Tässä motivaatiota

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hulkki
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tässä motivaatiota

Originally posted by Keisari
Ei tuo nyt natuksi aivan mahdoton ole, jos omistautuminen 110 %. MUTTA en usko että tämä kaveri mikään natu ole, kun on tällaisessa "tuote-esityksessä" mallikappaleena.
Mä en nähnyt mitään tuote-esityksiä - joissain päiväkirjamerkinnöissä oli lista supplementeista joka oli kieltämättä pitkä mutta ukon ravintopuoli oli kunnossa, mikä on mielestäni suurin syy kehitykseen. Kehitys sinänsä ei todellakaan ollut mitään maailmaa mullistavaa - jos ei roinalla pysty huomattavasti nopeampiin tuloksiin niin ihmettelen miksi porukat edes viitsii käyttää mitään.

Siis edelleen: nuori jannu laihtui vajaassa vuodessa 2.5 kiloa lbm:n silti noustessa vähän. Ei mahdollista ilman roinia? Give me a fucking break...

hmm..mielestäni kirjoitin jo tähän threadiin, mutta ehkä posti ei mennyt perille.

Hyvä kehitys ja hyvä kunto. Todella monet voivat päästä tuollaiseen kuntoon täysin natuna, kunhan vain jaksaa tehdä kovasti töitä. Kyllähän tuohonkin ukkoon mahtuu vielä natulihasta.

Juu on mullekin tullu selittelemään, että ooksää ottanu jotain vähä vahvempaa ku jauhoja? Siis haloo. Mä oon 178 pitkä, ja painan 90kg.
Juu, joo, joka päivähän mä piikki perseessä... :david: :lol2:
Tomi voi sanoa. Mä en ihan tosi näytä mitenkään isolta omasta mielestäni. Mut okej, tavallinen punkero tai riisitautia sairastava ehkä on eri mieltä... :rolleyes:

Mittojen mukaan toi ei ainakaan mikään kovin iso jamppa ole. Noi kaikkien hehkuttamat reidet suurimmillaan (viikolla 37) 25 tuumaa, eli 62,5 cm. Mistähän kohtaa mitattu ja mistähän yleensä mitataan?

Originally posted by chugger
Mittojen mukaan toi ei ainakaan mikään kovin iso jamppa ole. Noi kaikkien hehkuttamat reidet suurimmillaan (viikolla 37) 25 tuumaa, eli 62,5 cm. Mistähän kohtaa mitattu ja mistähän yleensä mitataan?

Jotenki muutenki noi mitat ei oikein niinku oo linjassa ton ulkonäön kanssa?!? ..Mitat ei tosiaan mitkää erikoiset, mutta kylhän tossa kuvassa nyt vähän pattii näkyy..nimenomaa tuolla reisiosastolla. Tosin mitäs väliä mitoilla jos näyttää hyvältä.

Originally posted by Slowmo21
Ei niillä mitoilla ole väliä vaan sillä miltä näyttää.
Kun rasvat on alhaalla näyttää isolta vaikkei lihaa niin rutosti olisikaan. Lisäksi ohuet nivelet korostaa vaikutelmaa. Jampalla on hyvä runko bodaukseen.

Originally posted by pollo
Niin, miten? Vinkkejä miten minäkin saan tuollaiset kulmikkaat...?
Reilun puolen vuoden jalkatreenien kokemuksella väitän, että ko. "mallia" reisiin saa hack-kyykyllä!

Perustelut: Tein alkuun vain hack-kyykkyä laitteessa; pitkää sarjaa, jalat ylhäällä laudalla ja kapealla jalka-asennolla. Kohta huomasinkin, että reisiin oli tullut tuohon ulkoreunan alaosaan kivasti pattia. Noh, sitten jäi hackit, jonka jälkeen oon tehnyt tavallista takakyykkyä. Jalat ovat nyt kasvaneet, mutta eivät tuosta kohdasta.

PS. hyvin epävarma tietolähde. :D

Originally posted by Away
Reilun puolen vuoden jalkatreenien kokemuksella väitän, että ko. "mallia" reisiin saa hack-kyykyllä!
Siis kyseessähän on ulompi etureiden lihas vastus lateralis, jota voi perimätiedon mukaan painottaa mm. hackilla ja etukyykyllä.

Originally posted by Tomi
Vai olisiko tässä sittenkin kyse siitä, että porukka uskoo tuollaiset sensaationhakuiset Muscletech-tyyliset mainokset ja niiden väittämät oitis? :rolleyes: Totta helvetissä natuna voi kehittyä. Onhan Ronnie Coleman esim. natu!

ja onhan tomppaki "melkein" natu..:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo ei ole mitään syytä epäillä etteikö mies olisi natu. Sama myös kääntäen. Ei tällaisia asioita voi tietää. Jos Ronnie Coleman treenaisi natuna salilla 225 paunaisena ja tiukkana kukaan ei uskoisi hänen olevan natu. Silti hän olisi isomman näköinen kuin varmaan kukaan täältä. Nyt hän on mikä on, mutta turha se on jankata tällaisia. Se on ainakin varmaa, että roinaaminen on viime kädessä usein vitun tyhmää ja moni maksaa siitä turhan kovat laskut. 39-vuotiaana ohitusleikkaukseen ja elämä ohi. Toisille ei sitten käy kai kuinkaan. Jos itsellä pystyisi olemaan natuna nelivitoset tiukat kädet niin miksei jollain voisi olla lahjakkaammalla ja motivoituneemmalla olla lähes viisikymppiset. Tai jos itse pystyy ottamaan maastavedossa 220-kiloa, niin miksei joku lahjakas pystyisi penkkaamaan saman natuna.

Kilpaurheilu huipputasolla on kai sitten hieman eri asia.

Re: Re: Re: Re: Re: Tässä motivaatiota

Originally posted by Hulkki
Kertokaa nyt oikeasti joku missä helvetissä se raja menee, kuka on natu ja kuka ei? Heittäkää mulle joku absoluuttinen rasvaton painoindeksi tms, jonka ylittänyt tyyppi on 100 prosentin varmuudella roinaaja.

Rajahan menee siinä, että 175cm pitkä kaveri ei voi olla alle kympin rasvoilla yli 75Kg, tai on varmasti roinaaja. 185cm pitkälle kaverille raja on 85Kg.
Voit koettaa todistaa vääräksi, mutta tunsitpa itse kaverin , tai olitpa itse sellainen joka rikkoo tuon säännön, voin vedota siihen että Ronnie Colemankin on natu. Että saahan sitä väittää mitä haluaa. Ja jos olet ihan säännön rajoilla, lopeta treenaaminen äkkiä, koska et voi enää kehittyä natuna mitenkään, menee vaan treenivuodet hukkaan. Vanhainkodissa voit kuitenkin heittää että nuorena treenasit niin kovaa että kohtasit natumaksimis. Säästät vaan vuosien turhan salilla ramppaamisen, jolloin et kuitenkaan kehittyis.

Ei nyt kannata vetää herneitä nekkuun, totuushan on että kaveri voi hyvinkin olla natu, ei olisi mikään ihme, mutta ei ole myöskään mitään syytä olla varma tästä. So not? Turha hermostua kun ei ketään henkilökohtaisesti ole kyseessä.

Mitä väliä sillä natuudella on kun kaikki ei kuitenkaan ole samalla viivalla geenien, oman testotuotannon ja muun suhteen?

kyl mäkin uskon et toi kaveri vois olla natikka...100% omistautuminen lajille VARMASTI tuottaa tulosta...jotenkin tuntus et tää perisuomalainen kateus pääsee valloilleen tän kaltaisissa jutuissa.
ja yleisesti ottaen en tiedä ketään bodaria joka korostaa sitä että on natu vaikka on roinannutkin...yleensä roinaajat sanovat suoraan että roinaavat tai ottavat "mitäänsanomattoman" kannan kun kysytään roinaamisesta,harva toitottaa että ihan varmasti oon natu(siis kun on roinannut)...tosin tää ei päde huippu-urheilussa missä testataan...
eli itse uskon et toi äijä on natu...ihan vaikka senkin vuoksi että haluan uskoa että natunakin voi pärjätä.jotenkin vaan ärsyttää kun heti tyrmätään ajatus natuna kehittymisestä...:curs:

Vai olisiko tässä sittenkin kyse siitä, että porukka uskoo tuollaiset sensaationhakuiset Muscletech-tyyliset mainokset ja niiden väittämät oitis? :rolleyes: Totta helvetissä natuna voi kehittyä. Onhan Ronnie Coleman esim. natu!
Tuossa sanotaan, että esim, tuon jätkän reidet kierron aikana olisivat kasvaneet 62,2 sentistä -> 63,5 senttiin ja vain 37 viikon aikana!!11!! Eihän tuollainen voi olla mahdollista natuna.
Tuossa on pari kuvaa, joista huomaa selvästi, että tuon kaverin reisien vaikuttavuus on aika paljon kiinni poseerauksestakin (molemmat kuvat ovat kierron viimeiseltä viikolta):
Tässä jalat näyttävät aika rimpuloilta:
derekweek37f.jpg

Tässä taas eivät sitten kuulemma voi enää olla natukintut:
http://www.teenbodybuilding.com/derekweek37b.jpg

Toisekseen tuolla kaverilla oli kierron lopuksi (jännitettyinä) valtavat 42,5 senttiset hauikset. Muistelisin jonkun nimeltä mainitsemattoman moderaattorin mainostaneen, että hänen hauiksensa olisivat olleet ennen roinauksen aloittamista 45 senttiset???

Eli en tiedä, onko tuo jätkä natu vai ei, eikä oikeastaan edes kiinnosta. Ainoa syy miksi kirjoitin oli tuo joidenkin asenne, että kaveri josta huomaa päälle päin, että se on joskus käynyt salilla EI VOI enää olla natu, ei sitten millään!!11!!

Originally posted by Jylli81
Toisekseen tuolla kaverilla oli kierron lopuksi (jännitettyinä) valtavat 42,5 senttiset hauikset. Muistelisin jonkun nimeltä mainitsemattoman moderaattorin mainostaneen, että hänen hauiksensa olisivat olleet ennen roinauksen aloittamista 45 senttiset???

Molemmillahan oli tietysti tismalleen sama rasvaprosentti. :rolleyes:

Originally posted by Jylli81
Muistelisin jonkun nimeltä mainitsemattoman moderaattorin mainostaneen, että hänen hauiksensa olisivat olleet ennen roinauksen aloittamista 45 senttiset???
Mutta olinko oikeasti silloin natu, vai väitinkö vain niin? ;)

Originally posted by VahvaJussi
Molemmillahan oli tietysti tismalleen sama rasvaprosentti. :rolleyes:
No ei varmaan tismalleen, mutta aika löysä saat olla, jos meinaat käsiin saada 2,5 senttiä lisää pelkällä rasvalla. Ja kuitenkin käsittääkseni tämä kyseinen moderaattori ei harrasta yletöntä bulkkaamista, eli tosin sanoen kädet todennäköisesti ovat olleet paremmat kuin tuolla Derekillä.

Mutta olinko oikeasti silloin natu, vai väitinkö vain niin? ;)
Sinulla on sen verran hyvät kädet, että en pidä sitä mitenkään mahdottomana. Ja minulla on tapana uskoa miehen sanaa, ellei minulla ole jotain erityistä syytä epäillä hänen kusettavan.

Originally posted by Phat
Ei nyt kannata vetää herneitä nekkuun, totuushan on että kaveri voi hyvinkin olla natu, ei olisi mikään ihme, mutta ei ole myöskään mitään syytä olla varma tästä. So not? Turha hermostua kun ei ketään henkilökohtaisesti ole kyseessä.
Ei täällä kukaan ole hermostunut tuon jenkkikundin puolesta vaan siitä että jotkut pakkispeelot luulee vähäisenkin lihaskasvun tarkoittavan automaattisesti roinakuuria. Vähän niinkuin kaikissa liikkuvissa autoissa olis automaattisesti ilokaasuvehkeet.

Nää mielipiteet voi johtua parista tilanteesta, joita valitettavan usein näkee saleilla touhutessa: 1) roinaus on tullut aloitettua ennenkuin on oppinut kunnolla syömään ja treenaamaan, joten tulosta ei enää tosiaan tule ilman kuuria tai 2) kaikesta pakkiksellakin olevasta tiedosta huolimatta kolmatta vuotta nostellaan samoja painoja samalla ohjelmalla yhtään miettimättä ravintohommiakaan.

Itse olen aivan tolkuttoman ohueen hernekeppinörttikroppaan saanut läiskittyä 15 vuodessa 25 kiloa lisää lihasmassaa. Enemmänkin ois varmaan tullut jos olis noi ruokahommat tajunnut vähän aikaisemmin. Jos lähtökohta on edes vähän parempi niin aika pitkälle varmasti pääsee kun käyttää päätä ja panostaa asiaan kunnolla. Joku geenillisesti lahjakas, kuka vielä nuoruusvuosien urheilulla on hankkinut kovan yleiskunnon pääsee varmasti parempiin tuloksiin natikkana kuin mitä meitsi voisi tavoitella ees myrkkyjen kanssa.

Jokainen voi mun puolesta päättää itse, käyttääkö vai ei eikä roinien käyttö mun kunnoitusta saavutettuja tuloksia kohtaan vähennä yhtään. Arviot siitä, miten joku muu on tuloksensa saavuttanut ois vaan jokaisen parempi pitää omana tietonaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom