Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elän ! Wuhuu![]()

uuh, ulosmarssi bout vartin päästä!!! uuh aah!! :D
saldoa oli tuntipankissa just sopivasti vielä :haart:
tuleekin mukava alku viikonlopulle.

uuh, ulosmarssi bout vartin päästä!!! uuh aah!! :D
saldoa oli tuntipankissa just sopivasti vielä :haart:
tuleekin mukava alku viikonlopulle.
Kappas, täällä oli muitakin ketkä lähti ajoissa viikonlopun viettoon samoissa merkeissä :D Saa nähdä alkaako ensi viikolla sit loma![]()

Ei oo vaikea arvata työntantajianne :D Veikkaan ossipena: Elisa, Irobar: TeliaSonera [ei ole pakko vastata]
Mä en kyllä ulosmarssia positiivisena asiana pitäisi [aina vittumaista kun joutuu radikaalein keinoin osoittamaan mieltään ja todistelemaan työnantajille ym olevansa palkkansa arvoinen]. Lakko ei ole hirveän rentouttavaa lomaa, been there done that![]()

Itse asiassa SKOL:n hommia teen eli ei liity noihin telealan kärhämöihin.
En minäkään tuota lakko toivo, perseestä se olisi kotona istuskella ja odotella koska työt alkaa. Maksaisivat vaan sen mitä pyydetään :palkkakuoppa:![]()

Ei oo vaikea arvata työntantajianne :D Veikkaan ossipena: Elisa, Irobar: TeliaSonera [ei ole pakko vastata]
Mä en kyllä ulosmarssia positiivisena asiana pitäisi [aina vittumaista kun joutuu radikaalein keinoin osoittamaan mieltään ja todistelemaan työnantajille ym olevansa palkkansa arvoinen]. Lakko ei ole hirveän rentouttavaa lomaa, been there done that
Iloisiin asioihin:
Huomenna shoppailemaaaaaaaaaan!!! Vähänkö raha polttaa mun tilillä :dance:
Tulin iloiseksi näinkin vähäisestä asiasta: Näin kaupassa tosi vanhan mummon, joka hymyili iloisesti kun maksoi ostokset.![]()

mutta asiaan:
tänään tuli gamecube-kamat + 2 peliä, lisäks wiille lataillut nintendon, supernintendon ja seegan pelejä ja nyt ois sit n+1 peliä jota voi tahkota jos käy aika pitkäks lakkoillessa...
KaunistaTulin iloiseksi näinkin vähäisestä asiasta: Näin kaupassa tosi vanhan mummon, joka hymyili iloisesti kun maksoi ostokset.![]()
Laita tuo toteamus runothreadiin ja siinä on viestiketjun hienoin runo.Pystyykö koneelta siirtämään vai onko ainoa vaihtoehto Nintendon sivuilta?
edit. Odotan vain että pääsen nukkumaan.. Pitäähän se yöthread tarkastaa ennen sitä.Jollakin taitaa olla vakava yö-thread -riippuvuus?:hyvä: