Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Viime kesänä yks tyttö aiheutti mun ja mun avovaimolle eron ja en tykkää siit naisesta pätkääkään ja inhoan myös sen miestä joka on entinen kaverini. Näin sen naisen tänää koululla ja se oli sielä siivojana. Nainen on raskaana ja mies lahnaa kotona joten pääsin kuittailee et onko mies noin saamaton kun pitää raskaana oleva nainen töihin laittaa. Koko loppupäivän hymyilytti itellä. Menestyminen on hyvä kosto!! meitsil on rahaa ja oon hyväs koulus

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Treffit menivät tosi putkeen,leffaan pitäisi seuraavaksi lähteä. :hyper:

Mutta ei pidä hötkyillä niin ei tule pettymyksiä,päivä kerrallaan.

Söin hyvän pihvin. Kerrankin mainos oli oikeassa "hyvä ruoka parempi mieli"

Sain melkein pillua

Taisteluahven sanoi:
Krapula rupee hellittämään vkolopun jäljiltä. Tuntuu taas ihan inhimilliseltä. Ens viikonloppuun :kippis1:

:kippis1: Onnittelut :kippis1:

:hyper:

emex sanoi:
Meille syntyi kaunis tyttövauva :hyper:

:love: Kokoa pikkuneidillä: 4020g ja 53 cm :love:

Ehdotan nimeksi Jormaleenaa
:hyper:

Syysaurinko paistaa eikä perseestä tullut verta paskaa pyyhkiessä. JES!

hafanafa sanoi:
Viime kesänä yks tyttö aiheutti mun ja mun avovaimolle eron ja en tykkää siit naisesta pätkääkään ja inhoan myös sen miestä joka on entinen kaverini. Näin sen naisen tänää koululla ja se oli sielä siivojana. Nainen on raskaana ja mies lahnaa kotona joten pääsin kuittailee et onko mies noin saamaton kun pitää raskaana oleva nainen töihin laittaa. Koko loppupäivän hymyilytti itellä. Menestyminen on hyvä kosto!! meitsil on rahaa ja oon hyväs koulus

Tässä taitaa olla tiivistettynä syy, miksi kannattaa opiskella
:D

20-vuotis luokkajuhlat ensi lauantaina, aika on mennyt nopeasti (tämä tiedoksi nyt kirjoittaneille, muistakaa ottaa joka päivästä tehot irti). Onneksi ei ole hampaankolossa ketään/mitään vastaan, päin vastoin kiinnostavaa nähdä kuka muu ylipäätään vaivautuu paikalle.

Pitkästä aikaa olen taas päässyt kyykkäämään.

Niin, ja kerrankin on huomispäivä suunniteltu hyvissä ajoin. (Ammattina ope, ju nou)

Syksy tuli, koulu alkoi (3 vuosi tulessa ammattikorkeassa) ja jotain jäi säästöön kesältä. Sinkkuna jälleen :rock: ja tutka toimii, koulu täynnä hyviä "kissoja" :whip: . Motivaatio treenaamisen suhteen on huipussaan ja rauta nousee (...ainakin pienemmät painot). Ja koska viikonloput menee töissä, ei rahaa kulu viinaan. Kunhan vielä sen pään saa kestämään......

Olen onnellinen mies. Sain juuri tiedon korviini, että pyykinpesukone on toimitettu kämpille, eikä tarvitse pestä enää "nyrkkipyykkiä" :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom