Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by rontti
Itse soitin poliisille kun joku narkkari sekopää lähti seuraan mua ja karkaili kimppuun. Eipä poliiseja paljon kiinnostanut vaan löi luurin korvaan tosin olin kyllä jokseenkin kännissä, mutta pystyin kyllä omasta mielestäni kertomaan asiani ymmärrettävästi. Tapahtuma paikka oli tampereella keskustorilla.
Originally posted by Taisteluahven
No enpä nyt tiedä tuosta hälytysten priorisoinnista. Kyllä poliiseilla ainakin on aikaa tulla kaatamaan 16-17v nuorten kaljapullot maahan ja käskeä hajaantumaan. Juotiin metsän laidalla ja rupateltiin. Ei sitten poliiseilla näköjään ollu parempaa tekemistä kello 01:00 lauantaiyönä.
Ja pitäisikin! ei alle 18V saisi juoda alkoholia kun eivät nämä helvetin pissa liisat sitä tajua!:wall:Kyllä poliiseja kiinnostaa jos on kaljapullo alaikäisellä tai pukeutunut huomiota herättävästi...
Originally posted by Juha1
Ja pitäisikin! ei alle 18V saisi juoda alkoholia kun eivät nämä helvetin pissa liisat sitä tajua!:wall:
Mutta tuskin poliisit ketään pysäyttää jos epäilyttävästi pukeutuu paitsi jos.. no tietenkin
Originally posted by matrix
Soitin 10022 ja asianmukaisesti ilmoitin, että olisi tälläinen selkeä perheväkivalta tapaus yläkerrassa ja naispuolinen henkilö ottaa sielä turpaansa oikein huolella.....
.........Päivän hyvä työ tehty......