Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Luokanvalvoja tuli tänään arvioimaan työharjoittelujaksoani. Sain kaikista osa-alueista kiitettävän :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pexi_ sanoi:
Laitoin äsken tyttöystäväni kanssa poikki. Hän ymmärsi tilanteen onneksi täysin.Nämä molemmat asiat olisi voinut periaatteessa kirjoittaa vitutustrediin mutta kumpikin asia herättää minussa niin ristiriitaisia tunteita että päätin kirjoittaa tänne :)
no on se hyvä että joillakin eroaminen on niin helppoa. parisuhteen unelma kun ei tunnu missään. hoh hoo :jahas:

Aylah sanoi:
no on se hyvä että joillakin eroaminen on niin helppoa. parisuhteen unelma kun ei tunnu missään. hoh hoo :jahas:
Jep, helpompaa se yleensä on tietty poikki pistävälle osapuolelle. Sillä on ainakin joku syy miksi homma ei toimi, toinen saattaa olla onnellinen ja putoaa tämän jälkeen tyhjän päälle. Useimmiten pahalta se tuntuu molemmista osapuolista, näin ainakin mulla. Tämä siis vain yksi esimerkki.

Säästin 100€ kun aurian äijien ei tarttenu tulla "korjaamaan" mun nettiä kämpälle asti. Kävivät vaan jakajasta kattomassa että mörkö tulee kämppään. Sitten kun tiesin, että vika on mun kämpässä, niin aloin tutkia kämpän laitteita entistä paremmin. Vika oli pistorasiassa... kuulemma jos aurian äijät olisi tullu kattomaan ja hokannut, että vika on tossa niin 100€ laskua. Ehkä tostakin voisi etukäteen ilmoittaa, että voi maksaa tän verran. :david:

Oltiin eilen kaveriporukalla katsomassa hemmetin hyvä stand-up show, vieläkin sattuu kylki kun tuli naurettua niin paljon eilen, parasta on että tuollainen tapahtuma on aina kerran kuussa. Tuli meistä sen tapahtuman vakiokävijät :rock:

Aylah sanoi:
Eipä se nyt kovin helppoa mullekaan ollut. Oli tosi vaikea sanoa että on varmaan parempi että pistettäis poikki. Tyttöystävä vastasi kuitenkin että se vois olla ihan hyvä ratkaisu. Kyllä tässä edelleen on hieman haikea olo, mutta tää juttu ois ollu molemmille pelkkää ajanhukkaa, ja molemmat tietää sen. Tää on nyt vähän vaikee selittää mun kirjoitustaidoilla, mutta kyllä eroaminen aina tuntuu pahalta, myös tässäkin tapauksessa. Edellisessä jutussa silloinen tyttöystävä jätti mut aivan yhtäkkiä. En osannut aavistakaan mitään sellaista. Silloin olin aivan loppu henkisesti pitkän aikaa. Tää menee nyt jankkaamiseksi, mutta totean vielä, että tämä ero ei ollut kummallekaan osapuolelle kauhean raskas juuri siitä syystä, että molemmat olivat eron kannalla.

Tiedän, että oon aika huono kirjoittaja, mutta halusin vaan jotain mietteitäni jälleen tuoda esille. Jaksamisia kaikille, joilla on ongelmia parisuhteessa. Se ei ole kivaa :(

Pexi_ sanoi:
Eipä se nyt kovin helppoa mullekaan ollut. Oli tosi vaikea sanoa että on varmaan parempi että pistettäis poikki. Tyttöystävä vastasi kuitenkin että se vois olla ihan hyvä ratkaisu. Kyllä tässä edelleen on hieman haikea olo, mutta tää juttu ois ollu molemmille pelkkää ajanhukkaa, ja molemmat tietää sen. Tää on nyt vähän vaikee selittää mun kirjoitustaidoilla, mutta kyllä eroaminen aina tuntuu pahalta, myös tässäkin tapauksessa. Edellisessä jutussa silloinen tyttöystävä jätti mut aivan yhtäkkiä. En osannut aavistakaan mitään sellaista. Silloin olin aivan loppu henkisesti pitkän aikaa. Tää menee nyt jankkaamiseksi, mutta totean vielä, että tämä ero ei ollut kummallekaan osapuolelle kauhean raskas juuri siitä syystä, että molemmat olivat eron kannalla.

Tiedän, että oon aika huono kirjoittaja, mutta halusin vaan jotain mietteitäni jälleen tuoda esille. Jaksamisia kaikille, joilla on ongelmia parisuhteessa. Se ei ole kivaa :(
mulle tuli vain mieleen tosta aiemmasta tekstistä, että päivän hyvänä tekona suhde poikki ja ei tunnu missään.. mut eipä noi jutut ole ikinä helppoja, jos ei ihan ole sadisti parisuhteen lopettamisen kannalta. niitäkin löytyy :rolleyes: ikäviä asioita nuorille ihmisille:(

mua ilostuttaa se että valmistun kohta :rock: syys"loma" välissä (jonka olen töissä) ja sitten viikko koulua (tehyn ja superin kahvituksia tuleville hoitajille) :thumbs: kaiken lisäksi heti valmistumisen jälkeen sain muutaman kuukauden sijaisuuden todella ihanalta osastolta. miten voikaan olla ihanaa, kun saa töitä! :hyper: ja vielä hehkutusta veronpalautuksesta, yli 800euroa kilahtaa tilille joulukuussa :rock: :rock: näiden kuuden nälkäviikon jälkeen tämä tyttö syö kunnolla :kuola: , kun on rahaakin millä ruokaa ostaa :)

Jes... Kohta loppuu sairausloma!! Tuleehan sitä jo täyteen about 7.5 kuukautta. Hienoa kun pääsee duuniin! :)

Kultani sai tänään kuulla, että on tullut valituksi hyvään ja ennen kaikkea vakituiseen virkaan :haart: Nykypäivänä kun liki kukaan ammattiin valmistunut ei enää uskalla edes haaveilla vakityöstä vaan alistuu siihen, että joutuu kituuttamaan vuodesta toiseen kaiken maailman pätkätöissä määräaikaisilla ja osa-aikaisilla sopimuksilla, niin tämä on aivan mahtava juttu! Enpä voisi enää enempää iloinen ja onnellinen olla rakkaan mieheni puolesta, duuni meni ansaitusti oikeaan osoitteeseen :love:

Torstaina lähtee lento Turkkiin Analyaan. Äsken katsoin 5 päivän sääennustuksen, niin päivälämpötilat pyörivät siinä +23-28 C asteen tietämillä. Koskaan ennen ei ole tullut loma näin tarpeeseen kuin nyt.

Eniten ilahduttaa tuleva viikonloppu, kun pääsen taas kullan kainaloon. Lisäksi lentotarjoukset osuivat kohdalleen, säästin 160 €. Treeni tuntuu hyvältä, opiskelut etenevät ja työnteko nostaa mukavasti elintasoa.

Pitkä iltalenkki takana, ihanat kasarileffat odottamassa olkkarissa.
(Kaikki Rockyt..)
Hyvää illanjatkoa kaikille himotreenaajille, ja kiitos. Tämä foorumi keskusteluineen on yksi suurimpia ilonaiheitani netissä!

burdock sanoi:
Torstaina lähtee lento Turkkiin Analyaan. Äsken katsoin 5 päivän sääennustuksen, niin päivälämpötilat pyörivät siinä +23-28 C asteen tietämillä. Koskaan ennen ei ole tullut loma näin tarpeeseen kuin nyt.

Piti myös lähteä tämän viikon torstaina Analyaan, mutta kaverit peruuttivat viime hetkellä. Noo kuun lopussa toisten kavereitten kanssa Egyptiin, siellä on lämpimämpi kuin Turkissa ;)

burdock sanoi:

Olin noin kuukausi sitten siellä, lämpöä riittää mutta ne karvakädet voivat olla aika :wall: . En toista kertaa mene.

burdock sanoi:

Mulla perjantaina lähtö Arabiemiraatteihin. Turbaanipäät ja +35 astetta, täältä tuullaan :hyper:

Elämä on kivaa!

Varoitus: Nyt tulee pitkä sepustus mun arjen pienistä iloista - älä siis lue jos jo nyt pelkäät vitutuskynnyksesi ylittyvän. :)

Treenit kulkee varmasti paremmin kuin koskaan. Taannoin tein oman penkkiennätykseni, muutenkin treenipainot nousseet kivasti. Otettiin musta uusia kuvia ja ilokseni sain huomata, että selkä on taas alkanut levitä! :hyper: (Tosin nyt vasta olen oppinut paremmin posettamaan = lihasten hallinta kehittynyt.) Selkä on aina ollut mulle kropan heikoin osa-alue ja myös vaikein treenata. Vasta muutama kuukausi taaksepäin koin salilla "treenivalaistumisen" ja ilmeisesti tämä positiivinen kehitys sai alkunsa siitä. Tästä innostuneena menin tietty selkätreenille ja sehän kulki kuin unelma!!! Aerobisen määrää olen vähentänyt murto-osaan aiemmasta. Vaikka kuinka rakastan pitkiä juoksulenkkejä, tulevina kuukausina keskityn ensisijaisesti lihasten kehittämiseen. Alustavat kisasuunnitelmat on nyt tehty, joten on entistä parempi syy lähteä sinne salille ja tehdä kaikki oikein, kun on tuollainen päämäärä. :)

Ihmissuhteissa menee hyvin, samoin töissä. Huominen enää tällä viikolla töitä, kolme päivää vapaata, jes! Tulee kyllä tarpeeseen, muutamat viimeiset viikot onkin painettu päivät töitä, illat ja viikonloput koulua-systeemillä. Totaalilepoa opiskelusta en tosin saa nytkään, tenttikirja, verkkokurssi ja raportti odottavat tekijäänsä. :)

Käytiin tänään katsomassa uutta asuntoakin. Kiva oli, olen innoissani 20:stä lisäneliöstä. Ja sitten kun on reilusti tilaa, voin ehkä hankkia koiran! :haart:

Ei sen kummempaa, tavallista elämää mutta se tuntuu uskomattoman hyvältä! Tänään on lepopäivä salilta, "saan" käydä lenkillä - ja ehkä vähän herkutellakin, rahkaletut kutsuu... :kuola:

Edit: Toiset onnelliset ne vain etelän auringon alla kellottelevat kun kotisuomessa sataa. :) Mukavaa lomaa kaikille! Itsellä kun ei ole mahdollista matkustaa ennen kuin alkuvuodesta, täytyy edes iloita toisten reissuista. Josta tulikin mieleeni vielä yksi iloinen asia: saan perjantaina hoitoon maailman ihanimman Berninpaimenkoiran (:haart: ), kun tutut lähtevät Turkkiin.

Uus pomo on perkeleen mukava. Ja työ sujuu hyvin :) Vihdoin isos firmas töis hyvä palkka ja muut edut. Ja tyttöystävä on ollu ihana :love: :haart:

Ei oo tullu kauheesti yriteltyä, mutta VIHDOIN sain 100 kg:tä penkistä ja vieläpä KAKSI kertaa :rock: . Piti kysyy vielä varmistajaakin laskemaan painot, kun en meinannut uskoa. Treenit meni muutenkin ihan ylihyvin.

Aikasemmin piti mennä kiroomaan elämääni vitutusthreadiin, mutta nyt pääs unohtumaan, mikä mua vituttikaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom