Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Löydettiin ihana mökki, huomenna tehdää kaupat ja ensi viikonloppuna päästään ekan kerran sitten mökkeilemään!
Ja parasta tässä on se, ettei mitään remonttia /pihahommia tarvitse alkaa vääntämään!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varsin huonon kesän jälkeen nyt on saanu aikaiseksi jo kolme hyvää treeniä (kroppa kerran läpi) ja KAIKKIEN kertojen jälkeen on JOKAINEN treenattu lihas ollut kunnolla kipeä. :rock: Tämän fiiliksen kun sais vaan jatkumaan niin vois jo jouluksi saada muutaman kilon takaisin kesän aikana pudonneita kiloja.
Motivaatio kohdallaan ja ruoka maistuu!

Kun vaan ei iskis flunssa nurkan takaa. :rolleyes:

Jalkatreenin jälkeen oisin kyllä voinu siitä kivusta jo kirjottaa vitutus-threadiinkin, autoon istuminen ja jopa käveleminen liki mahdotonta.. :evil:

Heräsin ku heräsinki aikasten, vaikka väsytti niiiiiin maan perkeleesti :D
Sain tööitä, ilman että tarvi sen kummemmin hakea :rock:
Meille tulee australianpaimenkoiran pentu ens kuun alussa :haart: :haart:
Ja muutenki elämä maistuu ja rauta nousee :whip: :hyper:

Sepi80 sanoi:
Varsin huonon kesän jälkeen nyt on saanu aikaiseksi jo kolme hyvää treeniä (kroppa kerran läpi) ja KAIKKIEN kertojen jälkeen on JOKAINEN treenattu lihas ollut kunnolla kipeä. :rock: Tämän fiiliksen kun sais vaan jatkumaan niin vois jo jouluksi saada muutaman kilon takaisin kesän aikana pudonneita kiloja.
Treenitauon jälkeen on itsestäänselvyys, että lihakset tulee todella kipeiksi. Sen takia pitemmän, yli kahden viikon treenitauon jälkeen, pitäisi salilla aloittaa hieman varovaisesti se treenaus, ettei seuraavaa kahta viikko tarvitsisi kävellä solmussa.

Tomi sanoi:
Treenitauon jälkeen on itsestäänselvyys, että lihakset tulee todella kipeiksi. Sen takia pitemmän, yli kahden viikon treenitauon jälkeen, pitäisi salilla aloittaa hieman varovaisesti se treenaus, ettei seuraavaa kahta viikko tarvitsisi kävellä solmussa.

Juu, tiedän toki sen. Kirjotin hiukan epäselvästi, ei mulla varsinaista taukoa oo ollu juurikaan, enemmänkin sellaisia pumppailutreenejä joista ei paikat pahasti mene tukkoon. Enemmänkin tuossa hehkutin sitä, että oon saanu tehtyä treenit kovasti ja samalla säilyttäny tuntumankin hyvin-->saanu pienillä sarjamäärillä sellasia lihoja kipeäksi joita en yleensä saa. :whip:

Tällä hetkellä pyyhkii kyllä hyvin :)
Tyttöystävän kanssa muutettiin perjantaina yhteen.
Eilen olin kaverin kanssa Sentencedin keikkaa kuuntelemassa nosturissa, hiton kova keikka oli :rock:
Tänään kävin hakemassa digiboksin ja canal+ paketin himaan, lätkää ja fudista viikottain, ah ihanaa :kuola:

Oujee! Dippa rullaa mukavasti, oikeastaan 17-vuotisen koulu-urani ensimmäinen projekti joka etenee oikeastaan etuajassa! :eek: Suunnaton opiskelu viimeisen vuoden aikana saattaa huolestuttavasti johtaa suorastaan ennenaikaiseen vamistumiseen!

Lounaaksi beibebeibe oli laittanut bodaripitsaa jota voi dieetilläkin vedellä hyvin mielin ja voi notta hyvät hyssykät soikoon että on makiaa! :kuola: Treenit ja dieetti rokkaa! Muutenkin voi rrrrrrkele että meneekin just nyt niin saakelin hyvin! :rock:

WHEEEEE!!! Perjantaina haastatteluun, just tuli soitto :hyper:

Eka neljästä klaarattu, kolmesta odotellaan vielä jotain yhteydenottoa - tää odottaminen on mun mielestä ollu aina pahinta...

Työ haastattelussa vihdoin käyty. Nyt vaan sanoo pomolle että paikka vaihtuu. Parempi palkka ja muut edut. Ja salil tuli maves 170kg :) pitkien selkä ongelmien jälkeen. 2 viikkoo selvänä ja muijan kans menee hyvin. :love:

Turkhuun on muutettu, ja nettikin on jo hommattu.
Meinasi alkaa tulemaan vieroitusoireita kun ei kohta viikkoon ole päässyt pakkikselle.

Mutta nyt taas :rock:

TJJ sanoi:
Tervetuloa turkuun, ei tämä niin kamala paikka ole, mitä kuulee.. :)
Aika hyvältä paikalta vaikuttaa. Salia en ole vielä kerennyt ettiä, ja kaarinassa ei ole ainakaan silmään pistänyt mitään punttista.

Kävin pitkästä aikaa kotona ja huomasin, että vammaisella veljelläni oli uusi pallo. Hän oli siitä niin iloinen, että tulin itsekkin iloiseksi. :D

Nalle2000 sanoi:
Kävin pitkästä aikaa kotona ja huomasin, että vammaisella veljelläni oli uusi pallo. Hän oli siitä niin iloinen, että tulin itsekkin iloiseksi. :D

Ihana!!! Mäkin piristyin aamuksi tosta! :)

Huomenna alkaa mun opiskelut, jee!!! Sain eilen hommattua kursikirjatkin, en joudu varmaan ostamaan kuin muutaman enää. Illalla sitten aloin niitä tutkimaan, enkä meinannut malttaa alkaa nukkumaan kun oli niin mielenkiintoista. Musta tuntuu, että tästä tulee hyvä juttu! Kerrankin jotain, mitä todella haluan opiskella, juuri niitä asioita mistä olen kiinnostunut. :) Toivotaan, että näiden opintojen myötä mulle aukeaa ovet myös sinne koulutusalalle, mihin todella haluan päästä ensi syksynä.

Eilen heräsin siihen, että puhelin soi. Työpaikalta, jossa aiemmin olen ollut soitettiin, että töitä olis jos kiinnostaa tehdä. Ja opiskeluhommissa joustetaan tottakai. No tottahan toki kiinnostaa!!! Monta pulmaa ratkesi kerralla. Kaiken lisäksi olen taas saanut normaalin vuorokausirytmin, nukun taas hyvin kun stressi helpotti. Mies on ollut mahtava tuki nyt "vaikeina aikoina" ja yrittänyt todellakin kaikkensa että mun olisi hyvä olla. Tuntuu, että vaikeudet on taas voitettu moneltakin elämän osa-alueelta: työtä, mukava opiskeluhomma, suhde toimii - rakastan ja mua rakastetaan. :haart: Mitä vielä! Ainiin, pääsin kotiin tapaamaan äitiä ja pikkusiskoa sekä -veljeä, äitiliinin kanssa käytiin pitkällä lenkillä luonnossa ja oli mukavaa. Sisarukset olivat piirtäneet ihanat nimipäiväkortit, voi että kun meinasin herkistyä.. :love:

Pakko tulla töiden lomassa hehkuttamaan. Tuntuu oikeasti, että menee tosi hyvin. Siis kaikki. Ja nyt kun on kaksi "unelmatyötä", jotka olen jaksanut kunnialla hoitaa, niin tuntuupa hyvälle. Huomenna on tärkeä päivä. Pari asiaa voi mennä nappiin tai sit totaalisesti penkin alle. Mut sen näkee sit huomenna. Ja toisaalta, vaikka homma penkin alle meniskin, niin tuskin se maata kaatava asia kuitenkaan olisi. :rolleyes:
Välillä elämä on ihanaa. :haart:

Edit: Hyvä, että myös MerZillä alkaa mennä hyvin! :thumbs:

mun kahvinkeitin tuli tänään saksasta! että on mukavaa! kyllä se totta on että miehellä on yleensä sellainen tyyli että kokeillaan ensin, luetaan sitten ohjeet...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom