Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Snoopie sanoi:
Kyllä siinä itselläkin tulee väkisellä hymy, kun saa dieetillä 2-3 viikon kärvistelyn jälkeen syödä mässypäivänä Kinder Buenon +muuta sokeripitoista tavaraa.

Ei missään puhuttu mitään mistään dieeteistä. Ja se "iloinen asia" oli ilmiselvästi kuitissa lukenut patukka, eikä sen syöminen.

Oli vika offtopic tähän threadiin.

Uuden kämpän avaimet taskussa ja huomenna muuttohommiin. Illalla pääsee jo ehkä kokeilemaan omaa saunaakin. :)

Niin ja omasta kullasta tuli sitten avokki kylkiäisenä... :haart:

Nätti nainen antoi viiden punnan setelin, kun olin kadulla soittelemassa joululauluja.

Pitkän pakollisen tauon jälkeen pääsin vihdoin puntille! Jalkatreeni kulki yllättävänkin isoilla romuilla. Laatta meinasi lentää, kun kevyestä jalkatreenistä tulikin armoton rääkki. :D
Nyt olo on helvetin hyvä ja onnellinen. :thumbs:

Syön sipsiä.

Syyskuun saldo (tulot - menot) oli 210 € plussalla.
Lokakuun saldo oli 177 € plussalla.
Tämän kuun saldo oli 998 € plussalla :rock: . Tein iltaisin vähän toiminimihommia (www-ohjelmointia ja atk-tukijuttuja, enimmäkseen)

Tänään saa avata joulukalenterin ekan luukun...:joulu2:

Tämän viikon viimeinen työpäivä :)
Huomenna sitten hoidan asioita ja pakkailen viimeisiä tavaroita. Ja muutan virallisesti rakkaan kanssa saman katon alle :haart:

Huomenna edustamaan pikkujouluihin ja lauantaina risteilylle maailman suurimmalla risteilylautalla. Nämä molemmat tietenkin parhaassa mahdollisessa seurassa.

Mä olen onnellinen. Mä olen innoissani. Samalla mä kuitenkin olen hieman surullinen, pettynyt ja masentunut. Ehkä myös pelokas. On se vaan kumma juttu, miten yksi asia voi saada niin paljon erilaisia tunteita aikaan.. :rolleyes: Mut sitä kun on samaa asiaa toivonut, kelaillut, miettinyt ja harkinnut jo muutaman vuoden, niin kai tämä sitten oli sen arvoista.

Lisäksi mun näppiksessä toimii taas h-näppäin kunnolla. Pari päivää se onkin jo vittuillut, mutta voimakeinojen avulla sen sain taas toimimaan. :D Ainakin hetkeksi. :jahas:

Eleonoora sanoi:
Mä olen onnellinen. Mä olen innoissani. Samalla mä kuitenkin olen hieman surullinen, pettynyt ja masentunut. Ehkä myös pelokas. On se vaan kumma juttu, miten yksi asia voi saada niin paljon erilaisia tunteita aikaan.. :rolleyes: Mut sitä kun on samaa asiaa toivonut, kelaillut, miettinyt ja harkinnut jo muutaman vuoden, niin kai tämä sitten oli sen arvoista.
Oliks eka kerta?
Mä en edes tiedä ekaa kertaani. Enkä ole varma kenen kanssa se oli. Pitäisköhän mun. Eipä kai sillä väliä.

Iloinen asiani olkoon Pirkan currymauste: jumalauta että on hyvää ja aidosti intialaisen makuista. Mukava ylläri. Tää on nyt sitä globalisaatioo.

Suositut

Back
Ylös Bottom