Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Pääsin ensimmäistä kertaa kahteen kuukauteen salille. Viimeisissä rintalihasliikkeissä (hyvä) kipu tuntui hauiksissa asti. Nyt on koko yläruumis aivan jumissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viimeinkin se tuli sieltä, nimittäin se vauva!
Päälle 4 kiloinen poika sieltä ilmestyi siis jo torstaina, eli 17.11, mutta kun ollut hiukan kiireitä, niin ei ole ehtinyt tuota ilmoittelemaan...:D
Tämä oli siis toinen lapsi, ensimmäinen on tyttö, nyt on sitten sukunimenjatkajakin...:rock:

Synttärit, jee! Pippalot on tosin vasta lauantaina, mutta ihan kivaa silti. Avo oli jättänyt lahjan sängyn viereen, kun lähti kuudelta töihin, mutta sitä ei saa avata lahjan päällä olevan viestin mukaan kun vasta illalla..;) :haart:

Jee, kylppäriremppa edistyy taas ! Lattia oli kuiva vihdoin ja viimein kun mittarimies oli käyny tarkistamassa ! :D
Kohta on taas oma suihku käytössä ettei tarvi käydä taloyhtiön suihkutilassa.

Kävin tulevassa työharjottelupaikassa ja vaikutti tosi kivalta :) (sellainen yritys minkälaisen minäkin joskus meinaan perustaa...luultavasti). Sain etälukion saksan kurssinumeroksi ysin ja opettaja kehui mun ääntämistä :) . Oon laihtunut :hyper: , (luulin ettei se enää onnistuisi). Selkätreenissä sai lisätä painoja, eikä tuntunu ees liian raskaalta.
Tänään oli hyvä päivä :D !

Meikäläinen onnistu fiksaamaan tän hemmetin läppärin kuntoon, vaikken näistä mitään tajuukkaan!
Tää jumitti varmaan pari viikkoa, mutta nyt sain sen toimimaan..:rock:

Tästä jätkästä tuli ylioppilas.
Ihmeitä tapahtuu sittenkin.

Pikkuhannu sanoi:
Viimeinkin se tuli sieltä, nimittäin se vauva!
Päälle 4 kiloinen poika sieltä ilmestyi siis jo torstaina, eli 17.11, mutta kun ollut hiukan kiireitä, niin ei ole ehtinyt tuota ilmoittelemaan...:D
Tämä oli siis toinen lapsi, ensimmäinen on tyttö, nyt on sitten sukunimenjatkajakin...:rock:
Jee onnea! Nää on aina kivoja uutisia. :haart:

Omia syitä onneen:

Huippuihana poikaystävä

Lopputyön aihe on selkiytymässä, enää tarvitsee kirjoittaa se

Huomenna huippuihanan poikaystävän kanssa Amsterdamiin viikonlopuksi

Jalkatreeni sujui hyvin eilen

Kaikki tuntuu muutenkin olevan elämässä kohdallaan juuri nyt. Koputetaanpa puuta..

Tänään on ollut hyvä päivä! :) Aamulla onnistunut salitreeni, äsken hyvä juoksulenkki (mä taidan alkaa juosta useammin:hyper: ), työkaverin kanssa saatiin "erimielisyydet" sovittua ja asiat tuntuu pelaavan tänään muutenkin hyvin. :) Mukava päivä ollut ainakin tähän asti. :haart:

e. tekis muuten mieli lähteä uudestaan lenkille :lol2: Pitää yrittää hillitä itseään..

Miten te ihmiset voitte ees kuvitella uudestaan salille menoa samana päivänä?
Ite oon ainakin niin poikki aina salipäivän illansuussa ettei ihan heti tuu mieleen lähtee vetään uutta treeniä.
Jopa lenkki salireenin jälkeen on aika mahdoton ajatus.

Olen varmaan Suomen onnellisin lopputilin saaja :D Töitä (raksahommia) on painettu huhtikuusta lähtien oikeastaan vailla lomia, viimeksi tänään hyytävän kylmässä tihkusateessa 5 metrisiä (kylmiä) seinäpeltejä seiniin. Nyt olisi sitten reilu kuukausi aikaa valmistautua inttiin. :kippis1: :kippis1:

Intti :eek:

Edit: Maanantaina en tee yhtään mitään, kunhan vain käännän peiton alla kuudelta kylkeä ja kuuntelen kun sadepisarat ropisee ikkunaan. Kuullostaa jo valmiiksi helvetin hyvältä :)

Jute sanoi:
Miten te ihmiset voitte ees kuvitella uudestaan salille menoa samana päivänä?
Ite oon ainakin niin poikki aina salipäivän illansuussa ettei ihan heti tuu mieleen lähtee vetään uutta treeniä.
Jopa lenkki salireenin jälkeen on aika mahdoton ajatus.

Ehkä sä vedät tiukemman salitreenin, kun mä.. :rolleyes:
Mulla on tällä hetkellä aivan helvetisti intoa treenailuun. Kilotkin on alkanu hävitä jne. :whip: Ylikuntoa vaan vähän pelkään, joten pitää yrittää hillitä itseään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom