Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Oli varsin messevä viikonloppu. Ja kaikkea kivaa sattu ja tapahtu, ei voi kun olla kiitollinen.. Hieno maanantai!

Ja se huomattiin, että halusit vittuilla. Niin kuin jo ensimmäisessä viestissäni totesin niin kaikilla se naama ei ole aina väärinpäin.

Aamen. Mun puolesta Ultimecia voisi painua irvistelemään vaikka omalle peililleen vaihteeksi. Ihan naurettavaa tuollainen. Jos on jotain valittamista niin sanotaan suoraan. En ollut vonkaamassa ketään, sillä niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, leffaillat ilman seuraa ovat elämän suola. Ja vaikka vonkaisinkin niin mitäs sitten? Emme ole samoilla apajilla: mä himoan anorektisia nörttejä ja Ultimecia varmaan jotain muuta.

Nyt loppuu tämä offtopic:curs: ja palataan asiaan.

En ollut vonkaamassa ketään, sillä niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, leffaillat ilman seuraa ovat elämän suola.

Tämä osahan se olikin, johon viittasin.

Jos sinulle tulee hyvä olo siitä, että ajattelet minun olevan kiukkuinen, onneton ja irvistelevä, ole hyvä. Sopii ainakin mielesi entistä paremmin tähän ketjuun, ja hyvä levittäminen jatkuu :voimasisarsolidaarisuus:

Tämä osahan se olikin, johon viittasin.

Jos sinulle tulee hyvä olo siitä, että ajattelet minun olevan kiukkuinen, onneton ja irvistelevä, ole hyvä.

Ai? No sitten jotain jäi tajuamatta.
En mä nauti muiden pahasta olosta. Musta olisi ihanaa jos kaikki juoksentelisivat slowmotionissa kesäisellä nurmikentällä, pitäisivät kaikkia käsistä kiinni ja solmisivat kukkia hiuksiinsa. :rolleyes:

No siis kyllähän kuka tahansa normaali nauttii leffaillasta yksin, omien lempielokuvien kanssa. Ei mitään pahaa. Heitin kommentin tuohon "mitenkä tyttö pärjää" tms., miten se nyt menikään, kun yleensähän tuollaiseen odotetaan vastaukseksi sitä miehistä turvaa. Ja vaikka kyseessä onkin piruilu, niin voihan sieltä "sivullinen" vetää jotain luonneanalyysia jos ei huumorintajut kohtaa. Itsekin se suklaaheiton katsoin niin, että Shiba oli tajunnut mun juttuni ja heitti siihen takaisin. Mutta mähän jo sanoin, että mitä huonommin minä käyttäydyn, sitä paremmalta muut näyttävät että ei Ironlifen pelastusmissiota tässä ehkä ihan tarvittu. Vaikka mikäs siinä, kasvattaahan post-count minunkin virtuaaliotsakikkeliäni, ja sekös on iloista.

No siis kyllähän kuka tahansa normaali nauttii leffaillasta yksin, omien lempielokuvien kanssa. Ei mitään pahaa. Heitin kommentin tuohon "mitenkä tyttö pärjää" tms., miten se nyt menikään, kun yleensähän tuollaiseen odotetaan vastaukseksi sitä miehistä turvaa. Ja vaikka kyseessä onkin piruilu, niin voihan sieltä "sivullinen" vetää jotain luonneanalyysia jos ei huumorintajut kohtaa. Itsekin se suklaaheiton katsoin niin, että Shiba oli tajunnut mun juttuni ja heitti siihen takaisin. Mutta mähän jo sanoin, että mitä huonommin minä käyttäydyn, sitä paremmalta muut näyttävät että ei Ironlifen pelastusmissiota tässä ehkä ihan tarvittu. Vaikka mikäs siinä, kasvattaahan post-count minunkin virtuaaliotsakikkeliäni, ja sekös on iloista.

Olet oikeassa, pelastusmissioni ei ollut tarpeellinen. Yritän jatkossa suhtautua huumorilla piruiluusi ja huonoon käytökseesi.

Clinton%20Laugh%2001.jpg

Unohdit nyt piruilusta ne pakolliset :D ja ;) tarkennukset. Ei pysty ymmärtään ilman.

Juu, mutta Ultimecia ei tykkää niistä. :D

Viestin asiasisältö on sävyltään neutraali. Ehkä sulla on asenneongelma? Kenellehän ne bannit kuuluu ja menolippu vitutusketjuun :hymiö:?

Sairas huumorintajuni hihkaisi ääneen, kiitos U.! (Siis tuo :hymiö: )

(Molempien kirjoituksia (U. & Shiba) on ollut aina mielenkiintoista lukea, joskin he vaikuttavat persooniltaan hyvin erilaisilta. Siksi en olekaan lainkaan yllättynyt tästä "yhteentörmäyksestä". Jatkakaa samaan tapaan!)

Fysioterapeutit on jumalia:worship:: sain vihdoin ja viimein luvan alottaa juoksutreenit:hyper:. Nyt kun vaan uskaltais lähteä sinne lenkille, oon ihan vainis jos jalkaa vähänkin nipistää...

Niin ja sain kympin alennusta, kun menin vaihdattamaan talvirenkaita:thumbs:.

Pitkän tauon jälkeen aloitin Jaggen Alliance 2 (Gold) ja jo toista kaivosta vallatessa Scopella on Night Googles ja Dragunov Laserilla ja Bipillä. Ravenillekin löytyy jo M24.

Pitkin Vantaanjoen rantaa? ;)

? Mulla tais mennä nyt jotain ohi:D.

Goldust: Onnittelut! Eiks ookkin ihana fiilis, kun tietää ettei tarvi enää koskaan mennä sinne... Mä taas sain pari päivää sitten tietää, etten saakaan lakkia jouluksi. Yks kurssi puuttuu:piis:. No eipä toi mitään haittaa, oon hakemassa vasta kevään yhteishaussa ja tuleepahan kunnon bileet, kun melkeen kaikki kaveritkin valmistuu samalla :kippis1:. Eikä tarvi nyt lähteä minnekään kauppoihin sinkoilemaan ja ettimään jotain mekkoa ja kenkiä, jes...

Nyt on Vipit kunnossa ja kiitos Maikille nopeasta toiminnasta! 3,5 vuotta on tullut jo kuukuiltua täällä ja oli hirvittävää kidutusta, kun ei ollut rahaa maksaa tuota maksua.

Back
Ylös Bottom