ZannaZ
Hysteerinen söpöliini
Hehkutetaan nyt sitten tännekin hyvin mennyttä treeniä! (ei palkokasveja nenään). Oon tyytyväinen itseeni siinä että aasinnostoissa pystyn liikuttelemaan suhkoht isoja rautoja. Luulin tekeväni 80 kg:lla kun totuus olikin 135kg. Kannatti tarkistuttaa limppujen painot yhdeltä salin omistajalta
. Se on nyt sitten niin että tästä innostuneena tavote on että vuoden loppuun mennessä menis koko pakka, uskon saavuttavanikin sen, ei ole turhan monta limppua jäljellä enään. Aika asiallista että ees jossain teen isommilla painoilla kun kilpaileva iiiiiiiiso bodari ;). Joopajoo, ei tää "bodaus" ole voimanostoa eikä painonnostoa mutta silti, kyllä tää mieltä lämmittää ja antaa ennenkaikkea motivaatiota painaa kovaa läpi harmaan kiven.... Vaikka kaikki muut asiat menis perseelleen niin hyvä että sentäs treeni kulkee :whip:
. Se on nyt sitten niin että tästä innostuneena tavote on että vuoden loppuun mennessä menis koko pakka, uskon saavuttavanikin sen, ei ole turhan monta limppua jäljellä enään. Aika asiallista että ees jossain teen isommilla painoilla kun kilpaileva iiiiiiiiso bodari ;). Joopajoo, ei tää "bodaus" ole voimanostoa eikä painonnostoa mutta silti, kyllä tää mieltä lämmittää ja antaa ennenkaikkea motivaatiota painaa kovaa läpi harmaan kiven.... Vaikka kaikki muut asiat menis perseelleen niin hyvä että sentäs treeni kulkee :whip:

: Olen ilmeisesti vihdoinkin saanut kunnolla unirytmistä kiinni (iltoihin/yöhön painottuva duuni), eikä univaikeuksia ole juurikaan ollut pitkään aikaan. Lisäksi olen alkanut elvyttää vanhaa harrastusta eli uintia, en muistanutkaan miten kivaa se on!
. Menin iha sanattomaks, mutta lopulta sain sanottua kiitos. Kiitos Ikivireän täti, herätit minut taas siihen tosiasiaan, että maailmassa on hyviäkin ihmisiä.