Tässä motivaatiota

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hulkki
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Spoonie_Luv sanoi:
Naurattaa vain tuollainen hienohelmailu, ettei muka viitsi enää treenata natuna kun kynikset vittuilee hormooninkäytöstä.
Kovasti puhut luetun ymmärtämisestä, muttet siltikään ole selkestäi kirjoitetusta tekstistäni tajunnut ettei tässä kukaan ole roinaamista aloittamassa sen takia että siitä kuitenkin syytellään, vaan tuolla olen yritettänyt painottaa sitä, kuinka tuottamatonta kaikille osapuolille ainainen ja aiheeton roinasyyttely oikein on.

Ja noita Ameriikassa kadutkin ovat kultaa -tyyppejä ei oikein jaksa ymmärtää. Ihan samanlaista arkea sielläkin eletään.
Vaikken asunutkaan USA:ssa kuin vajaan vuoden verran, tajusin sentään jo parin ekan kuukauden aikana että todella moni asia siinä maassa mättää. Mutta yleisesti ihmisten saavutusten arvostaminen on USA:ssa jotain aivan muuta kuin tämä suomalaisten kyräily ja panettelu.

Muutenkin huvittaa se ylimielisyys, millä hän lähestyy monia pakkislaisia.
Tässä lienee jotain totuuden tynkääkin, sillä olen luonteeltani helposti ylimielisyyteen taipuva. Kun katsotaan vähintään pari vuotta vanhoja viesteistäni löytyy paljonkin raskauttavaa todistusaineistoa. Mutta olen mielestäni kehittynyt tässäkin huomattavasti, enkä enää ainakaan kovin paljon muille vittuile. Sinä sen sijaan näytät vieläkin nauttivan täysin siemauksin tuosta lajosta taiteenlajista.

Minun aiempi viestini oli pikemminkin kannustava kuin hyökkäävä.
Katsopas vain, taisin sitten erehtyä pahemman kerran. Enhän tässä iässä voisikaan täysin ymmärtää vanhempien ja niin paljon viisaampien sanoja. :rolleyes:

Muutenkin huvittaa se ylimielisyys
Mutta omat juttusi eivät sitten ole ylimielisiä?

Spoonie_Luv sanoi:
Voi teitä mameroita. Isot miehet.
Spoonie_Luv sanoi:
Hah hah! Kuin suoraan Vauva-lehdestä.
Spoonie_Luv sanoi:
Spoonie_Luv sanoi:
Joten lopettakaapas jo se itkeminen. Kun olette oppineet lukemaan, seuraavaksi tärkein juttu on _luetun ymmärtäminen_
Spoonie_Luv sanoi:
Mihin osoitteeseen voin lähettää hamekangasta?
:kuola:

Hulkki sanoi:
olen luonteeltani helposti ylimielisyyteen taipuva. Kun katsotaan vähintään pari vuotta vanhoja viesteistäni löytyy paljonkin raskauttavaa todistusaineistoa. Mutta olen mielestäni kehittynyt tässäkin huomattavasti, enkä enää ainakaan kovin paljon muille vittuile.
:offtopic:
Hulkki, raksi ruutuun, please.

Kuluneen vuoden aikana arvostukseni teekkareita kohtaan (suhteessa muihin opiskelijoihin) on:

[ ] Noussut paljon
[ ] Noussut hieman
[ ] Pysynyt ennallaan
[ ] Laskenut hieman
[ ] Laskenut paljon

uga sanoi:
Hulkki, raksi ruutuun, please.
Sanotaan vaikka että noussut hieman. Stereotyyppi kun on vain stereotyyppi, todellisuudessa aika heterogeenistä porukkaa se on Otaniemikin täynnä. Suurimmaksi osaksi täysin normaalia jengiä, äärimmäisyyksiä edustavia Gauss-käyrän häntiä kuitenkaan unohtamatta.

Hulkki sanoi:
Sanotaan vaikka että noussut hieman.

Ok, kiitos vastauksesta. Ns. oikeaa vastausta ei tietenkään edes ollut, mielipidekysymys.

Vähän samoilla linjoilla Hulkin kanssa. Miksi kaveri ei voisi olla natu? Näkee selvästi juttuja lukiessa, että kaveri on omistautunut kasvamiseen tosissaan. Sekin on totta, että tämän palstan roinamaakarit älähtävät heti jos joku vähänkin kovakuntoisempi kaveri väittää olevansa natu.

Tuskin kukaan harrastelija bodari joka käyttää rojuja on katsonut "natu" tietä loppuun. Jos omaat hyvät geenit, treenat oikein/ kovaa ja tiedät ravinnepuolen niin miksi ei voisi kasvaa isoksi?

En menisi em. kaveria tuomitsemaan hetimiten roinaroopeksi.

Spoonie_Luv sanoi:
Muutenkin huvittaa se ylimielisyys, millä hän lähestyy monia pakkislaisia.
Vai ylimielinen? Missähän vaiheessa Hulkki on tuloksillaan lesonnut? Taitaa Spoonille itselleen olla luetun ymmärtäminen ylivoimainen tehtävä.

Kyllähän sen ymmärtää, että vituttaa, kun toisille on annettu isommalla kauhalla ja itselle on ripoteltu jämät jollain umpinaisella suolasirottimella. Ja kateus parempia kohtaan on tietysti ihan oikeutettua, mutta siitä netissä itkeminen... lähinnä säälittävää. Toivottavasti sait henkisen orgasmin tuosta dissauksesta, fyysiseen lienet kykenemätön. Peace 'n luv! :)

Spoonie_Luv sanoi:
Mihin osoitteeseen voin lähettää hamekangasta?
Spoonie_Luv Varkaus Suomi Finland Perkele.

Hulkki sanoi:
Kovasti puhut luetun ymmärtämisestä, muttet siltikään ole selkestäi kirjoitetusta tekstistäni tajunnut ettei tässä kukaan ole roinaamista aloittamassa sen takia että siitä kuitenkin syytellään, vaan tuolla olen yritettänyt painottaa sitä, kuinka tuottamatonta kaikille osapuolille ainainen ja aiheeton roinasyyttely oikein on.

Pakkoko sen on tuottaa mitään? Ehkä joku kynis saa siitä sisältöä elämäänsä samalla tavalla kuin sinä saat uudesta kyykkyennätyksestä. Jos kerran olet natu, miksi vedät poroja nokkaan turhista roinasyyttelyistä? Sehän vain tarkoittaa sitä, että olet saanut pattia enemmän joku simosalminen kulmakuppilasta ja hän on sinulle - perisuomalaiseen tapaan, eh eh - kateellinen. Kateushan on mahtava voimavara. Luultavasti se on yksi syy siihen, miksi sinäkin olet aikoinaan ajautunut salille. Sallittakoon se siis hänelle ja muillekin - eh, eh - suomalaisille.

Hulkki sanoi:
Vaikken asunutkaan USA:ssa kuin vajaan vuoden verran, tajusin sentään jo parin ekan kuukauden aikana että todella moni asia siinä maassa mättää.

Asuttuani Suomessa 26 vuotta en ole kertaakaan tavannut tyyppejä, jotka kadehdittuaan jotakuta ovat päättäneet tuhota hänen elämäntyönsä/kotinsa/Mercedeksensä. Ilmeisesti sinä olet vain hakeutunut vääränlaiseen seurapiiriin. Vaihda sitä?
Valitettavasti minun isini ei nekruuttaan kyennyt kustantamaan mulle vuotta Jenkeissä, ainoastaan autoilumatkan Saloon silloin tällöin.

Hulkki sanoi:
Mutta yleisesti ihmisten saavutusten arvostaminen on USA:ssa jotain aivan muuta kuin tämä suomalaisten kyräily ja panettelu.

Rohkenen epäillä, että sinua on kustu silmään. Koko yhteiskuntahan perustuu valkoisille hampaille ja turhanpäiväiselle how are you -meiningille. Amerikasta ei opi mitään uutta menemällä itse paikan päälle. Sama koskee koko läntistä Eurooppaa. Onneksi on välikköön pudonneita paikkoja, kuten itänaapurimme, missä ei turhia viisastella. Lyödään reteesti kirveenhamaralla ja homma on sitä myöten selvä.

Hulkki sanoi:
Tässä lienee jotain totuuden tynkääkin, sillä olen luonteeltani helposti ylimielisyyteen taipuva. Kun katsotaan vähintään pari vuotta vanhoja viesteistäni löytyy paljonkin raskauttavaa todistusaineistoa. Mutta olen mielestäni kehittynyt tässäkin huomattavasti, enkä enää ainakaan kovin paljon muille vittuile. Sinä sen sijaan näytät vieläkin nauttivan täysin siemauksin tuosta lajosta taiteenlajista.

En voi sanoa nauttivani, mutta tekemisen puutteessa sitä tulee tehtyä kaikenlaista.
Minusta sinun kannattaisi jatkaa samaa ylimielistä linjaasi, sillä jokainen on kynäniska syntyessään ja jokaista Pena Haukkaa varmasti kannustaa sellainen susta ei oo mihinkään -lyttääminen. Sinä itsehän tietysti vedit oikeaoppista taljaa, kyykkyä, sulkijalihaspunnerrusta ja maastavetoa heti 13 täytettyäsi? Jotenkin tuntuu, että tuossa iässä on käteenvetokin vielä vähän hakusessa.

Hulkki sanoi:
Mutta omat juttusi eivät sitten ole ylimielisiä?

Se koira älähtää jne.

Niin, minnekäs sitä hamekangasta voi lähettää? Paremman perheen bodaajat ry, Otaniemen opisto, 90210 Espoon Hills? :love:

T. Kateelliset kynikset

Hulkki sanoi:
Vaikken asunutkaan USA:ssa kuin vajaan vuoden verran, tajusin sentään jo parin ekan kuukauden aikana että todella moni asia siinä maassa mättää.

Tässä lienee jotain totuuden tynkääkin, sillä olen luonteeltani helposti ylimielisyyteen taipuva. Kun katsotaan vähintään pari vuotta vanhoja viesteistäni löytyy paljonkin raskauttavaa todistusaineistoa. Mutta olen mielestäni kehittynyt tässäkin huomattavasti, enkä enää ainakaan kovin paljon muille vittuile.

En siis halua mitään todisteita, vaan olisi kiva kuulla, mikä mielestäsi jenkkilässä mätti (siis oma mielipiteesi).

Millä tavalla olet vittuillut (ylimielisyys) ihmisille, itse en ole Pakkis aikanani huomannut mitään sen suurempaa.

PS: kunhan kiinnostaa... :thumbs:

stranger sanoi:
Kyllähän sen ymmärtää, että vituttaa, kun toisille on annettu isommalla kauhalla ja itselle on ripoteltu jämät jollain umpinaisella suolasirottimella..

No sen kyllä huomaa jo tuota sun avataria katsellessa. Mutta ainahan voit liittyä roinaajien luvattuun kerhoon. Ja jos se ei auta, osta kauppa-autosta kaksi keskiolutta ja paksua köyttä. Sen jälkeen lainaa kirjastoautosta Kai Vakkurin kirja Kunniallinen kuolema ja mene leikkimökkiisi tekemään henkilökohtainen ratkaisu.

stranger sanoi:
Vai ylimielinen? Missähän vaiheessa Hulkki on tuloksillaan lesonnut?

Ohh ziiz... Ylimielisyys ja tuloksilla retostelu eivät kai ole ihan sama asia. Edelleen sitä luetun ymmärtämistä painottaisin.

stranger sanoi:
Ja kateus parempia kohtaan on tietysti ihan oikeutettua, mutta siitä netissä itkeminen... lähinnä säälittävää.

Kadehtiminen on hyvä juttu. Minä olen kadehtimisen kannalla silloin, kun siihen on jotakin aihetta. Sen olen tehnyt jo tiettäväksi. Mutta täällä Pakkotoistossa aihetta ei ilmene.

Sinulla itselläsi tietysti kadehtimisprosessi käynnistyy jo silloin, kun vastaan kävelee silkkitakkinen mustalainen suoraan apukoulusta. Syvimmät pahoitteluni. Lue uudelleen tämä viesti ja muista: köysi on jäänyt monen muunkin vitsiniekan viimeiseksi kannattajaksi. Oletko sinä se b-luokan elokuvien tyhmä apuri, joka uskoo pomoonsa kuin jumalaan, mutta joka kuitenkin saa lopussa kuulan päähänsä?

T. Kateellinen & ylimielinen nekru

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
juu sanoi:
Tässä pisti pieni ristiriita silmään....

Uh oh... No ei se sustakaan puoliksi virolaista tee, jos joskus onnistut säästämään rahaa Tallinnan risteilyyn.

Jenkkilässä oleskeltuani (4 kertaa vuonna 2001) opin ainoastaan sen, että kaiken tietämisen arvoisen tuosta maasta voi oppia kirjoista ja elokuvista. Jopa Sergio Leonen italowesternit antavat todellisemman kuvan Amerikasta kuin menemällä itse paikan päälle.

Hei lusikoija, miksi olet vaivautunut maksamaan vipit, jos kaikki annettavasi on trollaus ja henkilökohtaisuudet? Menisit edes tuonne yleisen puolelle meuhkaamaan... :piis:

Hmm, spoonie on jollain ristiretkellä nyt hulkkia vastaan. Imo aika pitkälti perättömiä väitteitä esität, mutta jatka toki, lukeehan tota sun paskanjauhamistas jos ei oo muuta tekemistä :)

Spoonie_Luv sanoi:
No sen kyllä huomaa jo tuota sun avataria katsellessa.
Look who's talking.

Spoonie_Luv sanoi:
Mutta ainahan voit liittyä roinaajien luvattuun kerhoon. Ja jos se ei auta, osta kauppa-autosta kaksi keskiolutta ja paksua köyttä. Sen jälkeen lainaa kirjastoautosta Kai Vakkurin kirja Kunniallinen kuolema ja mene leikkimökkiisi tekemään henkilökohtainen ratkaisu.
Tulevaisuuden skenaariosi? (toivottavasti)

Spoonie_Luv sanoi:
Ohh ziiz... Ylimielisyys ja tuloksilla retostelu eivät kai ole ihan sama asia. Edelleen sitä luetun ymmärtämistä painottaisin.
Ohh ziiz... Jos ylimelisyyttä sitten on pilke silmäkulmassa tehty "rintahauispellejen" dissaus, niin kehottaisin laittamaan keltaiseen pörssiin ilmoituksen: Ostetaan huumorintaju! Tiedä, vaikka tärppäisi.

Spoonie_Luv sanoi:
Sinulla itselläsi tietysti kadehtimisprosessi käynnistyy jo silloin, kun vastaan kävelee silkkitakkinen mustalainen suoraan apukoulusta.
Välillä tuntuisi hyvältä olla yksinkertainen, joskus jopa idiootti, varsinkin idioottien kanssa väitellessä.

Spoonie_Luv sanoi:
Oletko sinä se b-luokan elokuvien tyhmä apuri, joka uskoo pomoonsa kuin jumalaan, mutta joka kuitenkin saa lopussa kuulan päähänsä?
Logiikan sulttaani sivaltaa. Valitettavasti niissä b-luokankin leffoissa ensimmäisen luodin saa se suurisuinen naapuri.

Mitenköhän tällainen turhan jauhanta ja nimittely kuuluu Treeni ja ravinto osiolle, eikö lukko jo paukahda?

Spoonie_Luv sanoi:
Valitettavasti minun isini ei nekruuttaan kyennyt kustantamaan mulle vuotta Jenkeissä, ainoastaan autoilumatkan Saloon silloin tällöin.

...
Niin, minnekäs sitä hamekangasta voi lähettää? Paremman perheen bodaajat ry, Otaniemen opisto, 90210 Espoon Hills? :love:
Jep. Taisi tulla selväksi mistä kenkä puristaa. Liian vähän viikkorahaa ja lusikkarakkautta... :down:

Spoonie_Luv sanoi:
Minusta sinun kannattaisi jatkaa samaa ylimielistä linjaasi, sillä jokainen on kynäniska syntyessään ja jokaista Pena Haukkaa varmasti kannustaa sellainen susta ei oo mihinkään -lyttääminen. Sinä itsehän tietysti vedit oikeaoppista taljaa, kyykkyä, sulkijalihaspunnerrusta ja maastavetoa heti 13 täytettyäsi?
Ahaa, nyt alkaa valjeta hieman. Edelleenkin ihmettelen kovasti sitä, että vaikka toitotat lukemisen ymmärtämisen tärkeyttä et kuitenkaan itse näytä sitä hallitsevan.

Oikeassa olet siinä, että nimenomaan pelkkää penkkiä ja hauista treenaavien n00biiden kyselyihin vastailen vähintäänkin piiskaavaan sävyyn, ehkä jopa ylimielisesti.

Mitä et ole jostain kumman syystä huomannut on, etten edes väitä itse tehneeni asioita oikein alusta saakka, vaan kiroan tänäkin päivänä kovaan ääneen alkuaikojen rintahauispelleilyäni ja sitä, etten treenannut jalkoja. Juuri tästä syystä varoitankin aina vahvoin sanankääntein näitä salitreenin aloittavia kavereita tekemästä samoja virheitä kuin olen itse aikoinaan tehnyt.

Spoonie_Luv sanoi:
Sorry, nyt täytyy tuottaa pettymys. Vaikka ilmeisesti kuvittelit minua platinalusikka suussa syntyneeksi aatelisperheen vesaksi, molemmat vanhempani ovat kaupungin palkoilla eläviä opettajia. Valkoihoinen kyllä olen, mutta se ei ainakaan tässä maassa takaa rikasta sukua. Isoisäni oli jonkin sortin sotasankari mutta sitä lähempänä jalosukuisuutta en kyllä ole. Enkä edes asu Espoon Westendissä, vaan pääkaupunkiseudun landella eli Vantaalla :eek:

stranger sanoi:
Logiikan sulttaani sivaltaa. Valitettavasti niissä b-luokankin leffoissa ensimmäisen luodin saa se suurisuinen naapuri.
:lol2:

Lapset tapelkaa, saatte lakritsaa...

Voi olla natu(tosin hemmetin lahjakas).En jaksanu lukea tuota sen tarkemmin, mutta jos kaveri on jenkki niin tuskin sitten on natu.Jenkeissä ku tuntuu olevan se roinan vetäminen yhtä yleistä ku suomessa proteiini jauhon syönti/juonti.Kehonrakennuksessa kaverilla ei kyllä tuu oleen mahdollisuuksia, liian lyhyet jalat ja vastaavasti liian pitkä keski kroppa.Ja kuvat on kuvia livenä tuoki taitas olla aika pikku poika.

Hulkki sanoi:
Joku kiteytti tämän kulttuuri-ilmiön aika hyvin sillä esimerkillä, että Suomessa kun joku tekee kovaa duunia uransa eteen ja ostaa sitten keskitasoa paremmalla palkallaan vaikka upouuden Mersun, pitävät (vähemmän ahkerat ja sitä kautta vähätuloisemmat) naapurit tätä itserakkaana ja kukkoilevana kusipäänä ja käyvät sitten yöllä vetämässä avaimella pitkän naarmun auton kylkeen. Toisaalta esim. Jenkeissä naapurit arvostaisivat miehen ahkeruutta ja saavutuksia ja pyrkisivät mahdollisesti itse tekemään entistä kovemmin töitä jotta saisivat itsekin ostettua sen luksusauton.
Paska puhetta, kyllä siellä Jenkeissä ja muuallakin osataan olla yhtä kateellisia.Hulkin varmaan kannattas muuttaa Jenkkeihin, muistaakseni joskus mainostit ettei Suomessa arvosteta kehonrakentajia/treenaajia vaan Jenkeissä kyllä arvostetaan, mistä nää oot näitä ajatuksia päähän saanut, tän viimeksi mainitsemani ilmeisesti T.Halmeen kirjasta.Kyllä mulle ainaki on tultu kehuun ja sanoon että miten nää jaksat treenata ja älähän lopeta(vaikken mikään kehonrakentaja ookkaan mutta tällanen jässikkä kuitenki) ym ym. ja vielä siitä että suomessa yritetään loata toisten tuloksia niin tuskin kukaan sitä sen takia tekee että itellä tulis parempi mieli, kyllä tää koko laji on itsensä ajanu siihen pisteeseen ku halutaan olla isoja ja mahdollisimman vahvoja.Ilman roinaa ei voi olla OIKEESTI iso ja se on totuus.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom