Hulkki sanoi:
Kovasti puhut luetun ymmärtämisestä, muttet siltikään ole selkestäi kirjoitetusta tekstistäni tajunnut ettei tässä kukaan ole roinaamista aloittamassa sen takia että siitä kuitenkin syytellään, vaan tuolla olen yritettänyt painottaa sitä, kuinka tuottamatonta kaikille osapuolille ainainen ja aiheeton roinasyyttely oikein on.
Pakkoko sen on tuottaa mitään? Ehkä joku kynis saa siitä sisältöä elämäänsä samalla tavalla kuin sinä saat uudesta kyykkyennätyksestä. Jos kerran olet natu, miksi vedät poroja nokkaan turhista roinasyyttelyistä? Sehän vain tarkoittaa sitä, että olet saanut pattia enemmän joku simosalminen kulmakuppilasta ja hän on sinulle - perisuomalaiseen tapaan, eh eh - kateellinen. Kateushan on mahtava voimavara. Luultavasti se on yksi syy siihen, miksi sinäkin olet aikoinaan ajautunut salille. Sallittakoon se siis hänelle ja muillekin - eh, eh - suomalaisille.
Hulkki sanoi:
Vaikken asunutkaan USA:ssa kuin vajaan vuoden verran, tajusin sentään jo parin ekan kuukauden aikana että todella moni asia siinä maassa mättää.
Asuttuani Suomessa 26 vuotta en ole kertaakaan tavannut tyyppejä, jotka kadehdittuaan jotakuta ovat päättäneet tuhota hänen elämäntyönsä/kotinsa/Mercedeksensä. Ilmeisesti sinä olet vain hakeutunut vääränlaiseen seurapiiriin. Vaihda sitä?
Valitettavasti minun isini ei nekruuttaan kyennyt kustantamaan mulle vuotta Jenkeissä, ainoastaan autoilumatkan Saloon silloin tällöin.
Hulkki sanoi:
Mutta yleisesti ihmisten saavutusten arvostaminen on USA:ssa jotain aivan muuta kuin tämä suomalaisten kyräily ja panettelu.
Rohkenen epäillä, että sinua on kustu silmään. Koko yhteiskuntahan perustuu valkoisille hampaille ja turhanpäiväiselle how are you -meiningille. Amerikasta ei opi mitään uutta menemällä itse paikan päälle. Sama koskee koko läntistä Eurooppaa. Onneksi on välikköön pudonneita paikkoja, kuten itänaapurimme, missä ei turhia viisastella. Lyödään reteesti kirveenhamaralla ja homma on sitä myöten selvä.
Hulkki sanoi:
Tässä lienee jotain totuuden tynkääkin, sillä olen luonteeltani helposti ylimielisyyteen taipuva. Kun katsotaan vähintään pari vuotta vanhoja viesteistäni löytyy paljonkin raskauttavaa todistusaineistoa. Mutta olen mielestäni kehittynyt tässäkin huomattavasti, enkä enää ainakaan kovin paljon muille vittuile. Sinä sen sijaan näytät vieläkin nauttivan täysin siemauksin tuosta lajosta taiteenlajista.
En voi sanoa nauttivani, mutta tekemisen puutteessa sitä tulee tehtyä kaikenlaista.
Minusta sinun kannattaisi jatkaa samaa ylimielistä linjaasi, sillä jokainen on kynäniska syntyessään ja jokaista Pena Haukkaa varmasti kannustaa sellainen susta ei oo mihinkään -lyttääminen. Sinä itsehän tietysti vedit oikeaoppista taljaa, kyykkyä, sulkijalihaspunnerrusta ja maastavetoa heti 13 täytettyäsi? Jotenkin tuntuu, että tuossa iässä on käteenvetokin vielä vähän hakusessa.
Hulkki sanoi:
Mutta omat juttusi eivät sitten ole ylimielisiä?
Se koira älähtää jne.
Niin, minnekäs sitä hamekangasta voi lähettää? Paremman perheen bodaajat ry, Otaniemen opisto, 90210 Espoon Hills?
T. Kateelliset kynikset