Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Inska sanoi:
Aamulla vitutti aikasti kovasti oma tyhmyys, mutta treenien jälkeen se meni ohi :)
Tänään taas yhdet treffit. Kaikki aikaisemmat on tänä vuonna menneet aivan vituilleen ja jääneet yhteen kertaan :D ja niitä treffejä on ollut aika monet jo. Tästähän voisi luulla että rupeaisi tuollainen jo vituttamaan mutta päinvastoin.
Olen onnellinen siitä että olen ylipäätänsä saanut aikaiseksi ja lähdettyä vihdoinkin sinne treffeille asti. Ja tietenkin siitä että niitä treffejä ylipäänsä on ollut.

Eihän nämäkään hyvin menny :lol2:

No kohta taitaa taas pukata seuraavaa joten pakko jossain vaiheessa tulla edes ne toiset treffit :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ace-oo- sanoi:
M-club on käsittääkseni urheiluseuran sali. Maksu hoidetaan laittamalla rahaa minigrip-pussiin, ja pudottamalla oven reiästä sisään :D Eikä kukaan edes valvo maksun suorittamista, mutta luullakseni suurin osa kuitenkin maksaa. Suht. edullinen sali on.

Kunnon musiikki pauhaa aika lujalla, ja salilla on melko askeettinen meininki.Paikka vaikutti sellaiselta, että tuskinpa naisia näkyy.

Laitteita ja erilaisia painoja oli hyvin.

Tuossa Eugenin kommentteja toisesta threadistä

Hmm, vaikuttaa sellaiselta että täytynee testata, kuinkas paljon muuten tuo sali kustantaa kuukaudelta tai puolelta vuodelta? Tuonne on näköjään sellainen matka että pyörällä vielä sotkisi, eli n.2km. Ja ettei mene ihan offtopickiksi, niin sanotaanko, että olen iloinen kun koneella on pari kautta simpsoneita ja family guyita jotka vaan odottavat katselemista.

Perjantaina hukkaamani digikamera löytyi aamulla varusvarastolta eikä ketään ollut kerinnyt kopeloimaan sitä. Opetus: älä hukkaa digikameraasi varsinkaan jos muistikortilla on pakkiksen kuvat-osioita varten otettuja kuvia, joissa osassa olet nude.

Äiti soitti tänään ja kertoi, että mun (biologinen) isä oli päässyt vieroitukseen! :thumbs: Toivottavasti nyt saataisiin piste tuolle pitkään jatkuneelle ongelmalle!!! :hyper:

[MOD]Kukas sun muroihin on kussu? Kun nalle kertoo, omasta mielestään, iloisia asioita ei siihen tarvita ikäviä nälvimisiä! -JohnnyB[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ace-oo- sanoi:
[mod]poistettu ace-oo:n nälvintä. -JohnnyB[/mod]

Onneksi sä tiedät sen. Ja myös varmaan senkin, että äitini erosi (biologisesta) isästään kun oli 3-vuotias juuri hänen rajun päihteiden käytön vuoksi, että meillä lapsilla olisi hieman normaalimpaa. Nyt isäni pääsi vieroitus-hoitoon, jonne hänen olisi pitänyt hakeutua jo monta vuotta sitten. Parempi myöhään kun ei milloinkaan.

Kaikki eivät katos ole syntyneet perheisiin missä on omakotitalo, farmari Volvo ja 1½ lasta.

Nalle2000 sanoi:
Onneksi sä tiedät sen. Ja myös varmaan senkin, että äitini erosi (biologisesta) isästään kun oli 3-vuotias juuri hänen rajun päihteiden käytön vuoksi, että meillä lapsilla olisi hieman normaalimpaa. Nyt isäni pääsi vieroitus-hoitoon, jonne hänen olisi pitänyt hakeutua jo monta vuotta sitten. Parempi myöhään kun ei milloinkaan.

Kaikki eivät katos ole syntyneet perheisiin missä on omakotitalo, farmari Volvo ja 1½ lasta.
Joo, anteeksi. :piis:

Sain "ylennyksen"! Lisää töitä, pirusti lisää (tulos)vastuuta, luultavasti tod paljon lisää stressiä, mutta onneksi myös lisää rahaa ja työkokemusta.

BadHair sanoi:
Sain "ylennyksen"! Lisää töitä, pirusti lisää (tulos)vastuuta, luultavasti tod paljon lisää stressiä, mutta onneksi myös lisää rahaa ja työkokemusta.

Sama täällä. :D Uudessa työpaikassa muuttui tilanteet aika tradikaalista, kun yksi työntekijöistä on raskaana ja joutui jäämään pois töistä jo nyt, vaikka raskaus on vasta toisella kuulla. Eli pirusti tulee hommaa lisää, mutta niin myös rahaa. :thumbs: Tulee vaan hirveästi kaikkea uutta, mitä pitäisi opetella. Ja kun on tuo entinenkin työ, mikä pitäisi jaksaa hoitaa. Mutta onneksi molemmissa paikoissa pomot ovat olleet joustavia ja ymmärtäväisiä. :) Parisuhdekin toimii edelleen loistavasti. :haart: Ja pakko myöntää, että mulla on hyvä mies, kun se jaksaa hoidella melkein kaikki kotityöt, kun mulla on nyt vapaa-aika vähissä. :)

Jee...olin perjantaina haastattelussa -> just soittivat ja sanoivat, että haluavat nähdä vielä toisen kerran... :)

Toisesta paikasta (mikä kiinnostaisi ehdottomasti eniten !) odottelen vielä "kutsua". Sinne kutsutaan haastateltavat parin viikon sisällä, sen verran väliaikatietoja mailasivat...ja kahdesta muusta paikasta ei ole kuulunut pihaustakaan, parempi sulkea kansio niitten osalta.. :rolleyes:

Ja kyllä, olen ollut itsekin aktiivinen jokaiseen hakemaani firmaan !

Hittolainen, vaimo pisti just tekstaria...vanhempi tyttö oli oppinu tänään ajamaan fillarilla :hyper: Onhan tuo vähän "vanha" (7v), mutta kaatui pari vuotta sitten harjoitellessaan sen verran pahasti, että tuli melkoinen kammo koko pyöräilyä kohtaan. Ajateltiin sitten vaimon kanssa antaa ihan vaan ajan kulua, kyllä se siitä - ja näköjään kannatti, tyttö pyysi eilen laittamaan pyörän kuntoon, ajeli tunnin illalla ja nyt tänään koulun jälkeen se vaan napsahti :kippis1:

Oli hyvä reeni :) .
Pidin koeviikon takia taukoa ja menin nyt ekaa kertaa viikkoon salille. En päässy kyykkäämään ko oli jotain :kuola: lukiolaistyttöjä salilla, mutta prässissä laitoin 10kg lisää kuin viimeksi ja meni silti 5 toistoa enemmän. Siistiä olla aloittelija. (tai no, tekniikkaa reenattu toista kuukautta lähinnä, niin uskaltaa alkaa tekemään :rock: )

Se oli hyvä asia että ne kyykkäs, enhän minä niitä toki reenin aikana katellut :D .

WOOOOOU! :hyper:

Eka treeni takana kuukauteen!Takana pakollinen tauko pitkittyneen flunssan takia. Olin jo melkein repimässä hiukset päästä jollen olisi viimein parantunut ja salille päässyt..

Tästä se elämä taas alkaa: ens viikosta käyttöön 4-jakonen, tämä viikko vielä otetaan rauhallisemmin koko kropan treeneillä että lihakset taas tottuu omaan arkeensa: RÄÄKKÄYKSEEN :D .

Käytiin parin kaverin kanssa katsomassa kämppää. Oli aivan uskomattoman hieno, paha vaan että tuntuu ettei olla sitä mitä asunnonhaltija haluaa kämppäänsä(kolme 2-kymppistä miesopiskelijaa). Mutta katsellaan katsellaan josko puhelin soisi parin päivän päästä.

Hoh, ens kuun loppupuolella viikoksi kavereitten kanssa Turkkiin tai Bulgariaan rannalle "posetteleen" tosta motivaatiota vetää itteensä ees jonkinlaiseen kuosiin :rock:

Kuukauden osien odottelun ja viikon säätämisen jälkeen uusi PC on vihdoin kunnossa, ja Pakkiksen selailu käy kuin tanssi.

PikkuEero sanoi:
paha vaan että tuntuu ettei olla sitä mitä asunnonhaltija haluaa kämppäänsä(kolme 2-kymppistä miesopiskelijaa).

Kuulostaa oikeastaan aika pahalta. :D Ensimmäisenä tulee kolmesta 2-kymppisestä miesopiskelijasta mieleen armoton biletys. Mutta toivottavasti saatte kämpän. :)

Edit: Pakko mainita, että tämä kahden työn tekeminen alkaa syödä voimia. Aikaa treenamiseen jää todella vähän jos ollenkaan. :( Olen päivän aikana 16 tuntia hereillä ja siitä 11-13 tuntia menee töissä. Mutta tuo uusi työ on niin mielenkiintoinen, että pakko tehdä töitä niin pitkään, kun niitä riittää. :) Kiva oppia uutta ja saada lisää kokemusta. Taidan kohta tietää, mikä musta tulee isona! :hyper: Vihdoin. ;)

Meinasin ensin tuohon vitutusthreadiin kirjottaa, mutta kun meni ylitöiksi venyneentyöpäivän päätteeksi vielä firman salille, alkoi maks.penkkiä kokeillessa, ja nyrkkeilysäkkiä piestessä mieli piristyä nykyiseen onnelliseen olotilaan asti. Eli tästä lähin vitutuksen iskiessä salille vaan, niin johan piristyy.

JES! Nyt se ensimmäinen oma koti on jo enemmän kuin vain kaukainen haave tuolla jossain. Tänään soitti välittäjä ja sanoi, että meidät on valittu vuokralaisiksi! Tyttöystävän kanssa siis tuleva viikonloppu menee muuttaessa. On muuten aika helkkarin hyvä olo. Kämppä on vielä aikas hyvällä paikalla aivan Kaivarin tuntumassa. Mitä sitä enempää enää uskaltaisi edes toivoa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom