Spoonie_Luv sanoi:
Voi mulkkiseni, sitähän sinäkin teet täällä kaiken aikaa, suoraan tai epäsuorasti.
No sinähän olet itserakas ja kukkoileva kusipää.
Näinhän se on kun sinä niin sanot.
Olen varmaan sitten vittuillut sullekin oikein toden teolla, suoraan tai epäsuorasti. Olisiko liikaa pyytää suoria linkkejä kyseisiin threadeihin, vai joudunko itse käyttämään searchia?
Se, että piiskaat täällä muita omalla koulu- armeija- salimenestykselläsi ei kerro ainakaan siitä, että hirveästi haluaisit pidellä kynttilääsi vakan alla.
Piiskaan muita omalla koulu-, armeija- ja salimenestykselläni? Tämä kaipaisi pientä selvennystä.
Kun joku on kysynyt miten mulla meni kirjoitukset, olen kertonut.
Armeijamenestyksestä meillä taitaa olla erilaiset käsitykset, sillä helppoihin 180 vuorokauden toimistohommiin pääseminen ei uskoakseni ole ihan mikään suuri saavutus.
Salimenestys on ollut siinä mielessä kohtalaista, että olen päässyt surkeasta lähtötilanteestani hyvin kauas, mutta suorassa vertailussa en kovin kummoiselta oikeiden menestyjien rinnalla näytä.
Ja mm. se että tilkit kotisivusi täyteen omia bodykuviasi kielii sitä, että olet sinut kroppasi kanssa ja ehkä hitusen ylpeäkin siitä.
En ole ylpeä kropastani, päinvastoin, vaan siitä kehityksestä minkä olen saanut aikaan. Sitä paitsi jos sinua ärsyttää se että joku julkeaa postittaa vuoden parin välein kehitystä seuraavia kuviaan omalle kotisivulleen, voit aivan hyvin jättää käymättä sivuillani.
Eikä sekään puhu vaatimattomuutesi puolesta, että vertaat lihaksiasi Mercedekseen
Myös tässä asiassa olet lahjakkaasti hakoteillä. Mun kehitykselläni ei ole mitään tekemistä sen yleisen ilmiön kanssa, että Suomessa ihmiset ovat kateellisia ja vahingoniloisia paskiaisia, jotka pyrkivät vähättelemään muiden saavutuksia jotta oma elämä näyttäisi vertailussa hieman siedettävämmältä. OK, ehkä Jenkeissäkin ihmiset ovat kateellisia ja vahingoniloisia paskiaisia, mutta toisen saavutusten tuhoamisen sijaan he sentään pyrkivät itse samaan tai parempaan.
BTW: voisit Spoonie jättää sen piilovittuilun niille, jotka sen oikeasti taitavat, jolloin voisit esimerkiksi minuakin kutsua Mulkin sijaan ihan suoraan ilman hämääviä i-kirjaimia sillä nimellä kuin oikeasti haluaisit. ;)