Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Oli niin siisti viikonloppu ettei paremmasta väliä, oon taatusti vähintään paras mies päällä maan jollen vielä parempi. Kyllä mua harmittais olla joku muu ku mä. :)

Duunimestan kahvi oli hirveetä myrkkyä, keli oli mitä paskin ja sukat kastui, väsyttää ihan helvetisti, nainen jäi aamulla nukkumaan kun mä lähin rämpimään raakaan Helsingin aamuyöhön, rannekello otti loparit ja on kauhee nälkä mutta sisälmyksissä paistaa silti aurinko koska torstaina olin parhaalla keikalla jonkalaista ei ole ennen nähty eikä tulla näkemään. Buck'em down!

Elämä alkaa taas hymyillä. Sain helpotusta ankeuteeni, tosin sillä hinnalla että moni ihminen inhoaa minua. Mutta minkäs teet. Joskus on oltava itsekäs oman etunsa tähden.

Tämä ruoka! Ai saakeri. Luomupossunfilettä ja bataattia. Käsiä vieläkin heikottaa treeneistä ja se hillitsee mättämisvauhtia aivan sopivasti.

Tyttö tuli! Pienihän tuo meijän kolmas prinsessa on kun vähän etuajassa maailmaan tuli, mutta jostain se on aloitettava tämäkin taival. Kokoa oli kokonaiset 2110 g ja 42,5 cm, mutta muuten yhdeksän pisteen vauva ja ääntä löytyi ihan hyvin.

Lauantai-iltana tuli ovella kaverin kanssa pelastettua pariskunta puukotukselta. Kerrankin ehti puuttua asiaan ennen kuin oli liian myöhäistä. Vieläkin on hyvä mieli.

On vaan niin iloinen olo. Oikeastaan en ymmärrä, kun luulisi että mielentila on ihan sieltä toisesta äärilaidasta... Mä suorastaan puhkun energiaa, olis niin paljon kaikkea kivaa "omaa" tekemistä ettei taida vuorokaudessa tunnit riittää. Niin ja kun tuo tenttikirja jostain sängyn alta lähettää äänettömiä signaaleja mulle -"Etkö aiokaan lukea minua, tentti on ylihuomenna"... :D

Tänään on hyvä päivä. Nyt kiireellä salille tekemään enkkoja!

Eilen minusta tuli isä ja esikoisesta 2v isoveikka! :)

nyt on 2 pojanviikaria perheessä. Saa taas rengasavaimesta polveen kun tulevat innokkaasti auttamaan.. :D

Replay sanoi:
Tyttö tuli! Pienihän tuo meijän kolmas prinsessa on kun vähän etuajassa maailmaan tuli, mutta jostain se on aloitettava tämäkin taival. Kokoa oli kokonaiset 2110 g ja 42,5 cm, mutta muuten yhdeksän pisteen vauva ja ääntä löytyi ihan hyvin.

Ainii, meidän jässikkä oli 53cm pitkä ja 4,120kg. Oli viikon yliaikainen.. Esikoinen oli 50cm ja 3500gr, tämä jälkimmäinen näemmä peri isänsä ruumiinrakennetta :D

Sain sairaslomaa vaikken edes kinunut, lääkäri kehui lihaskuntoani. Ihanaa. Joululoma alkaa saikkarin jälkeen. Nyt siivosin kämppäni ja laitoin tietokoneen parhaimpaan mahdolliseen paikkaa ja kohta samoilen Gothic 2:ssa teurastaen örkkejä, lampaita, susia ja kuuntelen samalla Sonata Arctican - respect the wildernessiä. Aah, istun mukavasti pehmeässä tv-tuolissa. Resident Evil 4 ps2:lle on tulossa postista. Paskahommat töissä ovat takanani. Ei voisi olla paremmin.

Aah, 4 päivän työviikko, yksi enää jäljellä ennen pitkää viikonloppua. Eilinen treeni meni paremmin kun aikoihin. Lisäksi oon niin rakastunut että pää pian halkee. Elämä on kivaa.

kaNi- sanoi:
ja siitä tulit sitten iloiseksi
Kyllä siinä itselläkin tulee väkisellä hymy, kun saa dieetillä 2-3 viikon kärvistelyn jälkeen syödä mässypäivänä Kinder Buenon +muuta sokeripitoista tavaraa.

Back
Ylös Bottom