelkästään puhtaita ja tutkittuja Tai Kane-tuotteita. Painonnostoa harrastava kaverini paransi yhteistulostaan 35 kg sen jälkeen kun alkoi käyttämään Glutamiinipeptidiä ja Original amino drinksua. 15 kg lisää tempaukseen ja 20 kg lisää clean and jerk'iin, jotta silleen !!!

Millähän aikavälillä, eiköhän kaikki joskus oo parantanu yhteistulostaan 35kg:lla. :rolleyes:

Originally posted by retro
Millähän aikavälillä, eiköhän kaikki joskus oo parantanu yhteistulostaan 35kg:lla. :rolleyes:

Lexington luultavasti oli kirjoittanut ton kieli poskessa.

Originally posted by Jesuiitta
Lexington luultavasti oli kirjoittanut ton kieli poskessa.

Huomaa myös mun hymiö (:rolleyes: )

Originally posted by retro
Mä en ainakaa ostais, kun mainoksessakin lukee "Tai Kane on ainoa vaihtoehto kehitykselle".

Eli joko syöt Tai Kanea tai kehityt. Ei paljon tarvitse miettiä.

Onhan taas joku rakettitieteilijä ollut vääntämässä hienoa iskulausetta :D Eli vaihtoehtoina on a) lihaskehitys tai b) Tai Kane tuotteiden käyttö ja sitä myötä EI lihaskehitystä :urjo:

Originally posted by Anssi
Onhan taas joku rakettitieteilijä ollut vääntämässä hienoa iskulausetta :D Eli vaihtoehtoina on a) lihaskehitys tai b) Tai Kane tuotteiden käyttö ja sitä myötä EI lihaskehitystä :urjo:

Ihailtavaa rehellisyyttä :worship:

jussi 1 sanoi:
Olen kyllä sitä mieltä että ei kannata arvostella semmosta mitä ei ole kokeillut itse.Olen syönyt kyseistä proteiinia vuoden alusta ja TOIMII eikä tule mahaan semmonen pöhöttynyt olo kuin monesta muusta tuottesta...kaiken lisäksi hinta laatu suhde tuntuu olevan kohdallaan!!!

Millä tavalla toimii? Kasvaako tumppu, auttaako nivelkipuihin vai mitenkä..?

Itse kiinnostuin kyseisestä tuotteesta lähinnä HCP:n väitettyjen niveliä vahvistavien (/kipua poistavien) ominaisuuksien takia ja näin ollen päätin kysellä kokemuksista.

Jossain HCP-tuotteiden mainospuheissa lupailivat illalla otettuna parempaa unen laatua ja aamulla otettuna lisää energiaa. Tuote toimii siis sekä "rauhoittavana" että piristeenä riippuen ajankohdasta :rock: ! ... :lol2:

Reiska79 sanoi:
Millä tavalla toimii? Kasvaako tumppu, auttaako nivelkipuihin vai mitenkä..?
Jos saisin vielä päättää, yli 6 kk vanhan threadin typerästä nostamisesta pitäisi tulla pari päivää bannia. Nyt on kyseessä 03/2003 aloitettu viestiketju, johon on edellisen kerran vastattu 04/2003. :david:

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom