Re: Re: Re: Re: Tässä motivaatiota
Originally posted by Tomi
Nauran sille, että uskot sinisilmäisesti jopa tuollaisia Muscletech-tyylisiä sensaationhakuisia hehkutusmainoksia, missä henkilö X on saanut lihasmassaa määrän Y, koska on työntänyt kielensä ja elimensä K jonkun sponsorin aukkoon P, syötyään lisäravinnetta S.
En nyt löytänyt niitä mainoksia, joista puhut? Kaverihan tuossa on vain listannut käyttämänsä lisäravinteet, en ole vielä tyyppiä bodylehtien 4-sivun special ad-reportien täytteenä nähnyt.
Originally posted by Tomi
Tuli mieleen, että oletko sinä nähnyt tuon mainoksessa olevan kaverin dopingtestitulokset? Yläkroppa tuolla jannulla ei ole mikään älytön, mutta puolessa vuodessa ei tehdä ihan noin kovia natukinttuja.
Ai niin, unohdin: kukaan ei ole natu ennen kuin toisin todistetaan. Näin siis ainakin meillä mukavien ja ei-kateellisten ihmisten kotimaassa Suomessa. :evil:
Kertokaa nyt oikeasti joku missä helvetissä se raja menee, kuka on natu ja kuka ei? Heittäkää mulle joku
absoluuttinen rasvaton painoindeksi tms, jonka ylittänyt tyyppi on 100 prosentin varmuudella roinaaja. Nykyisin kun tuntuisi siltä että heti kun joku alkaa näyttää siltä että salilla on käyty nauravat jopa saliskeneä paremminkin tuntevat tyypit päälle että nyt on poika varmasti ottanut kaurapuuroa vähän isommalla voisilmällä. Tässä mielessä ihmisten asenteista ei ainakaan saa hirveästi kannustusta pysytellä natuna ja puskea omia rajojaan kovalla työllä koska kun pääset jonkin maagisen natu/roinaaja -rajakunnon paremmalle puolelle, olit sitten natu tai et, kaikki huutavat sut nähdessään yhteen ääneen "HORMOONIHIRVIÖ!" Eli turhahan sitä on natuna kituuttaa sillä käytit tai et, jonkin pisteen jälkeen et muiden mukaan yksinkertaisesti voi olla natu.
Ilmeisesti kovaan kuntoon (sellaiseen kuntoon, jota muut eivät usko natuna saavutettavaksi) päässyt natu voi todistaa olleensa natu all along ainoastaan heittämällä jälkikäteen kunnon mällin päälle ja naureskella sitten paisuessaan toden teolla että nyt mä roinaankin sitten ihan oikeasti.
Ja noista jaloista: en tiedä mistä Tomi revit sen että kyseinen kaveri olisi kehittänyt ne puolessa vuodessa sillä itse olen silloin tällöin käynyt tsekkaamassa tämän miehen kehitystä jo yli vuoden ajan. Reidet oli heti alussa melko silmiinpistävän isot. Mitään huikeita kasvupyrähdyksiä ei tuona aikana ole tapahtunut, vaan tasaista kehitystä. Mitenkäs tämä selitetään? Mies ei otakaan droppia perinteisesti 6-8 viikon jaksoissa vaan on loputtomalla kuurilla?
Tuolta löytyy myös miehen aiempia artikkeleita ja kehitystä:
http://www.teenbodybuilding.com/derek.htm
http://www.teenbodybuilding.com/derekcomp.htm