Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Mull'on iso haba, mittasin just, oli kasvanut aika hurjasti muutamassa kuukaudessa. Eikä voimatkaan olleet kovasti vähenneet korvatulehduksesta huolimatta, olin etukyykyssä ja penkissä tänään lähellä sarjaenkkoja (oli pakko lähtee salille, kun en jaksanut sairastaa kotona).

Ei mun hauberi näytä yhtään isolta, varmaan liikaa läskiä lihaksen päällä.

edit. Asiatonta paskaa poistettu, nöyrimmät pahoitteluni. Tarkoitus ei ollut loukata ketään, päinvastoin!

Peace and love :piis:

uuh, ulosmarssi bout vartin päästä!!! uuh aah!! :D

saldoa oli tuntipankissa just sopivasti vielä :haart:

tuleekin mukava alku viikonlopulle.

Die haaaard!!!

Viimeks nähnyt elokuvaquadrupletin parhaan osan joskus kuudennella luokalla.. Ainoo Die Hardi jota en oo nähnyt kuluneen vuoden aikana. Nyt vihdoin uudestaan. Tätä hetkeä on odotettu!

Kappas, täällä oli muitakin ketkä lähti ajoissa viikonlopun viettoon samoissa merkeissä :D Saa nähdä alkaako ensi viikolla sit loma:rolleyes:

Tänään kävin juoksemas ekaa kertaa kunnolla toukokuun jälkeen (nojoo, 20min, mut jostainhan se pitää alottaa:D). Satoi ja tuntui että laatta lentää heti 5min juoksun jälkeen. Muutenkaan juoksu ei ollut tutun lennokasta ja kevyttä, vaan tuntui kun olis ollut 10kg:n painot nilkoissa ja rinkka selässä. Aika kiva muutos, kun vertaa siihen että vuosi sitten saattoi juosta vaikka 2h ilman tollasia tuntemuksia...

Mutta ihan mahtava fiilis silti, tätä oon niin kaivannut, kyllä se kunto sieltä nousee ja mikä parasta, jalat pysyi kasassa! :haart: Tulis jo sunnuntai, että pääsis taas lenkille.

Kappas, täällä oli muitakin ketkä lähti ajoissa viikonlopun viettoon samoissa merkeissä :D Saa nähdä alkaako ensi viikolla sit loma:rolleyes:

Ei oo vaikea arvata työntantajianne :D Veikkaan ossipena: Elisa, Irobar: TeliaSonera [ei ole pakko vastata]

Mä en kyllä ulosmarssia positiivisena asiana pitäisi [aina vittumaista kun joutuu radikaalein keinoin osoittamaan mieltään ja todistelemaan työnantajille ym olevansa palkkansa arvoinen]. Lakko ei ole hirveän rentouttavaa lomaa, been there done that :rolleyes:

Iloisiin asioihin:

Huomenna shoppailemaaaaaaaaaan!!! Vähänkö raha polttaa mun tilillä :dance:

Ei oo vaikea arvata työntantajianne :D Veikkaan ossipena: Elisa, Irobar: TeliaSonera [ei ole pakko vastata]

Mä en kyllä ulosmarssia positiivisena asiana pitäisi [aina vittumaista kun joutuu radikaalein keinoin osoittamaan mieltään ja todistelemaan työnantajille ym olevansa palkkansa arvoinen]. Lakko ei ole hirveän rentouttavaa lomaa, been there done that :rolleyes:

Itse asiassa SKOL:n hommia teen eli ei liity noihin telealan kärhämöihin.

En minäkään tuota lakko toivo, perseestä se olisi kotona istuskella ja odotella koska työt alkaa. Maksaisivat vaan sen mitä pyydetään :palkkakuoppa: :)

Itse asiassa SKOL:n hommia teen eli ei liity noihin telealan kärhämöihin.

En minäkään tuota lakko toivo, perseestä se olisi kotona istuskella ja odotella koska työt alkaa. Maksaisivat vaan sen mitä pyydetään :palkkakuoppa: :)

Ah. Ok. Näkyvyyttä on vaan eniten ollut tuolla telealan puolella niin tuli siitä mieleeni :)

Iloisiin asioihin:

Huomenna shoppailemaaaaaaaaaan!!! Vähänkö raha polttaa mun tilillä :dance:

haha :D en ihan. on kuule niin mediaseksikäs ala ettei ollut kuin huomentasuomessa ja maikkarin teksti-tv:llä uutinen aiheesta :D
(eli siis juurikin SKOL:in lakkoilu, ja sen verran paljastettakoon että 26 skollin suurimman yrityksen joukossa mun työpaikka)

se on hyvä homma että toimiston toisikssuurin tappi(eli periaatteessa mun korkein esimies) oli ensimmäisenä lakkovahtilistassa, ja bout kaikki esimiehet (ml oma) on mukana lakossa.

mutta asiaan:
tänään tuli gamecube-kamat + 2 peliä, lisäks wiille lataillut nintendon, supernintendon ja seegan pelejä ja nyt ois sit n+1 peliä jota voi tahkota jos käy aika pitkäks lakkoillessa...

mutta alkaa jo vähän pännimään toimettomuus, tulipahan kämppäkin siivottua katosta lattiaan eli ei ainakaan toistaiseks ole mennyt lakkoiluajat ihan hukkaan..

Tulin iloiseksi näinkin vähäisestä asiasta: Näin kaupassa tosi vanhan mummon, joka hymyili iloisesti kun maksoi ostokset. :)

mutta asiaan:
tänään tuli gamecube-kamat + 2 peliä, lisäks wiille lataillut nintendon, supernintendon ja seegan pelejä ja nyt ois sit n+1 peliä jota voi tahkota jos käy aika pitkäks lakkoillessa...

Pystyykö koneelta siirtämään vai onko ainoa vaihtoehto Nintendon sivuilta?

Pystyykö koneelta siirtämään vai onko ainoa vaihtoehto Nintendon sivuilta?

oon kiltisti ostellut niillä wii-pojoilla.

en oo tosin seurannut onko joku saanut kräkättyä sen autentikoinnin/vast noista nostalgiapeleistä, voipi jo olla tehty.

Back
Ylös Bottom