Hummerivirta
Pakkiksen Tolstoi
- Ikä
- 36
Luokanvalvoja tuli tänään arvioimaan työharjoittelujaksoani. Sain kaikista osa-alueista kiitettävän
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no on se hyvä että joillakin eroaminen on niin helppoa. parisuhteen unelma kun ei tunnu missään. hoh hoo :jahas:Pexi_ sanoi:Laitoin äsken tyttöystäväni kanssa poikki. Hän ymmärsi tilanteen onneksi täysin.Nämä molemmat asiat olisi voinut periaatteessa kirjoittaa vitutustrediin mutta kumpikin asia herättää minussa niin ristiriitaisia tunteita että päätin kirjoittaa tänne
Jep, helpompaa se yleensä on tietty poikki pistävälle osapuolelle. Sillä on ainakin joku syy miksi homma ei toimi, toinen saattaa olla onnellinen ja putoaa tämän jälkeen tyhjän päälle. Useimmiten pahalta se tuntuu molemmista osapuolista, näin ainakin mulla. Tämä siis vain yksi esimerkki.Aylah sanoi:no on se hyvä että joillakin eroaminen on niin helppoa. parisuhteen unelma kun ei tunnu missään. hoh hoo :jahas:
Eipä se nyt kovin helppoa mullekaan ollut. Oli tosi vaikea sanoa että on varmaan parempi että pistettäis poikki. Tyttöystävä vastasi kuitenkin että se vois olla ihan hyvä ratkaisu. Kyllä tässä edelleen on hieman haikea olo, mutta tää juttu ois ollu molemmille pelkkää ajanhukkaa, ja molemmat tietää sen. Tää on nyt vähän vaikee selittää mun kirjoitustaidoilla, mutta kyllä eroaminen aina tuntuu pahalta, myös tässäkin tapauksessa. Edellisessä jutussa silloinen tyttöystävä jätti mut aivan yhtäkkiä. En osannut aavistakaan mitään sellaista. Silloin olin aivan loppu henkisesti pitkän aikaa. Tää menee nyt jankkaamiseksi, mutta totean vielä, että tämä ero ei ollut kummallekaan osapuolelle kauhean raskas juuri siitä syystä, että molemmat olivat eron kannalla.Aylah sanoi:no on se hyvä että joillakin eroaminen on niin helppoa. parisuhteen unelma kun ei tunnu missään. hoh hoo :jahas:
mulle tuli vain mieleen tosta aiemmasta tekstistä, että päivän hyvänä tekona suhde poikki ja ei tunnu missään.. mut eipä noi jutut ole ikinä helppoja, jos ei ihan ole sadisti parisuhteen lopettamisen kannalta. niitäkin löytyy ikäviä asioita nuorille ihmisille:(Pexi_ sanoi:Eipä se nyt kovin helppoa mullekaan ollut. Oli tosi vaikea sanoa että on varmaan parempi että pistettäis poikki. Tyttöystävä vastasi kuitenkin että se vois olla ihan hyvä ratkaisu. Kyllä tässä edelleen on hieman haikea olo, mutta tää juttu ois ollu molemmille pelkkää ajanhukkaa, ja molemmat tietää sen. Tää on nyt vähän vaikee selittää mun kirjoitustaidoilla, mutta kyllä eroaminen aina tuntuu pahalta, myös tässäkin tapauksessa. Edellisessä jutussa silloinen tyttöystävä jätti mut aivan yhtäkkiä. En osannut aavistakaan mitään sellaista. Silloin olin aivan loppu henkisesti pitkän aikaa. Tää menee nyt jankkaamiseksi, mutta totean vielä, että tämä ero ei ollut kummallekaan osapuolelle kauhean raskas juuri siitä syystä, että molemmat olivat eron kannalla.
Tiedän, että oon aika huono kirjoittaja, mutta halusin vaan jotain mietteitäni jälleen tuoda esille. Jaksamisia kaikille, joilla on ongelmia parisuhteessa. Se ei ole kivaa :(
burdock sanoi:Torstaina lähtee lento Turkkiin Analyaan. Äsken katsoin 5 päivän sääennustuksen, niin päivälämpötilat pyörivät siinä +23-28 C asteen tietämillä. Koskaan ennen ei ole tullut loma näin tarpeeseen kuin nyt.
burdock sanoi:Torstaina lähtee lento Turkkiin Analyaan. Äsken katsoin 5 päivän sääennustuksen, niin päivälämpötilat pyörivät siinä +23-28 C asteen tietämillä. Koskaan ennen ei ole tullut loma näin tarpeeseen kuin nyt.