Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Koeviikko ohi ja tänään pääsee treenailemaan kuukauden-parin kipeilyn jälkeen.

Miinus puolella: väsyttää ihan julmetusti, kun ei tullut nukkumisesta mitään viime yönä. No, vois ottaa päikkärit reenien jälkeen.

edit. Muistakaa tarkistaa "vituttaa"-threadi myöhemmin tänään, jos vaikka rikon itseni reeneissä ihan ironian vuoksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No niin nyt on treenit takana ja oon yhtenä kapplaneena. Taisivat taas katsella siellä, että mitä vittua se taas tekee, kun meikäläinen hymyili onnesta soikeena, kun pääs taas treenailemaan.

edit. Salin yläkerrassa(salia siis kahdessa kerroksessa) jouduin tänään reenailemaan ja sinnehän oli kuin taikaiskusta ilmestynyt muutama uusi tyttönen maisemaa kaunistamaan :) MUTTA kaikkien pakkislaisten tapaan jännitin rautaisen itsekurini huippuunsa ja keskityin reeneihin antamatta maiseman häiritä...kovin paljoa :piis:

SuBi sanoi:
Tästä jätkästä tuli ylioppilas.
Ihmeitä tapahtuu sittenkin.

Niin onnea minunkin puolestani:thumbs: mä olen myös menossa entisen treenikaverin ylppäreihin, enkä keksi mitä lahjaksi. Ehkäpä se kukka on aika hyvä ratkaisu, klassinen ja varma:arvi:

Tiilisukassa sanoi:
Minä jakelin viime vuoden yliopllilaille skumppa pulloja, kun menin onnittelemaan.
Helvetisti paljon enemmän hyötyä niistä sitten illalla kuin kukista.

Kiitos vinkistä:worship: Miten minä nyt olin unohtanu ton wiina vaihtoehdon:lol2: Nyt kun saisin ostaa väkeviäkin... :kippis1:

Leelucky sanoi:
äläppä mxm juksaa :)

Onko se 20v että saa väkeviä ostettua, nyt tuli tenkka på...

edit:
"Alkoholin myyntiä ja käyttöä rajoitetaan lukuisin säädöksin. Alkoholin vähittäis- ja ravintolamyynti on luvanvaraista. Ravintolamyynti jaetaan sallitun juoman väkevyyden mukaan A- ja B-oikeuksiin. Mietojen alkoholijuomien (1,2%-22%-vol) hankkimisen edellytyksenä on 18 vuoden ikä. Väkeviä alkoholijuomia (>22%-vol) myydään vain 20 vuotta täyttäneille."

Joo, ei onnistunut Haukkarin kiusaaminen tällä kertaa:D

20vuotta on ikäraja väkeviin. Aika turha sääntö,kuka TOSIKOVAA TREENAAVA edes alkoholia käyttää ;)

-edit- ehditkin tuon jo jostain tarkistaa :)

tiny_tinman sanoi:
Veljelle ostan viskiä, arvostaa kun on sellaanen happo :D

Mäkin oon ostanu veljelle joskus vähän "palautusjuomaa" se tosin EI ole happo vaan kovis;):haart: ja vielä pakkislainen:whip: Sillä on tänään synttäritki:D

Ostin langattoman hiiren ja näppiksen. Nehän oli aivan paskat.

Nyt laitoin vanhat langalliset kiinni koneeseen ja kyllä on nautinto käyttää konetta taas. Ei pätki, ei kulu paristoja, hiiri on jämäkkä ja näppiksessä valaistut napit. Ihanaa.

Tänä vuonna mä olen ollut ajoissa. Mulla on jo melkein kaikki joululahjat valmiina, osa tehty itse, osa ostettu. :) Komero on täynnä nättejä paketteja, voi kunpa ne saisi jo antaa!!!

Voi sitä antamisen iloa... ;) :D

Yhtä#Hauista sanoi:
Mäkin oon ostanu veljelle joskus vähän "palautusjuomaa" se tosin EI ole happo vaan kovis;):haart: ja vielä pakkislainen:whip: Sillä on tänään synttäritki:D

Kiitos vaan siskolle "palautusjuomista":D Iloisena asiana mainittakoon, että mulla on tosiaan tänään synttärit, mikäki jollekin on jäänyt epäselväksi:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom