Miten Tai Kanen pellet viittii edes myydä tuosta sontaa, vaikka tietävät hyvin, että biologinen arvo on lähes big fat zero..!??Vaihtaisivat edes nimeksi palautuksen pysäytysjuoma :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by HCG-1
No saavat ainakin mainostamansa firman lisäravinteet ilmaiseksi (tai saavat osan ilmaiseksi ja loput saa ostaa ns. nollahintaan). Eihän se suoraan rahaa ole mutta ajaa saman asian.
Originally posted by Erik-loka
Mitäs mieltä? Mulla on tai kanen kreatiinia ja kyselisinkin et uskaltaako sitä "kuurittaa" niinkuin muita kreatiineja saati sitten käyttää? ei tekis mieli olla paskataudissa yhen huonon valmisteen takia!:curs:
Originally posted by gold
en viiti uutta threadia alottaa ni kysyn tässä ihan että mites tuo jauheliha? siinähän on juuri tuota kollageeniproteinia --> monesti näkee nautajauhelihassa tekstin: " kollageeniproteini pitoisuus enintään 15%"
eli onko jauhelihassa muutakin protskua ku vaan tuota rusto/jänne tavaraa?
Mitäs jos sidekudosproteiinin osuus kokonaistavaramäärästä on 15% ja loput protskuista (~5%) muuta? ;)Originally posted by AKV
No jos siinä pakkauksessa lukee että sidekudosproteiinin pitoisuus (=osuus kokonaisproteiinimäärästä) on enintään 15 %, niin mitäpä luulet sen lopun 85 prossan olevan?
Originally posted by Phat
Mitäs jos sidekudosproteiinin osuus kokonaistavaramäärästä on 15% ja loput protskuista (~5%) muuta? ;)
sidekudosproteiinin osuus kokonaisproteiinista on enintään 15%Originally posted by AKV
No tätäkös se muka tarkoittaa? Minä olen käsittänyt homman niin, että kyse on siitä että 15% kokonaisproteiinista on tätä kollageenikamaa.