Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Aamulla vanhempi tyttö (7v) sano kouluun lähtiessään, että "kyllä sä iskä oot maailman paras iskä" ja hali päälle :)

Ja tänään haastatteluun. Eilen tuli yhdestä toisesta paikasta mailia, että parin viikon sisällä pääs(s)ee haastatteluun...jos eivät sitten viime metreillä totea, ettei mua kannatakaan kutsua... :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Iskä tuli pietarista ja toi sieltä kuvan/kuvia nimmarilla varustettuna "To Karpaasi with best wishes - Alex Fedorov". :)

ace-oo- sanoi:
Turkhuun on muutettu, ja nettikin on jo hommattu.
Meinasi alkaa tulemaan vieroitusoireita kun ei kohta viikkoon ole päässyt pakkikselle.

Mutta nyt taas :rock:

Juu, Turussa on myös tämä kuukausi vietetetty ja eilen sai vasta netin. Elämän pieniä riemuja kun pääsee n.3vko:n paussin jälkeen kattoon pakkista. Ja taitaa ne huhut Turusta persereikänä olla liioteltuja, kyllä tää kaupunkina ainakin menettelee ;)

tiny_tinman sanoi:
Juu, Turussa on myös tämä kuukausi vietetetty ja eilen sai vasta netin. Elämän pieniä riemuja kun pääsee n.3vko:n paussin jälkeen kattoon pakkista. Ja taitaa ne huhut Turusta persereikänä olla liioteltuja, kyllä tää kaupunkina ainakin menettelee ;)
Joo, elämä ilman pakkista ei ole elämää =)
Kyllä tämä turku on nätti paikka, ja tosi outoa, kun vielä syyskuussa voi suunnilleen t-paita päällä olla ulkona :)

Oletko salin löytänyt? Minä olen kerran käynyt M-Clubilla, löytyi ½ etsimisen jälkeen. Vaikutti ihan hyvältä paikalta.

Onnistuin saamaan työpaikan nyrkkeilysäkin alas... :)

Ihan normi kombon jälkeen säkki sanoi morjens ja tuli rappausten kanssa alas. Olen onnistunut hakkaamaan nyt sitten kolme säkkiä alas katosta. Yksi meni vajaa vuosi sitten vanhempien tykönä särki kun takosin raivolla ja nyrkki meni läpi. Jatkoin pari iskua säkkiin ja kohta jäi vain "sukka" roikkumaan kattoon. Sitten toisella kerralla kans vanhempien tykönä katossa oleva kiinnike petti ja säkki tuli taas alas. Elämän pieniä iloja. ;)

Ohhoh, eilen ei kukaan ollut lähdössä mihinkään ja nyt joutuu jo tarjoilemaan eioota kavereille, kun kaikki haluaa mun seuraan ;) Lisäksi ilostuttaa että olin iskällä ja systerillä yötä ja nyt on senkin takia hyvä mieli. Sai puhuttua henkeviä systerin kanssa, laitettua remppaa kuntoon jne. Kunnon perheilta! :) :haart:
Nyt kun vielä mies käyttäytyis laivalla kunnolla, ettei tarttis huomenna sitten tapella, vaan viettää laatuaikaa. Krapulaseksi :love: :kuola: :D
Mutta safkat naamaan ja sitten :kippis1:

Edit: kirjotusvirheitä, taas.. :david:

Proteos sanoi:
Onnistuin saamaan työpaikan nyrkkeilysäkin alas... :)

Ihan normi kombon jälkeen säkki sanoi morjens ja tuli rappausten kanssa alas. Olen onnistunut hakkaamaan nyt sitten kolme säkkiä alas katosta. Yksi meni vajaa vuosi sitten vanhempien tykönä särki kun takosin raivolla ja nyrkki meni läpi. Jatkoin pari iskua säkkiin ja kohta jäi vain "sukka" roikkumaan kattoon. Sitten toisella kerralla kans vanhempien tykönä katossa oleva kiinnike petti ja säkki tuli taas alas. Elämän pieniä iloja. ;)

Mulla oli porukoitten autotallissa aikanaan nyrkkeilysäkki, ja se tuli historian saatossa ~100 kertaa tonttiin. Katossa oli loppujen lopuksi enemmän reikiä kuin Paavo Lipposen hampaissa.

Aamulla vitutti aikasti kovasti oma tyhmyys, mutta treenien jälkeen se meni ohi :)
Tänään taas yhdet treffit. Kaikki aikaisemmat on tänä vuonna menneet aivan vituilleen ja jääneet yhteen kertaan :D ja niitä treffejä on ollut aika monet jo. Tästähän voisi luulla että rupeaisi tuollainen jo vituttamaan mutta päinvastoin.
Olen onnellinen siitä että olen ylipäätänsä saanut aikaiseksi ja lähdettyä vihdoinkin sinne treffeille asti. Ja tietenkin siitä että niitä treffejä ylipäänsä on ollut.

Jes! Oli ihan perkeleen hyvä treeni! Vaikka selkä on vähän paskana ja piti tehdä selkää rasittamattomia liikkeitä ainoastaan, silti ennätyksiä paukkui ja punppi oli aivan uskomaton! On jännä miten paljon treenin onnistuminen vaikuttaa mielialaan!

Keila sanoi:
Jes!... punppi oli aivan uskomaton!
Huomaan kuvasta, että jätkällä on aivan sairaan kova pumppi päällä!
image.php

Mä olen toisaalta niiin iloinen, kun pari juttua meni täydellisesti nappiin :hyper: , mut sit kuitenkin.. Ei pidä nuolaista ennen kuin tipahtaa. Kunpa nyt pari viikkoa menis nopeasti.. Elämässä pitää olla mielenkiintoa. :D

Mika1979 sanoi:
Vielä iso kiitos Eleonooralle viimeöisestä. Tuli todella hyvä fiilis.. Yöunet jäi vähiin ,mutta ei haittaa.. Saattavat koululla luulla että olen aineissa kun en pysty lopettamaan hymyilemistä.. :) Mukavaa päivää rakas :haart: ;)

edit:Ei sitten pidä ymmärtää väärin.. :)

Onnittelut MerZille!!! :worship:
:) Samoin paljon onee uuteen työpaikkaan, vaik on jo aik vanha, sorry.

Tätä Pakkista on vaan pirun mukava lukea. Täällä pystyy keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta. Lisäksi iso virtuaalikäsi kokeneemmalle kaartille, jotka jaksavat kerrasta toiseen neuvoa uusia treenaajia ihan perusjutuissakin. Kaikilla ei välttämättä pinna kestäisi neuvoa samoja asioita uudestaan ja uudestaan.

Tää on mesta paikka.

ace-oo- sanoi:
Joo, elämä ilman pakkista ei ole elämää =)
Kyllä tämä turku on nätti paikka, ja tosi outoa, kun vielä syyskuussa voi suunnilleen t-paita päällä olla ulkona :)

Oletko salin löytänyt? Minä olen kerran käynyt M-Clubilla, löytyi ½ etsimisen jälkeen. Vaikutti ihan hyvältä paikalta.

Kupittaan sali on tossa n. kilometrin päässä, siellä on tullut käytyä. Ihan mukava perussali, mutta kyllä tuon Sali 82:senkin voisi käydä testaamassa ja kokemuksien ja lompakon perusteella sitten antaa äänensä jommallekummalle salille. Millanen paikka tuo M-club on? Vielä on meinaan inauksen ulalla noista kaikista saleista mitä täälläpäin on, ja kun kuitenkin opiskelijapoikahan ei tunnetusti viittisi rahaa heittää "hukkaan" huonoilla saleilla ;)

tiny_tinman sanoi:
Kupittaan sali on tossa n. kilometrin päässä, siellä on tullut käytyä. Ihan mukava perussali, mutta kyllä tuon Sali 82:senkin voisi käydä testaamassa ja kokemuksien ja lompakon perusteella sitten antaa äänensä jommallekummalle salille. Millanen paikka tuo M-club on? Vielä on meinaan inauksen ulalla noista kaikista saleista mitä täälläpäin on, ja kun kuitenkin opiskelijapoikahan ei tunnetusti viittisi rahaa heittää "hukkaan" huonoilla saleilla ;)
M-club on käsittääkseni urheiluseuran sali. Maksu hoidetaan laittamalla rahaa minigrip-pussiin, ja pudottamalla oven reiästä sisään :D Eikä kukaan edes valvo maksun suorittamista, mutta luullakseni suurin osa kuitenkin maksaa. Suht. edullinen sali on.

Kunnon musiikki pauhaa aika lujalla, ja salilla on melko askeettinen meininki.Paikka vaikutti sellaiselta, että tuskinpa naisia näkyy.

Laitteita ja erilaisia painoja oli hyvin.

Tuossa Eugenin kommentteja toisesta threadistä

Eugen sanoi:
Turun M-club on legendaarinen sali, jossa on treenannut mm. Jari Leino. Paikan ilmapiiri ja laitteet ovat pysähtyneet jonnekin 80-luvulle. Mankku pöllyää, tennissukat jalassa mavea, ammonakkia voi nuuhkasta jos haluaa ja banjot soi. Laitteet ovat samanlaisia kuin Pumping Iron dokkarissa. Turun Metroflex. Etenkään mummoja, eikä naisia juuri missään. Suurimpiin käsipainoihin hitsattu lisää kiekkoja. Saunassa legenda tarinoita veteraaneilta. HC meininki. Ei lapsia.

Aah, nyt on elämä mallillaan!

Ennen salille lähtöä laitoin saunan ajastukselle, ja salilla vedin kunnon reenit, jonka jälkeen palkkarit naamaan, ja saunaan. Nyt on munakas kärisemässä, ja hyvä leffa odottamassa. :)

ace-oo- sanoi:
Aah, nyt on elämä mallillaan!

Ennen salille lähtöä laitoin saunan ajastukselle, ja salilla vedin kunnon reenit, jonka jälkeen palkkarit naamaan, ja saunaan. Nyt on munakas kärisemässä, ja hyvä leffa odottamassa. :)

Kuulostaa ihanalta! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom