Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Gillyanne sanoi:
Tai samassa kaupungissa, Suomi on iso maa... Onneksi chatti ja sähköposti on keksitty, ja VR kuljettaa... :haart:

Sama tilanne, välimatkaa 300km. Välillä kyl ahdistaa ihan helvetisti, mut sitten kun nähdään vi voi jessus että on mukavaa!!1 :love: Menee kyllä niiiiin mahtavasti tyttöystävän kanssa.

Jees, kiitos vaan VR.... onneks on 50% opiskelija-alennus!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sain tällä viikolla katkaistua pitkän tappioputken.Nyt tuntuu hyvältä.Huono asia tässä on se, että taas kerran tajusin jalkapallotulosten olevan lähes ainoa asia joka vaikuttaa mielialaani.Vedonlyönti ON heikko elämänkorvike.Iloinen asia tässä on kai se, että tiedostan ongelmani.

Pääsin harjoittelijaksi Suomen suurimpaan asianajotoimistoon. Mitä sitä salaamaan, että olen todella tyytyväinen itseeni ja elämääni. :)

Sakael sanoi:
Pääsin harjoittelijaksi Suomen suurimpaan asianajotoimistoon. Mitä sitä salaamaan, että olen todella tyytyväinen itseeni ja elämääni. :)
:thumbs: On varmaan ollut "muutama" muukin yrittäjä tonne.

Olen selvittänyt elämän tarkoitukseni.Siinä on yhdelle ihmiselle iloa, loppuelämäksi. On tämä vaan hienoa aikaa! :)

Sakael sanoi:

Ainakin olet niiden psykologista evaluointia hoitavan firman mielestä terve, koska niiden testillä on helvetin iso merkitys tonne pääsyn kannalta. ;)

tikkuniska sanoi:
:hyper: Paljonko voitit?

Ilman lisänumeroa tulee 'vaan' pari tonnia, mutta saan sillä maksettua lopun opintolainasta. :hyper:

Eikä haittaa yhtään vaikka on tajuton krapula, ed. maininusta syystä.

Great stuff! Tässähän itsekin ilostuu kun tollaisesta lukee!

naksu sanoi:
Ainakin olet niiden psykologista evaluointia hoitavan firman mielestä terve, koska niiden testillä on helvetin iso merkitys tonne pääsyn kannalta. ;)

Ei mua ole kukaan tai mikään testannut. En ainakaan omasta mielestäni ole terve.

Sakael sanoi:
Ei mua ole kukaan tai mikään testannut. En ainakaan omasta mielestäni ole terve.

Mielenkiintoista... koska ainakin olen saanut sen käsityksen, että kun ne rekrytoi uusia asianajajia, niin ne testataan, jotta ne olisivat yrityksen kanssa "yhteensopivia". Näin ainakin mikäli samasta firmasta puhutaan eli roskiksesta. Harjoittelijoiden suhteen voi tietysti olla eri juttu.

Näin siis pari sukulaista ja perhetuttua, jotka ovat siellä osakkaita, valaisivat kun kerran oli puhetta eri firmojen rekrytoinnista. Voi tietysti olla, että niitä ei enää jaksa kiinnostaa pitää tietonsa ajantasalla rekrytoinnin suhteen...

naksu sanoi:
Mielenkiintoista... koska ainakin olen saanut sen käsityksen, että kun ne rekrytoi uusia asianajajia, niin ne testataan, jotta ne olisivat yrityksen kanssa "yhteensopivia". Näin ainakin mikäli samasta firmasta puhutaan eli roskiksesta. Harjoittelijoiden suhteen voi tietysti olla eri juttu.

Näin siis pari sukulaista ja perhetuttua, jotka ovat siellä osakkaita, valaisivat kun kerran oli puhetta eri firmojen rekrytoinnista. Voi tietysti olla, että niitä ei enää jaksa kiinnostaa pitää tietonsa ajantasalla rekrytoinnin suhteen...

Niin, mut palkattiin vain harjoittelijaksi määräaikaiseksi ajaksi. En ole vielä valmistunut. Toisekseen kysymys ei ole Roskiksesta vaan siitä toisesta Suomen suurimmasta toimistosta. ;) Kiitos Naksu varoituksesta; varaudun tulevaisuudessa psykologisiin testeihen. :eek:

goodolmob sanoi:
Eipä tarvitse enää olla yksinäinen. Vihdoin löysin hyvännäköisen naisen joka ei ole täynnä itseään; elämänarvot kohdallaan.

Ulkönäöstä kuulee kehuja milloin missäkkin, muutenkin omatunto on kohdillaan. Rahaakin on sen verran että ei varmasti lopu kesken.

Kerrankin on elämässä asiat hyvin. Vaikka eihän ne huonosti koskaan ole ollutkaan.

Tämmöistä sen elämän pitäisi olla.

Nuoresta iästä huolimatta elämässäsi tulee eteen vielä hetkiä, jolloin ulkoiset arvot eivät ole niitä tärkeimpiä. Vastakkaisen sukupuolen ulkoinen olemus on tärkeä ihastumisen kannalta, mutta kunnon ihmissuhteessa toisesta tulee esiin paljon tärkeämpääkin. Tiivistäisin näin:

Ulkonäkö on kuin sinappi hernekeitossa, ei korvaamaton, mutta välttämätön.

goodolmob sanoi:
(...)

Tämmöistä sen elämän pitäisi olla.

Goodolmobin innoittamana päätin itsekin (taas kerran) postata tähän ketjuun. Tällainen "mistä olen kiitollinen"-ketju taisi joskus Pakkiksella jo ollakin, mutta so not...

Eli loppujen lopuksi, mullahan menee suorastaan hemmetin hyvin tällä hetkellä. On pysyvä työpaikka, vieläpä kohtuullisen hyvin palkattu (meikäläisen mittapuun mukaan...), kiva kämppä (tosin vuokralla, mutta vuokraisäntäni on mukava ja kaikin puolin asiallinen tyyppi), hyvä parisuhde - vaikkakin olosuhteiden pakosta kaukosellainen, mutta nykyaikana on kuitenkin helppo pitää yhteyttä erinäisten sähköisten viestimien avulla, ystäviä, hyvät suhteet vanhempiini jne. jne. jne.

Faidrakos se aikaisemmin tässä ketjussa ihmetteli, miten kivaa tavallinen arki voikaan olla? Pitää muuten täsmälleen paikkansa! :)

Fabien sanoi:
Nuoresta iästä huolimatta elämässäsi tulee eteen vielä hetkiä, jolloin ulkoiset arvot eivät ole niitä tärkeimpiä. Vastakkaisen sukupuolen ulkoinen olemus on tärkeä ihastumisen kannalta, mutta kunnon ihmissuhteessa toisesta tulee esiin paljon tärkeämpääkin. Tiivistäisin näin:

Ulkonäkö on kuin sinappi hernekeitossa, ei korvaamaton, mutta välttämätön.

En tykkää sinapista mutta kaikenkaikkiaan jälleen hyvä tiivistys, Fabien.

Enhän minä missään vaiheessa sanonut tai antanut ymmärtää että ulkoiset arvot ovat tärkeimpiä. Mainitsin vain että hyvännäköinen nainen joka ei ole täynnä itseään. Kokemusta itsellä on ko. naisista joten on erittäin piristävää tavata niitä poikkeustapauksiakin [ joita varmasti riittää paljonkin mutta eipä ole minun kohdalleni niitä siunaantunut ;) ].

Pääsin toiselle kierrokselle työhaastattelussa, ja olen yltiöpäisen toiveikas että minä myös saan tuon työpaikan.
Jippiaijee!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom