Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Vindoinkin alkaa olla perunkirjoitus ja kaiken maailman selvittelyt valmiina ja asiat pulkassa. Käsittämätön duuni selvittää ihmisen asiat jos vainaja on lähtenyt yllättäen ja asiat olleet täysin rempallaan ennen sitä.

Lomamatka varattu loppuvuodelle, kuukausi aasian lämmössä tekee kyllä todella hyvää kaiken tämän jälkeen. En tee mitään muuta kun makaan riippumatossa ja hengitän..jossain välissä voisi käydä tietenkin vessassa ja syödäkkin jotain. :hyper: Jaksaa nämä pari kuukautta tässä painella menemään kun tietää että loma on kohta. Eikä edes syksy vituta enää. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hehkutetaan nyt sitten tännekin hyvin mennyttä treeniä! (ei palkokasveja nenään). Oon tyytyväinen itseeni siinä että aasinnostoissa pystyn liikuttelemaan suhkoht isoja rautoja. Luulin tekeväni 80 kg:lla kun totuus olikin 135kg. Kannatti tarkistuttaa limppujen painot yhdeltä salin omistajalta :hyper: . Se on nyt sitten niin että tästä innostuneena tavote on että vuoden loppuun mennessä menis koko pakka, uskon saavuttavanikin sen, ei ole turhan monta limppua jäljellä enään. Aika asiallista että ees jossain teen isommilla painoilla kun kilpaileva iiiiiiiiso bodari ;). Joopajoo, ei tää "bodaus" ole voimanostoa eikä painonnostoa mutta silti, kyllä tää mieltä lämmittää ja antaa ennenkaikkea motivaatiota painaa kovaa läpi harmaan kiven.... Vaikka kaikki muut asiat menis perseelleen niin hyvä että sentäs treeni kulkee :whip:

10,7 km juosten, tavoite saavutettu 2 viikkoa etuajassa. Samalla todistin itselleni että pystyn jo nyt juoksemaan yli tunnin putkeen. :thumbs:

Päätös ensi kesän puolimaratoonista alkaa kypsyä :rock:

Isäukko selvisi vaikeasta leikkauksesta ja toipuminen on alkanut lupaavasti :)

Sain vihdoinkin käsiini Dio:n Evil or Divine -dvd:n :evil:

Tomi sanoi:
Joopajoo. :rolleyes:

Eikös tämän pitänyt olla se iloisten asioiden tredi, kevyet kenttävinoilut hoidettakoon muualla (lue: niitä on Pakkis väärällään) :)

Ja sitten niitä omia ilonaiheita, ettei mene itselläkin ihan :offtopic:: Olen ilmeisesti vihdoinkin saanut kunnolla unirytmistä kiinni (iltoihin/yöhön painottuva duuni), eikä univaikeuksia ole juurikaan ollut pitkään aikaan. Lisäksi olen alkanut elvyttää vanhaa harrastusta eli uintia, en muistanutkaan miten kivaa se on!

Kissakaan ei enää ole kuin persiiseen ammuttu karhu, vaan tulee joka yö emännän kylkeen kehräämään ja nukkumaan :) (se on dieetillä, siitä se kiukkuisuus :D)

ZannaZ sanoi:
Hehkutetaan nyt sitten tännekin hyvin mennyttä treeniä! (ei palkokasveja nenään). Oon tyytyväinen itseeni siinä että aasinnostoissa pystyn liikuttelemaan suhkoht isoja rautoja. Luulin tekeväni 80 kg:lla kun totuus olikin 135kg. Kannatti tarkistuttaa limppujen painot yhdeltä salin omistajalta :hyper: . Se on nyt sitten niin että tästä innostuneena tavote on että vuoden loppuun mennessä menis koko pakka, uskon saavuttavanikin sen, ei ole turhan monta limppua jäljellä enään. Aika asiallista että ees jossain teen isommilla painoilla kun kilpaileva iiiiiiiiso bodari ;). Joopajoo, ei tää "bodaus" ole voimanostoa eikä painonnostoa mutta silti, kyllä tää mieltä lämmittää ja antaa ennenkaikkea motivaatiota painaa kovaa läpi harmaan kiven.... Vaikka kaikki muut asiat menis perseelleen niin hyvä että sentäs treeni kulkee :whip:
Pohjenostot on juuri ne liikkeet mitkä aloittelijat tekee ihan liian suurilla painoilla, ja täten liian pienellä liikealueella. Nostappa kerrankin ilman kenkiä siten että nilkat ovat ihan suorassa (kokeile ilman painoja), ja katso sitten miten suuria painoja jaksat liikuttaa. Tai aloita nostaminen laatta kerrallaan siten että nostat niin nilkat niin suoriksi kuin saat, ja muutaman toiston jälkeen laitat yhden laatan lisää jne.

Muahaa !
Soittivat juuri, ensiviikolla työhaastatteluun ! :hyper:
Tää hyväntekeväisyyspaikka vaihtunee paremmin palkattuun ja haasteellisempaan. Ellei sitten kaadu "vauvantekoikään" :jahas: , josta jo aiemmin rutisin känni-threadissa...

Ruotsin kirjotukset helposti läpi, kurssikokeista ei hylsyjä, 10 viikkotunnin jakso. Kaikki kouluasiat menee hienosti, muutama hassu kurssi vaan jäljellä lukioo.

Muita hyviä juttuja vihdoinkin hyvään nousuun lähteneet voimatasot ja tänään saatu B-kortti.

Jortsu sanoi:
Kuuluuko itsepetos iloisten asioiden kategoriaan? :)

Ei, mutta ei IMO kuulu ylimielisyys, päteminen, välitön alasampuminen ja silkka vittuilukaan. Ketään nyt varsinaisesti nimeltä mainitsematta tahi sormella osoittamatta.

Postaukseni tarkoitus oli se, että oliskohan ihan mahdotonta, että edes YKSI tredi täällä yleisen puolella olisi ns. vittuiluvapaata vyöhykettä...?

:piis:

Gillyanne sanoi:
Ei, mutta ei IMO kuulu ylimielisyys, päteminen, välitön alasampuminen ja silkka vittuilukaan. Ketään nyt varsinaisesti nimeltä mainitsematta tahi sormella osoittamatta.

Postaukseni tarkoitus oli se, että oliskohan ihan mahdotonta, että edes YKSI tredi täällä yleisen puolella olisi ns. vittuiluvapaata vyöhykettä...?

:piis:

Todella asiaa Gilly :kippis1:
Jonniijoutava ja lapsellinen vittuilu / päteminen ei todellakaan kuulus palstalle.

tulin juuri ajelemasta porukoiden uudella autolla ja hymy on vieläkin korvissa :D mersu osaa tehdä urheiluautoja. :D

Pistettiin eilen rahaa haisemaan, hankittiin uusi vuodesohva, kirjahylly, päiväpeitto sekä minulle puhelimeen erillinen kamera :kippis1:

Taas vaihteeksi tapasin mukavan tytön ja menen treffeille sen kanssa... ei tosin ole ensimmäinen kerta jos menee kutuiksi jälleen. :thumbs:

Ensivaikutelman mukaan tyttö vaikuttaa tosin kaikin puolin fiksummalta kuin edelliset ehdokkaat. Harrastaa myös urheilua aktiivisesti kuten allekirjoittanut. Joten jospas sitä tällä kertaa natsaisi.

Töissä paljon luppoaikaa, kun ysit TETissä. Ehtii kaikenmoista järjestellä.
Vihdoinkin taas päässyt penkille punnertamaan.
Kyykyt ovat taas alkaneet sujua.
Viikonlopulla paikallinen lentopalloporukka voitti molemmat kotiottelunsa, olin kannustamassa.

Kerrankin jotain hyötyä Hulluista Päivistä. Tänään myyntiin tulleissa lentokohteissa oli myös Oslo, joten vaivaisen tunnin odottamisen jälkeen lentoliput vaihtoivat omistajaa. Säästöä normaalihintaan verrattuna tuli yli sata rahaa. Huomenna lähtö :hyper:

Tänään olin lisäravinneostoksilla ja myyjä anto mulle tosta noin vaan, extempore melkein 3e alennusta mankkupurkista :eek: . Menin iha sanattomaks, mutta lopulta sain sanottua kiitos. Kiitos Ikivireän täti, herätit minut taas siihen tosiasiaan, että maailmassa on hyviäkin ihmisiä.

Kun mä ylitin pyörällä suoja tietä kauempaa tuli lujaa auto.
Ajattelin että tuo tuskin pysähtyy , pysähty se perkele ja ratin takana vielä
neek*ri. :)

Syysloma ist da!!! :hyper: Jee jee! Nyt tämä mimmi lähti ajelulle. Joo joo, tiedän. Ajan varovasti. Nyt ei ole kiirettä mihinkään.

Pääsee taas metsissä kävelemään, mökillä saunomaan jne. punttisalin lisäksi. :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom