Tässä motivaatiota

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hulkki
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by Hulkki
Käykääpä katsomassa kyseinen artikkelisarja, osoittaa mielestäni todella hyvin miten natunakin voi saada selvää kehitystä aikaan kunhan jaksaa tehdä kovaa työtä asian eteen ja antaa aikaa kehitykselle. Kyseessä ei ole kuitenkaan mikään täysi aloittelija:

http://www.teenbodybuilding.com/derekbulk.htm

Natikkana voi aivan varmasti kehittyä paljon (kuten mainoksessa), mutta kyseinen tapaus menee mielestäni juuri Tomin mainitsemaksi (piilo)mainokseksi. Muutenkin koko sivusto on aika hyvin tehty iso mainos. Ennen/jälkeen kuvissa on käytössä hyvin pitkälle kaikki Muscletech-kikat (asennot, väri, eteisyys seinästä yms.). Uskon, että nämä ennen/jälkeen mainokset ovat juuri yksi iso tekijä siinä, että kukaan ei usko enää kehittymiseen puhtaana.
Toinen mielenkiintoa herättävä seikka on kaverin sarjamäärät ja muutenkin mies taisi treenata 5-on, 2-off jaolla, mikä vaatii aika kovaa kykyä palautua treenistä. Hienoa, jos kaveri on natikka, mutta itse suhtaudun siihen hiukka epäluuloisesti. Toisaalta maailmalla ( ja myös Suomessa) on olemassa paljon hyviä esimerkkejä siitä, että natikkana voi kasvaa ja kehittyä.

Mitä kaverin kokoon tulee, niin juuri edellämainitut tehokeinot tuovat sitä varmasti lisää. Olisi kiva nähdä kaverin kisakuvia ja yleinsäkin kuvia joissa on joku muu rinnalla. Saman painoinen keskivertokilpailija voisi rikkoa illuusion massoista varsin sukkelasti, vaikka lihaa todellisuudessa onkin ihan hyvin.

Ja on pakko lisätä vielä sen verran, että on aivan turha käyttää omaa genetiikkaa ja toisten aineidenkäyttöä syynä omaan puutteelliseen kehitykseen. Tuskinpa niitä todella paskoja geenejä oli yhtään sen enempää jaossa kuin todella hyviäkään. On hyviä ja on huonoja, mutta valtaosa taitaa kuitenkin olla keskivertoja. (oikeanlainen) Kova työ, aika ja omistautuminen/tinkimättömyys tuovat tuloksia kaikille.

Re: Re: Tässä motivaatiota

Originally posted by Juudas
Ja on pakko lisätä vielä sen verran, että on aivan turha käyttää omaa genetiikkaa ja toisten aineidenkäyttöä syynä omaan puutteelliseen kehitykseen. Tuskinpa niitä todella paskoja geenejä oli yhtään sen enempää jaossa kuin todella hyviäkään.

:thumbs: Erittäin hyvin sanottu! Joskus vaan viestejä lukiessa tulee mieleen että enemmistö on saanut nuo erittäin huonot geenit. (ainakin omasta mielestään. Jostain syystä vika ei koskaan ole siinä ettei syö riittävästi tai revi salilla kunnon tsemillä)

Re: Re: Tässä motivaatiota

Originally posted by Juudas
Toinen mielenkiintoa herättävä seikka on kaverin sarjamäärät ja muutenkin mies taisi treenata 5-on, 2-off jaolla, mikä vaatii aika kovaa kykyä palautua treenistä. Hienoa, jos kaveri on natikka, mutta itse suhtaudun siihen hiukka epäluuloisesti.
USAssa samalla salilla kävi jannu, jonka "split" oli ns. always-on eli joka ilta salille, kun "treenaaminen on niin kivaa". Kaikki sarjat loppuun ja pakkotoistoja osassa päälle. Kundi ei varmuudella käyttänyt kuin monivitamiinia korkeintaan ja kroppa oli kuin kivestä veistetty. Penkkasi vielä yli 2x oman painon.

Paljon nopeita soluja ja iso työkapasiteetti niin johan patti kasvaa.

Re: Re: Re: Tässä motivaatiota

Originally posted by Dopey
USAssa samalla salilla kävi jannu, jonka "split" oli ns. always-on eli joka ilta salille, kun "treenaaminen on niin kivaa". Kaikki sarjat loppuun ja pakkotoistoja osassa päälle. Kundi ei varmuudella käyttänyt kuin monivitamiinia korkeintaan ja kroppa oli kuin kivestä veistetty. Penkkasi vielä yli 2x oman painon.

Juu itekkin olen 2kertaa oman painon penkannu.Kävin nuorempana pitkiäkin aikoja 5-6kertaa salilla viikossa.Silloin sitä vaan palautui paljon nopeammin(vielä3-4vuotta sitten)Nyt salillakäynti epäsääännöllistä,mutta kuitenkin jatkuvaa.Natuna tässä on treenailtu kuitenkin jo 18-vuotta ja ajoittaisiin roinaepäilyihin törmännyt 15-vuotta.Usein roinaepäilijät
kokemattomuuttaan tietämättömiä,mutta mustamaalaukseenkin törmää.Joillekin kova paikka,jos roinannut ja tulokset ovat huonommat,kuin minun surkeat tulokseni.
Roinaajia en sinänsä tuomitse,mutta itse en ole siihen tarvetta nähnyt,kun en kilpailekkaan,eikä tuulikaan ole vielä kaatanut...

Tampere-Lahti

Re: Re: Re: Tässä motivaatiota

Originally posted by Dopey

No huhhuh. Yksilölliset erot ovat tottakai isoja, mutta silti ... Kun kyseessä on ilmeisesti ollut jo pitempään treenannut kaveri, niin vähän laittaa miettimään että mitenkähän varma tuosta naturaaliudesta voi olla ... Itse olen omalta kohdaltani huomannut sen, että mitä pitempään on treenannut niin sen tarkempana saa näin natikkana olla palautumisen kanssa. Ja minä olen sentään vielä tällainen rimpula ja voimaton reppana :). Eikä kyse ole siitä, että peruskuntoni olisi huonontunut tasaisesti vuosien aikana, päinvastoin. Vaikka ruokavalio ja kaikki on kunnossa, niin ei sitä enää pystytä sellaisiin suorituksiin kuin nuorempana.

Mitä tuohon alkuperäisen viestin äijään tulee, niin en näe mitään syytä olla uskomatta etteikö kaveri voisi olla natikka. Tuosta reisien koosta tuli Jylli81:ltä hyvä pointti: poseerausasennosta riippuu paljon. Ja ei tuo kehitys nyt niin uskomatonta ole, hyvää kuitenkin.

Re: Re: Re: Re: Tässä motivaatiota

Originally posted by AKV
Itse olen omalta kohdaltani huomannut sen, että mitä pitempään on treenannut niin sen tarkempana saa näin natikkana olla palautumisen kanssa. Ja minä olen sentään vielä tällainen rimpula ja voimaton reppana :). Eikä kyse ole siitä, että peruskuntoni olisi huonontunut tasaisesti vuosien aikana, päinvastoin. Vaikka ruokavalio ja kaikki on kunnossa, niin ei sitä enää pystytä sellaisiin suorituksiin kuin nuorempana.

Uskotko olevasi matkalla kohti lopullista päämäärääsi, joka Mike Mentzerin HD II-kirjassa oli jotain luokkaa

1. treeni, jossa kaksi liikettä ja kumpaakin tehdään yksi sarja.

Tähän väliä palautumiskyvyn mukaan, aikaa ei rajattu.

2. treeni, jossa myös kaksi liikettä ja molempia yksi sarja?

Tällaista Mike M. suositteli aika monelle japsituristille, jolla oli niiiiiin huono palautumiskyky ja myös niille, joilla se geneettinen katto alkoi häämöttää ja siksi palautumiskyky oli siis huonontunut ihan hemmetisti. :mentzer:

Juuri niskasta (trapezius) ja pyöreistä olkapäistä huomaa, että kiellettyä on otettu. Vahva ja iso (löysä) voi olla natuna, mutta lisäksi vielä tiukka, niin alkaa olla mahdottomuus. Tuskin tollaista niskaa saa, vaikka tekisi kohautuksia 50 kg käsipainoilla puhtaasti. Selkäkuvia olisi kiva nähdä Derekistä, niistä näkisi kukkiiko selkä. Itse olen kokeillut diettiä dodykisaan natuna ja hirveästi ei lihoja jäänyt dietin jälkeen. Pokaaleja ei tullut. Ton Derekin naturaliudesta voisin uskoa juuri ja juuri sen, että vain kiellettyjä rasvanpolttajia on otettu.

Originally posted by treenaisko
Juuri niskasta (trapezius) ja pyöreistä olkapäistä huomaa, että kiellettyä on otettu.

Parhaiten sen huomaa pään muodosta ja käytöksestä. Hormoonit saavat pään näyttämään neliskulmaiselta. Lopulta hormoonit sekoittavat pään ja aiheuttavat käsittämättömiä väkivallantekoja. Hormoonien käyttäjällä esim. "moin" sanominen riittää usein syyksi turpaanlyömiselle.

Juuri niskasta (trapezius) ja pyöreistä olkapäistä huomaa, että kiellettyä on otettu.

Mitä erikoista noissa trapseissa muka on?? Ei ne nyt mitenkään erikoisen isot ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Re: Re: Re: Re: Tässä motivaatiota

Originally posted by Baarikello
Uskotko olevasi matkalla kohti lopullista päämäärääsi, joka Mike Mentzerin HD II-kirjassa oli jotain luokkaa

1. treeni, jossa kaksi liikettä ja kumpaakin tehdään yksi sarja.

Tähän väliä palautumiskyvyn mukaan, aikaa ei rajattu.

2. treeni, jossa myös kaksi liikettä ja molempia yksi sarja?

Tällaista Mike M. suositteli aika monelle japsituristille, jolla oli niiiiiin huono palautumiskyky ja myös niille, joilla se geneettinen katto alkoi häämöttää ja siksi palautumiskyky oli siis huonontunut ihan hemmetisti. :mentzer:

Toivon olevani matkalla kohti isompaa kroppaa. :) Mentzerin opuksiin en ole perehtynyt enkä varsinaista HD-treeniä kokeillut, siihen suuntaan olevia viritelmiä tosin joskus. Itse asiassa olen ajautunut yhä enemmän sinne vastakkaiseen suuntaan, tosin kokeilunhalu elää yhä.

Ei nyt tullut ihan selväksi dissaatko HD:tä vai yritätkö vienosti puffata sitä. Anyway, en usko että ratkaisua löytyy yhdestä tietystä treenimetodista tai sen välttämisestä.

Sinulla treenaisko on harvinainen lahjakkuus. Pystyt erottamaan pelkästään olkapäiden ja epäkkäiden muodosta roinaajat natuista. Ota välittömasti yhteyttä Timo Seppälään ja kerro kyvystäsi. Sinä voisit tehdä koko doping-testauksen tarpeettomaksi.

Ai niin, vielä tämä:david:

Originally posted by Hannibal
Parhaiten sen huomaa pään muodosta ja käytöksestä. Hormoonit saavat pään näyttämään neliskulmaiselta. Lopulta hormoonit sekoittavat pään ja aiheuttavat käsittämättömiä väkivallantekoja. Hormoonien käyttäjällä esim. "moin" sanominen riittää usein syyksi turpaanlyömiselle.

Kerran yks jannu kertoi, että myöskin ulosteen väristä voi päätellä, käyttääkö henkilö nanonano dopingia. Paskan väri kasvuhormoneja käytettäessä on purppuraan vivahtava, testosta taas väri vaalenee. Normaali, terveen ihmisen ulostehan on pääväriltään ruskea, eri sävyjä tosin esiintyy.

En tiedä noista roinahommista paskaakaan, mutta yksi asia näissä isoissa jätkissä ihmetyttää. Kun tuolla baareissa ja kaduilla kävelee vastaan näitä jamppoja joilla hanska on paksumpi kuin meikän reisi, niin jostain syystä tekee aina mieli huutaa että "Nyt argeologit hommat seis, se puuttuva linkki apinan ja ihmisen välillä on löytynyt!" (en tosin huuda, muutenhan sitä makaisi letkuissa teholla tai "kuus jalkaa alla"). Siis yleensä nää kaverit saa pro magnon-ihmisen näyttämään Mikki Hiireltä (tai jotain).

Vaikuttaa tosiaan kova natureeni lärviinkin?

"Vittu jätkä reenaa kovaa, kun naamakin kasvaa!"

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tässä motivaatiota

Originally posted by AKV
Ei nyt tullut ihan selväksi dissaatko HD:tä vai yritätkö vienosti puffata sitä.

Varmuuten välttämiseksi ihmeteltäköön tähän, että on se kumma laji tuo kehonrakennus, kun vastoin kaikkien muiden urheilulajien käytäntöä harjoitusvolyymia vähennetään, mitä pidemmälle uralla mennään. Erityisesti Mentzerin koulukunta syyttää palautumattomuudesta liian suurta määrää tarjoten siihen lääkkeeksi entistä pienempää määrää, mikä taas johtaa entistä huonompaan palautumiseen ja taas entistä pienempään määrään,jne... Lopulta ollaan palautumisen kanssa niin tarkkana, että treenataan kerran kuussa ja toinen treeni seuraavassa kuussa. :kuola:

Hmm...

Paskan väri kasvuhormoneja käytettäessä on purppuraan vivahtava

WOW - Meitsillä siis punajuuren syönti nostaa GH tasoa rajusti!!!

Mun mielestä ton kaverin jalat ei ole mitenkään erityisen paksut. Onhan se voinnu harrastaa vaikka mitä urheiluja ennenkuin se on alkanut punttia nostamaan? Ja trapsit... no jaa? Paljon on kiinni siitäkin että miten osaat poseerata ja kääntää trapsit näkyviin. Olkapäät tolla nyt näyttäisi olevan kovat! Toisaalta jos ehjänä saa treenata ja pysyy treveenä niin mikäs siinä. Ruokavalio kuntoon niin... --> Joo kyllä mä noiden kuvien perusteella uskon että kaveri voi olla natu. Eri asia sitten onko...

:thumbs:

Kamaan nyt jätkät. Siis treenaisko on kuitenkin kokeillut sen verran, että se on ottanut vähän diettiä dody-kisoihin natuna eikä tullut pokaalia. Kamaan jätkät, ei kehitystä oo ilman kiellettyy. En tiedä, treenaisko vai ei.:kuvia:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom