Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mika79 sanoi:
Parin tunnin päästä leffaan ihanan tytön kanssa

Äijä ihan tohkeissaan ton naisen suhteen... Sun toinen posti tähän trediin, ja vähän ajan sisään viel...

Mut hei, pidä hauskaa, ja stemiä!

Mä oon muuten vaan aika onnellinen tällä hetkellä :)

-edit-
jo siinä on hurraamista että liian pitkään kestänyt masennus on väistynyt, ja elämä hymyilee... pitkäääääääään aikaan en ole näin paljon hymyillyt.

Tampereen valoviikotkin avataan kohta :rock: ... Lisää valoa vaan kehiin!

-edit2-
ja kohta pääsee ikkunashoppailemaan ja suunnittelemaan jouluostoksia. Ihanaa!

Saatiin kotia viime torstaina oma pikkuinen staffimme.
attachment.php

Tein viime keskiviikkona (siitä illasta vois pistää vitutus-threadiin) elämäni ensimmäiset asuntokaupat!!! Vaikka lainaa maksellaankin pitkään, niin tämän ikäisenä jannuna olen aika ylpeä itsestäni. Nyt taas kerran alkaa uusi luku elämässä!
Kämppä siirtyy mun vastuulle perjantaina, mutta saatan tänään saada jo avaimet sinne!!! UPEA FIILIS!

Vitutuksen lomaan pikkasen valoa elämään toi kun äsken olin katsomassa paikallisessa naitklabissa tanssiyhtye Lamouretteseja. Toi kyllä harvinaisen leveän tämän miehen huulille. Kyllä, olen vähään tyytyväinen..
Ja lisäksi näyttää siltä että tulokset alkavat taas piiitkästä aikaa nousta ja kroppa muotoutua oikean äköiseksi.. Eli vaihteeksi vähän valopilkkuja synkkään syksyyn :)

Meille syntyi poikavauva 29.09.04
paino = 4200g
pituus = 49cm

tervehän tuo on, joten meen taas muualle mehustelemaan.

NOT...

on muuten sairaan hieno fiilis, saada ekalle lapselle pikkuveli :haart: .

Haa paino suht hyvässä tahdissa nousemassa! Viimevuoden kesällä paino sen 73.5kg ja nyt 84kg samoilla rasvoilla :D
Eli hieman yli vuodessa tullu yli 10kg "melkein" puhasta lihasta :rock:

I Rule, you fail...

:joulu3: Hip hei, ihan tuntuu niinku ois pieni lottovoitto kerrankin osunut kohdalle.
Toimiston täti soitti äsken töistä ja kertoi huomanneensa, että ovat vahingossa jättäneet maksamatta minulle 4,5 päivän ajalta lomarahoja ja 24 päivän ajalta lomakorvauksia. Ja nyt siis rahat ilmestyvät mitä pikimmiten oikealle omistajalleen.

Pitäisköhän alkaa pikkasen tarkemmaksi noissa raha-asioissa... joku tarkempi olis varmasti huomannu, jos tommoset summat uupuu tilistä.

En tiedä kuuluuko tämä "vitutus"-threadiin vai tänne mutta laitan nyt tänne.

Tunnen itseni ensimmäistä kertaa opiskelijaksi. Tein viime yönä matematiikan laskuja 0.00 - 4.00 :D

On vielä lukiomatikan kertauskurssi... :hyper: :jahas:

HAHAA!! Ruotsinkirjoitukset ohi ja kaiken lisäks tuntu vielä sujuvan paremmin ku olin odottanu. Eipä tarvi sitäkään ainetta enää hetkeen lukea.

Viikonloppu :hyper:

Näin outoa unta, että meille käveli ovesta kolme strutsia.. :eek: :rolleyes: Sit ku ajoin ne ulos, ni uni loppu... :itku:

Jäi vissiin päähän tosta JohnnyB:n kuvasta...

mavaan sanoi:
Näin outoa unta, että meille käveli ovesta kolme strutsia.. :eek: :rolleyes: Sit ku ajoin ne ulos, ni uni loppu... :itku:

Jäi vissiin päähän tosta JohnnyB:n kuvasta...

ha ha mä näin sellaista unta pari päivää sitten että tapoin kanin lopulta niitä
kuolleita kaneja oli koko kämppä täynnä, ja ne haisi minkin paskalle :D

Viimeinki onni tuntuu kääntyneen :rock:

Kesällä kaikki muuttu paskaks mihin koskin. Oon auttelemas porukoiden maatilal aina ku ei oo muuta hommaa. No nyt tuli sit sateinen kesä ja pahimmillaan 50 hehtaaria peltoo oli veden alla ja sen takii sai tehdä tuplamäärän töitä normaalivuoteen verrattuna. Naisasiat oli perseellään, 2003 vappuna olin viimeks muijan kaa :nolo: Sit pitkävedot ja muut meni perseelleen koko kesän. Töitä oon hakenut aktiivisesti Kesäkuusta lähtien mutta kertaakaan ei oo ees kutsuttu haastatteluun vaikka pätevyyttä pitäis löytyä :curs:

Alko meinaan pinna kiristyä jo viimekuus ku teki duunia, vonkas ja veikkas hulluna ja sai vaan paskaa käteen :wall:

No viikol 40 voitin sit vähän lotossa. Ooh eka voitto puoleen vuoteen veikkaukselta. Jotenki tiesin heti että tämä ois uusi alku paremman. No samalla viikolla kävin kahvilla yhen hyväkroppasen muijan kaa ja se heräs sit aamul mun sängystä :love: Parin päivän päästä multa kysyttiin että tiedänkö ketään hyvää ATK-opettajaa, sanoin sit heti että tiiän ja mainostin itseeni. No sain sit sen työn ja pääsen opettamaan tietotekniikan perusteita terveysalan kissoille :hyper:

Perskules voiski mennä kioskille ostaan arvan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom