Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiiisukassa sanoi:
Voiko ilot elämässä enää pienemmäksi mennä? Tulen todennäköisesti hymyilemään tälle vielä ylihuomennakin. :)

Kiitos tästä !

Ei voi. :lol2: Mut ole hyvä. :D

Belmondo sanoi:
Oliks eka kerta?

Eka kerta mitä?
Ei ollut ainakaan eka panokerta. :D
Mut meikä on edelleen onnellinen ja se kai on pääasia.
Vielä parituntia töitä ja sit alkaa se neljän päivän vapaa. :hyper: Mitähän kaikkea kivaa sitä oikein keksisi.. Joululahjoja pitää ainakin ostella.:)

Ylihuomenna Rashasta tulee kummisetä :D

Yes I am godfather and we shall make him an offer he can´t refuse!

Pakko laittaa tänne kun tuli kuumehöyryissä tota 1. joulukuuta juhlittua...Eihän mulla mitään kalenteria ollu, enkä edes suklaasta pahemmin välitä...mutta tänään vuokraemäntä toi ihan puskista oman joulukalenterin...:lol2: Ei oo tommosta kyllä vähän aikaan ollukkaan...:lol2:

Eleonoora sanoi:
Mä olen onnellinen. Mä olen innoissani. Samalla mä kuitenkin olen hieman surullinen, pettynyt ja masentunut. Ehkä myös pelokas. On se vaan kumma juttu, miten yksi asia voi saada niin paljon erilaisia tunteita aikaan.. :rolleyes: Mut sitä kun on samaa asiaa toivonut, kelaillut, miettinyt ja harkinnut jo muutaman vuoden, niin kai tämä sitten oli sen arvoista.
Mitähän kummaa "siskolle" on tapahtumassa? Ei kai... :rolleyes: vauva?! :eek:

Mua ilostuttaa neljän päivän vapaat töistä! Ehtii aloitella uutta kouluprojektiakin tässä välissä. Tänään pääsen salille ja vedän kunnon rääkin. Eilen tuntui tenttikin menevän kivasti, saa nyt nähdä sitten.

Niin onnellinen, äidillä ei ollutkaan rintasyöpä.

Lisäksi olin tänään piiiitkästä aikaa todella mukavan miehen kanssa kaffella..

Olipa kiva käydä vaihteeks treenaamassa! :rock: Viimeeks kävin viime viikon tiistaina kun ollut vatsatautia ja pientä kuumetta välillä ja voimat ihan poissa.
Tuntu kulkevan vielä ihan hyvin, vaikka luulin ettei jaksais tehä mitään.
Pitkästä aikaa hyvä fiilis, kun pari viikkoa vaan vituttanu.

äsiäää!!! Puolentoista viikon flunssa ohi ja vihdoin pääsee salille! Uittu kyllä saa malmi kyytiä!! Kyä lähtee!! Stna! Prkl! Jmlt! rok rok!! :jahas:

Treeni o kulkenu vitun hyvin 4 kk tauon jälkee, vaik o etopainot niin huomaa taas et boti boti! :) Ja toiseksee sain tänää porukoilta keittiövaa'an. Heti mittaa muscle+ dl paino, 45 g ;) Ja illa ateriat saiki mitattua niin nopeesti ja vaivatta. Keittiövaaka roxor boxor!

Pakko hehkuttaa tännekin että nyt on Tarja Turusen omistuskoirjoituksella varustettu nimmari taskussa ja ihan loistava joulukeikka nähty.. Ja siis Tarja sattu tulemaa meidän kans samaa raflaa syömää ni mun entinen tuleva vaimo haki nimmarin mulle omistettuna.. :haart: :haart: :haart:

Nathalia sanoi:
Huomenna pääsee taas töihin...:rock:
Kiva että joku voi ajatella noin, siinä on ilmeisesti uravalinta mennyt kohdalleen. :) Mä iloitsen siitä, että saa vielä kaksi päivää olla vapaalla, ottaa kerrankin aikaa itselleen! Tänään tuli väännettyä joululeivonnaisia tuntitolkulla, kohta treenille!

Unelmani on täyttynyt!

Pakko purkaa euforista oloani tänne.. Nyt haaveistani on tullut totta:Sain pitkällisen sodankäynnin jälkeen emäntäni taipumaan, ja asuntoomme on saapunut punnerruspenkki! :hyper:

Täytyykin laittaa lisää limppuja tilaukseen..:D

Originally Posted by RRKalle eilen yöllä
iKotona omassa sängyssä 1 kappale hyvin kiimaista(aiemmin illalla), hyvin viehättävvää, Hyvin muodokasta ja hyvin sammunutta naista. Itse soitteli että tänään tavataan ja niin tavattiin.

Vittu tätä suomalaista alkoholikulttuuria.VITTU!
VITTU!
SAATANA!

Mutta aamu menikin jo mukavammin. :haart:

Ja nyt syömään roskaruokaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom