Tai Kane Protein No. 1

Status
Viestiketju on suljettu.
Miten Tai Kanen pellet viittii edes myydä tuosta sontaa, vaikka tietävät hyvin, että biologinen arvo on lähes big fat zero..!??Vaihtaisivat edes nimeksi palautuksen pysäytysjuoma :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by HCG-1
No saavat ainakin mainostamansa firman lisäravinteet ilmaiseksi (tai saavat osan ilmaiseksi ja loput saa ostaa ns. nollahintaan). Eihän se suoraan rahaa ole mutta ajaa saman asian.

Juu, ei tosiaan Suomessa varmaan kovinkaan moni saa rahana vaan halvemmalla jauhot.

Tuskin esimerkiksi Greg Kovacs kasvoi kokoisekseen käyttämällä sitä hydroxy cut tai mitä ne nyt olikaan. Niitähän se kovasti mainostaa, että niiden avulla liha kasvaa ja kireäksi pääsee.

Jos kollageeniproteiinin biologinen arvo on lähellä nollaa niin tuleeko siitä myös lähemmäs nolla kaloria? Kellään jotain suuntaa antavaa aminohappoprofiilia? Onko siinä kenties jotain tiettyä aminoa hirmu suuri osa?

Anssi: Mitä mieltä olet Tai-Kanen glutamiinipeptidituotteesta. Mielestäni mainio tuote jos se vaan on salmonellavapaa ja sisältää sitä mitä lupaa.

Siis eihän se olematon biologinen arvo tarkoita sitä, että energiasisältö olisi myös olematon. BV kuvastaa lähinnä aminohappokoostumusta.
Suosittelen kiertämään kaukaa kaikki Tai Kane -tuotteet. Ovat jo kauan tienneet, että esim. Original Tai Kane Amino Drink palautuksen pysäytysjuoma on täyttä skeidaa, mutta jatkavat surutta tuotteen myyntiin. Kertonee jotain...:curs:

Pitäsköhän ANSSIN nyt pysähtyä hetkeksi miettimään mitä kirjottelee.ois kyllä kiva tietää millä noin suurin suiseksi kasva kuin Anssi.Milläköhän tuotteella itse olet kasvanut noin VALTAVAKSI suun soittajaksi:blow:

"Olen syönyt kyseistä proteiinia vuoden alusta ja TOIMII eikä tule mahaan semmonen pöhöttynyt olo kuin monesta muusta tuottesta...kaiken lisäksi hinta laatu suhde tuntuu olevan kohdallaan!!!"

Sillä on ollut enintään plasebovaikutus tai sitten teet duunia RTM Holdingille/Tai Kanelle :D

Höpötuotteita :urjo:

eikö tosta sun sanomasta voisi päätellä kun joku kehuu jotakin tuotetta niin se tekee yhteistyötä kyseisen tuote merkin kanssa.Eipä se taida ihan niin mennä.Minkä sille voi että Tai Kanen tuoteet on HYVIÄ sanoo muut mitä sanoo jokaisella on tietenkin omat mielipiteensä joka asiasta kuten ollaan huomattu.MUTTA TAI KANEA EN MUUHUN VAIHDA!!!:D

Uusimman Bodaus-lehden Tai Kane -mainosta tänään lueskelin ja olihan pahinta potaskaa mitä ihmisrodun edustaja on koskaan paperille painattanut :D

Ja todella "hyvä" se niiden kreatiiniformula. Lisätty fruktoosia parantamaan kreatiinin imeytymistä. Ensinnäkin, hiilarit ei vaikuta IMEYTYMISEEN millään tavalla (vaan varastoitumiseen soluihin; insuliini) ja toiseksi fruktoosi on tähän tarkoitukseen HUONOIN mahdollinen sokeri, sillä sen vaikutus on insuliinin eritykseen on olematon, eli ihan huuhaatuotesarja :blow:

Mistäköhän ne on löylyssä saaneet ajatuksen laittaa fruktoosia sinne :).. Eikös fruktoosi oo makeampaa kuin glukoosi, jospa se olisi se syy, joku on saanut älynväläyksen että makeus löylyttää :lol2: .

Jaaha

Mitäs mieltä? Mulla on tai kanen kreatiinia ja kyselisinkin et uskaltaako sitä "kuurittaa":worship: niinkuin muita kreatiineja saati sitten käyttää? ei tekis mieli olla paskataudissa yhen huonon valmisteen takia!:curs: :rolleyes:

Mä oon sitä mieltä et jos vaan Tai-Kanen glutamiinipeptidi on sitä mitä purkissa lukee niin se on pirun hyvää ainetta hinta/laatusuhteeltaan jos osaa käyttää oikein.

Lisäksi Timo Immonen kirjoittaa '...sekä hydrolysoitu kollageeni toimivat tutkitusti jänteiden ja nivelten hoidossa. '

Tuosta kollageeniproteiinin jänne/nivel-korjausvaikutuksesta olen kuullut muualtakin.

Niveltenvoitelutuotteisiin kollageenihydrolysaatti on varsin hyvä ainesosa, mutta proteiinilähteenä se on arvoton.

Re: Jaaha

Originally posted by Erik-loka
Mitäs mieltä? Mulla on tai kanen kreatiinia ja kyselisinkin et uskaltaako sitä "kuurittaa":worship: niinkuin muita kreatiineja saati sitten käyttää? ei tekis mieli olla paskataudissa yhen huonon valmisteen takia!:curs: :rolleyes:

Käytä pois vaan. Ihan toimivaa tavaraa on, pari purkkia on tullut syötyä, juurikin "kuurittamalla".

en viiti uutta threadia alottaa ni kysyn tässä ihan että mites tuo jauheliha? siinähän on juuri tuota kollageeniproteinia --> monesti näkee nautajauhelihassa tekstin: " kollageeniproteini pitoisuus enintään 15%"
eli onko jauhelihassa muutakin protskua ku vaan tuota rusto/jänne tavaraa?

Originally posted by gold
en viiti uutta threadia alottaa ni kysyn tässä ihan että mites tuo jauheliha? siinähän on juuri tuota kollageeniproteinia --> monesti näkee nautajauhelihassa tekstin: " kollageeniproteini pitoisuus enintään 15%"
eli onko jauhelihassa muutakin protskua ku vaan tuota rusto/jänne tavaraa?

No jos siinä pakkauksessa lukee että sidekudosproteiinin pitoisuus (=osuus kokonaisproteiinimäärästä) on enintään 15 %, niin mitäpä luulet sen lopun 85 prossan olevan?

Originally posted by AKV
No jos siinä pakkauksessa lukee että sidekudosproteiinin pitoisuus (=osuus kokonaisproteiinimäärästä) on enintään 15 %, niin mitäpä luulet sen lopun 85 prossan olevan?
Mitäs jos sidekudosproteiinin osuus kokonaistavaramäärästä on 15% ja loput protskuista (~5%) muuta? ;)

Originally posted by Phat
Mitäs jos sidekudosproteiinin osuus kokonaistavaramäärästä on 15% ja loput protskuista (~5%) muuta? ;)

No tätäkös se muka tarkoittaa? Minä olen käsittänyt homman niin, että kyse on siitä että 15% kokonaisproteiinista on tätä kollageenikamaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom