ace-oo- sanoi:M-club on käsittääkseni urheiluseuran sali. Maksu hoidetaan laittamalla rahaa minigrip-pussiin, ja pudottamalla oven reiästä sisään :D Eikä kukaan edes valvo maksun suorittamista, mutta luullakseni suurin osa kuitenkin maksaa. Suht. edullinen sali on.
Kunnon musiikki pauhaa aika lujalla, ja salilla on melko askeettinen meininki.Paikka vaikutti sellaiselta, että tuskinpa naisia näkyy.
Laitteita ja erilaisia painoja oli hyvin.
Tuossa Eugenin kommentteja toisesta threadistä
Hmm, vaikuttaa sellaiselta että täytynee testata, kuinkas paljon muuten tuo sali kustantaa kuukaudelta tai puolelta vuodelta? Tuonne on näköjään sellainen matka että pyörällä vielä sotkisi, eli n.2km. Ja ettei mene ihan offtopickiksi, niin sanotaanko, että olen iloinen kun koneella on pari kautta simpsoneita ja family guyita jotka vaan odottavat katselemista.

Parisuhdekin toimii edelleen loistavasti. :haart: Ja pakko myöntää, että mulla on hyvä mies, kun se jaksaa hoidella melkein kaikki kotityöt, kun mulla on nyt vapaa-aika vähissä.
lukiolaistyttöjä salilla, mutta prässissä laitoin 10kg lisää kuin viimeksi ja meni silti 5 toistoa enemmän. Siistiä olla aloittelija. (tai no, tekniikkaa reenattu toista kuukautta lähinnä, niin uskaltaa alkaa tekemään
)